ponedjeljak, 9. kolovoza 2021.

Benefit Cookie highlighter - RECENZIJA - Notino

 

benefit-cookie-highlighter-notino_hr

Ljeti svi želimo izgledati što je moguće bolje, bitno da je koža tamna (pa makar i od self tena) i da izgleda sjajno i zdravo. A ako se cijelu godinu dobro brinemo za zdravlje i njegujemo kožu izvana, onda nam je potrebno samo malo "zdravog sjaja" od najslađeg highlightera ikad. Drage moje, danas pišem svoje dojomve o Benefit Cookie highlighteru. 

Moram priznati kako mi je ovaj highlighter tiha patnja od kako ga je Benefit pustio u prodaju. Jedno od najdražih rumenila mi je Benefit GALifornia, tako da sam imala velika očekivanja od ovog highlightera.

Benefit je poznat po girly ambalaži, a takva je i ova. Ambalaža je izrađena od čvrstog kartona, što je pohvalno jer smo sve živo zagadili plastikom. Po meni je ambalaža praktična, možete ju furati sa sobom na put jer je jako čvrsta, ima malo ogledalce i mali kistić. Također, zatvara se uz pomoć magneta, tako da je highlighter uvijek na sigurnom. 


benefit-cookie-notino_hr

Cijena highlighteru na Notinu iznosi 279 kuna, ima 8 grama, što je poprilična količina za potrošiti, trebalo bi ga se potrošiti u roku od 12 mjeseci.  Na fotkama možete vidjeti kako je ambalaža slatka, ovaj sjajni dio koji prekriva lice, pod određenim kutovima, ovisno kako ga dohvati svjetlost, dočarava nijansu highlightera, što je meni totalno slatko. 


benefit-notino_hr

Highlighter u ambalaži izgleda poprilično tamno, na koži nema takav tamni učinak, ali opet nije za one svijetle puti. Rekla bih za nijansu da je zlatna, toplog tona i perlastog odsjaja. Highlighter je na dodir jako mekan, svilenkast i poprilično pigmentiran. Ima metalik završetak i zbog toga kod nanošenja definitivno treba biti lakše ruke. Super se hvata za kožu i iako u sebi nema šljokice, niti nikakve čestice, na koži odaje škljokavi odsjaj.  

Sjaj koji pruža je prekrasan, s njim ne možete proći nezapaženo, stvarno je wow. Pruža jaki sjaj, nekoliko poteza kistom i sjajite ko disko kugla. Meni je to super u ljetnim mjesecima jer na preplanulu put, super idu zlatne i šljašteće stvari. Ukoliko ne volite taj jaki sjaj, onda bolje da kupite njihov Watt's up! kremasti highlighter.


benefit-highlighter-notino_hr

Iznimno je dugotrajan, na mojoj koži izdrži cijeli dan. Ne trusi se, ali nažalost ističe teksturu kože. Pošto dolazi u ovako ogromnoj količini, nanosim ga i na ključne kosti, i baš mi se sviđa takav izgled. Ko što sam rekla, nije za osobe svijetle puti jer bi pod određenim kutovima, mogao izgledati prezlatno/žućkasto, lako se može postići onaj "blatnjavi" izgled. Zato kažem da je ovo idealni ljetni highlighter jer velika većina ljudi ljeti dobije tamniji ten. 
Ne promoviram pacanje na suncu jer već par godina nemam "pravi" ten, tak da, ako furate fake ten ko ja ili koristite stvari za samotamnjenje, isto tako možete odlično isfurati ovaj highlighter. 


benefit-cookie-highlighter-swatch-notino_hr

To je taj metalik završetak za koji vam pričam, samo škicnite ove fotke. Stvarno je prekrasan, nek vas ne uplaši njegov intenzitet, prava je ljubav i gušt je koristiti ga. Ne znam na koji način su ga izrađivali, ali baš je mekan na dodir, pod prstima je svilenkast i gotovo kao da je kremaste teksture. Odlično se nanosi kistom, super se izblenda na koži. Osim što pruža metalik sjaj, također pruža i onaj wet look. Da ovaj highlighter može pričati, vjerujem da bi za sebe rekao da je totalno samouvjerena, sexy žena. Ono "vidite me kako sam effortlessly hot." :D


benefit-highlighter-swatch-notino_hr

Nego da, ne znam više što da kažem, mene je oborio s nogu, znam da nije za svakoga jer je stvarno upečatljiv, ali nekad jednostavno moramo biti upečatljive i samouvjerene pa makar i kroz šminku. 

Na donjim fotkama možete vidjeti kako izgleda na mom licu. Prve dvije su fotkane na direktnom suncu, dok je treća fotkana u hladu. Uživo je još jači, nisam uspjela uhvatiti puni glow i efekt ovog highlightera.


benefit-highlighter-cookie-swatch-notino_hr

cookie-highlighter-swatch-notino_hr

notino-benefit-cookie-swatch


benefit-cookie-swatch-notino_hr

Ako volite suptilne stvari, onda slobodno prekočite ovaj, ali moje osobno mišljenje je da bi svaka kozmetička ladica trebala imati jedan upečatljiv highlighter poput Benefit kolačića. :D

Jeste li isprobale ovaj highlighter? Da čujem, koji highlighter je vaš ljetni favorit? 

Hvala vam na čitanju!

Green

*post je nastao u suradnji s Notinom, što nije utjecalo na moje iskreno mišljenje

Nema komentara:

Objavi komentar