ponedjeljak, 7. lipnja 2021.

Marc Jacobs Daisy Daze toaletna voda - Notino

marc-jacobs-daisy-daze-parfem-notino_hr

 Kako napisati recenziju da bude dostojna Marc Jacobs Daisy Daze toaletne vode? Ne vjerujem da će ovaj post biti dostojan njegovog veličanstva, ali dat ću sve od sebe.

Nisam stručnjak što se tiče parfema i nemam toliko istančan nosić da mogu prepoznavati neke note, ali ko i svaki čovjek znam što mi se sviđa i što mi paše, a što ne. Svi ljetni parfemi koje imam su mi nekako dosadili pa sam bila u potrazi za nekim novim parfemom, da, znam, ovo je toaletna voda,  ja za sve kažem parfem, tako da, izdržite. :D

marc-jacobs-daisy-daze-perfume-notino_hr

Uglavnom, zasitila sam se svih koje imam doma i poželjela sam nešto novo, drugačije, a opet nešto što ja volim nositi. Volim slatke, cvjetno-voćne note, rijetko kad posežem za nečim drugim jer mi jednostavno ne paše. I tako sam skrolajući po Notinu zapazila ovu preslatku bočicu, odmah sam potražila koje note ima i čim sam vidjela da je ovo voćni i aromatični miris, znala sam da ga moram probati. 

Kod mene miris naranče uvijek nekako pobijedi, neki od omiljenih mi proizvoda, ne samo parfema, sadrže miris naranče. Doduše Daisy Daze nema u sebi note naranče, ali ima mandarine, close enough :D Nisam imala gdje pomirisati ovaj parfem prije nego sam ga naručila, ali pozitivne recenzije na webu i činjenica da ima voće u sebi, „natjerale“ su me da ga naručim. Bilo je ovo rizično za mene, ali ipak nisam požalila.


marc-jacobs-daisy-daze-recenzija-notino_hr

Marc Jacobs Daisy Daze je zapravo limitirana kolekcija, izašla 2020.godine, u kreiranju je sudjelovao i sam Marc Jacobs. Bočica je prekrasna, usudila bih se reći kolekcionarska, barem meni, znam da nakon što potrošim parfem, bočicu ostavljam za kolekciju.  Dolazi u količini od 50 ml i cijeni od 580 kuna, trenutno je na Notinu snižen na nekih 360 kuna.


 

marc-jacobs-daisy-parfem-recenzija-notino_hr


Bočica sama po sebi nije ništa posebno, obična, staklena sa zlatnim raspršivačem, ono što ju čini posebnom je čep, koji na sebi ima cvjetove tratinčice, što je meni posebno lijepo. Po izgledu, ovaj parfem je djevojački, ali nek vas to ne zavara jer miris nije baš tako nevin i djevojački. 

Glava ovog parfema, tj toaletne vode je mandarina, srce se sastoji od šljive mirabel, dok se u bazi nalazi kremasti mošus. Po špricanju se osjete voćne, svježe note i to ga čini idealnim za ovo nadolazeće ljetno razdoblje. Ko što sam rekla, miris nije toliko nevin, kasnije se na koži razvija senzualni miris mosuša. Garantirano će vas ljudi ispitivati koji to miris nosite. Na mojoj koži je dugotrajan, a ako ga špricnete na odjeću, bit će još dugotrajniji. Ovaj miris bih opisala kao istovremeno svjež i senzualan miris, koji vam se uvuče u nos i razbuđuje osjetila.

marc-jacobs-parfem-notino_hr

Već se vidim kako ću ga iznosati ovo ljeto, baš mi je drago da sam se ipak odvažila na „slijepo“ naručiti ovaj miris jer je sve ono što tražim od njega, voćan i moćan.

Naručujete li vi mirise bez da ih prvo negdje omirišete? Koji je vaš omiljeni ljetni miris?

Hvala vam na čitanju!

Green


*post je nastao u suradnji s Notinom, što nije utjecalo na moje iskreno mišljenje

Nema komentara:

Objavi komentar