srijeda, 6. listopada 2021.

Apivita Wine Elixir lifting serum protiv bora

 

apivita-wine-elixir-serum-protiv-bora-notino_hr

Apivita Wine Elixir mi je trenutno najdraža Apivitina linija za njegu kože. Wine Elixir linija je namijenjena učvršćivanju kože i prevenciji bora. Koliko me se dojmio Wine Elixir lifting serum protiv bora, saznajte čitanjem.

 

apivita-wine-elixir-notino_hr

Apivita Wine Elixir lifting serum obećava hidrataciju, vraćanje elastičnosti kože, anti-age efekt te zaštitu od štetnih vanjskih utjecaja.  U sebi sadrži aktivne tvari poput hijaluronske kiseline, propolisa i shea maslaca.  Moglo bi se reći da je ovo hijaluronski serum i prava hranjiva bombica. Obogaćen je polifenolima – anti ageing molekulama, koje se dobivaju iz lišća vinove loze. Za ove molekule Apivita tvrdi kako su najmoćnije u borbi protiv prvih znakova starenja.

 Proizvođač navodi: „Formula dubinski prodire unutar kože, smanjuje vidljivost bora, revitalizira kožu te učvršćuje konture lica zahvaljujući polifenolima Santorini vinove loze – najmoćnijim molekulama u borbi protiv prvih znakova starosti. Pomlađuje kožu i revitalizira je zahvaljujući polifenolima, kadulji i ružinim eteričnim uljima. Hidratizira kožu lica zahvaljujući hijaluronskoj kiselini, shea maslacu, maslinovom ulju i ulju koštica grožđa. Štiti kožu od oksidacijskog stresa i vanjskih čimbenika zahvaljujući ekstraktu propolisa. Povećava razinu elastičnosti kože zahvaljujući svojstvima biljke mastike.“

apivita-wine-elixir-santorini-vine-serum-notino_hr

Uvijek dok recenziram proizvode protiv bora, navodim kako sam tašta po pitanju toga i uvijek radim na prevenciji bora i odgađanju starenja. XD Ušla sam u tridesete i prije mi je bilo jako bitno koristiti kvalitetne proizvode, a sad mi je još bitnije jer osjetim sama po sebi da se u organizmu događaju promjene, od sporijeg metabolizma, do određenih problema na koži, sporijeg zarastanja ožiljaka od akni i koječega sličnog. Sve u svemu, više nije to ko u dvadesetima pa te zaboli hoćeš li preskočiti rutinu.  Stoga mi nije problem uložiti malo više u rutinu njege kože.

Ovaj serum trenutno na Notinu košta 272,70 kn i dolazi u količini od 30 ml, što je neka standardna količina za serume. 
Apivita Wine Elixir lifting serum dolazi u staklenoj bočici, jednostavnih linija, s plastičnim čepom i naravno, na pumpicu je.

apivita-wine-elixir-lifting-serum-notino_hr


Sam serum je bijele boje i rijetke teksture, jako brzo se upija u kožu i odlična je podloga za dnevnu i noćnu kremu. Slaže se s više vrsta krema jer ga koristim i s laganim dnevnim kremama, s bogatim dnevnim kremama sa spf-om te s bogatim noćnim kremama i/ili uljima.  Sve ovisi o trenutnim potrebama kože, ali ovaj serum mi je u stalnoj postavi i dnevnoj i noćnoj.

Wine Elixir linija ima osebujan miris, vrlo intenzivan i za moj osobni dojam, vrlo privlačan. Miris je sladak i asocira me na mješavinu grožđa i biljnih ulja.  Miris se vrlo kratko zadržava na koži, što je nekima super, a meni malo razočaravajuće jer stvarno obožavam ovaj miris. 


apivita-wine-elixir-serum-notino_hr


Ko što sam navela, serum se brzo upija u kožu, ali je odličan što se tiče hranjenja kože, pruža joj plumpy efekt. Nakon korištenja, koža je mekana i nahranjena i imam osjećaj da se čvrsto zaključa u kožu. 

Najdraža dnevna kombinacija mi je Wine Elixir lifting serum i Wine Elixir lifting krema sa spf-om 30. Mislim kako je ovo odličan proizvod za prevenciju bora jer ima brdo odličnih sastojaka, super je hranjiv i dobar je u kombinaciji s raznim kremama. Što se tiče samih bora, još uvijek ih nemam, što pripisujem svakodnevnom nošenju spf krema i kvalitetnoj njezi s proizvodima poput ovog Apivita seruma.


Jeste li isprobale ovaj serum ili nešto iz Wine Elixir linije? Koji serum je vama najdraži?

Hvala vam na čitanju!

Green 

*post je nastao u suradnji s Notinom, što nije utjecalo na moje iskreno mišljenje


2 komentara:

  1. Meni je super bee radiant linija ��
    Andrea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam isprobala tu liniju, ali ju mjerkam... Priuštit ću si ju kad, tad. :D

      Izbriši