petak, 3. rujna 2021.

Nuxe Prodigieux Floral - parfem

 

nuxe-prodigieux-floral-parfum-notino_hr

Prošle godine Nuxe je u svoju liniju kultnih suhih ulja dodao Florale suho ulje. Morala sam ga odmah kupiti jer obožavam njihova ulja, instantno sam se zaljubila u miris. Znala sam da će kad tad Nuxe izbaciti i parfemsku verziju mirisa i evo nas, godinu dana kasnije imamo Nuxe Prodigieux Floral le parfum.  Tres chic!

Nuxe mi je jedan od top brandova i neki od mojih omiljenih proizvoda su upravo Nuxe suha ulja i Nuxe parfemi. Već sam pisala o Nuxe Huile Prodigieuse suhom ulju i Nuxe Sun parfemu. Ako vas zanimaju recenzije, samo upišite naziv u tražilicu na blogu.


nuxe-floral-parfem-recenzija-notino_hr

Bočicu krase jednostavne linije, staklena je i prozirna, odnosno ima gradient  efekt, od svijetlo roze pri vrhu bočice, do bogate ružičaste nijanse prema samom dnu bočice. Bočica je jednostavna i ženstvena. 

Cijena mu se kreće oko 360 kuna za 50 ml i ovo je edp verzija. Proizvođač navodi kako parfem sadrži najmanje 89% sastojaka prirodnog  podrijetla. 


nuxe-floral-recenzija-notino_hr


Parfem čine glavne note grejpa, limuna, kalabrijskog bergamota, dok se srce sastoji od cvjetnog buketa magnolije te cvjetova naranče, u bazi imamo bijeli mošus. Opet dolazimo na to da padam na proizvode koji u sebi imaju miris naranče ili cvjetova naranče, iako ovdje ne mogu baš izdvojiti naranču kao glavni miris koji osjetim.  Ako ste pomirisali Florale suho ulje, onda znate kakav je miris ovom parfemu, s tim da je miris parfema intenzivniji i naravno dugotrajniji. 


nuxe-prodigieux-floral-parfem-notino_hr


nuxe-parfemska-voda-notino_hr

Meni je ovaj parfem nježan i ženstven, idealan za ljetne dane i za ovo bablje ljeto koje nam predstoji.  


nuxe-parfem-recenzija-notino_hr


Na prvi špric osjetim citrusne note grejpa i limuna, ali se vrlo brzo te note razvijaju u mirisnu rapsodiju cvijeća. Miris je senzualan i puderast.
Jedina mana mu je trajnost, na mojoj koži se osjeti nekih 5 sati, kasnije ga nekako više ne osjetim, ali sam se snašla, prije parfema namažem kožu Florale uljem i preko toga špricnem parfem te mi tako malo duže izdrži. 
Sve u svemu, kroz dan ga se treba ponovno špricnuti, što i nije neki bad, osim ako ste zaboravni ko ja pa redovito parfem ne stavim u torbicu, nego jadan uredno stoji doma na komodi.


nuxe-parfem-notino_hr

Oprostite mi na spammanju s fotkama, bočica mi je naprosto predivna, ne mogu protiv sebe. Em što je jednostavna, još u sebi ima i nijanse roze, totalni pogodak za moj ružičasti svijet. 


nuxe-floral-parfemska-voda-recenzija-notino_hr


nuxe-floral-parfemska-voda-notino_hr


nuxe-floral-parfem-notino_hr

Evo, kratko i slatko ko što je i ovaj parfem. Zaružičastio mi je i zaokružio ovo ljeto, iščekivala sam ga godinu dana i nije mi žao što sam ga nabavila. Guštam u slatkim i senzualnim notama, Nuxe ni ovaj put mirisom nije razočarao. Sad čekamo neko novo ulje i neke nove mirise. Do tad mirišite mi dobro.

Koji ste parfem voljeli nositi ljetos?

Hvala vam na čitanju, ljubi vas Green.

*post je nastao u suradnji s Notinom što nije utjecalo na moje iskreno mišljenje

Nema komentara:

Objavi komentar