utorak, 9. studenoga 2021.

Glatke i zdrave ruke - njega ruku i noktiju

 

glatke-zdrave-ruke-njega-ruku-noktiju-notino_hr

Kako neki imaju opsesiju mazanja usana, tako ja imam opsesiju mazanja ruku. Kroz mjesec potrošim barem dvije do tri kreme. Njega ruku i noktiju mi je jako bitna, tako da sam već profi u njezi kože ruku i noktiju. Ako vas zanimaju savjeti kako zaštiti i njegovati nokte, kožicu oko noktiju, ali i samu kožu ruku, onda nastavite čitati. 

Dok me netko pita kako njegovati kožu i nokte i kako nokte održavati dugima i zdravima, ovo su savjeti koje dajem. Prvenstveno redovito mazati ruke kvalitetnim kremama i uvijek dio kreme razvući po noktima. Nikad ne rezati nokte grickalicom jer ih to čini krhkima i prije će se izlistati. Osobno, nokte skraćujem rašpicom i uvijek rašpam u jednom smjeru jer dvosmjerno rašpanje oštećuje nokte i opet, skloniji su listanju. Redovito lakiranje noktiju lakovima za učvršćivanje i voila, lijepi i zdravi nokti su zagarantirani. U nastavku posta, pročitajte koje sve to proizvode koristim za lijepe i njegovane nokte i kožu ruku. 

Apivita krema za ruke jasmin i propolis- miriši po mješavini ova dva sastojka, miris nije intenzivan i vrlo je privlačan, posebice ako volite note jasmina. Miris je osvježavajući, nije trpak s obzirom na propolis. Krema se jako brzo upija u kožu i ne ostavlja za sobom nikakav ljepljiv trag. Što se tiče hranjenja, odlična krema, rekla bih da ima dobra obnavljajuća svojstva. Kožu čini mekanom, nahranjenom, a isto tako su i nokti nahranjeni i manja je mogućnost stvaranja zanoktica i pucanja noktiju. Proizvođač navodi kako krema u sebi ima 99% prirodnih sastojaka.

Organski sok aloe i maslinovo ulje održavaju prirodnu ravnotežu kože. Kakao maslac, ulje avokada, biotin, vitamin E i pantenol hrane te jačaju kožu i nokte. Patentirana infuzija 3 vrste planinskog čaja i propolis osiguravaju snažnu antioksidacijsku zaštitu. Med od timijana i eterično ulje jasmina ostavljaju kožu mekanom i podatnom s blagim, ugodnim mirisom. Krema je lagane teksture stoga je koža vrlo lako apsorbira bez tragova masnoće.

apivita-jasmin-propolis-krema-za-ruke-notino_hr

Apivita krema za ruke za intenzivnu hidrataciju s hijaluronskom kiselinom i medom je malo snažnija i bogatija seka kremice s jasminom i propolisom. Ova krema je namijenjena intenzivnoj zaštiti i hidrataciji te i ona u sebi sadrži 99% prirodnih sastojaka. Pošto je namijenjena za intenzivnu hidrataciju, puno je gušća i nešto teže se razmazuje. Zbog toga ovu kremicu volim nanositi dok sam kod kuće i u večernjoj rutini. Za sobom ostavi blagi masni trag, ali se s vremenom skroz upije u kožu. 

Ova krema je spas za suhu kožu, zaista pruža odličnu hidrataciju, ako imate kakve porezotine ili ranice na koži, ispucalu kožu ili nešto tome slično, ova krema će doslovno preko noći to ublažiti i obnoviti kožu. Dubinski hrani i njeguje kožu te pruža zaštitu od vanjskih utjecaja. Moram priznati kako mi je trenutno ipak malo draža od one s jasminom i propolisom jer od posla i hladnoće baš imam problema sa suhom i ispucalom kožom. Ima neki nedefinirani slatki miris, osobno najviše osjetim miris shea maslaca s blagim primjesama eteričnog ulja naranče. 


apivita-hijaluronska-kiselina-med-krema-za-ruke-notino_hr

Proizvođač navodi: „Kompleks hijaluronske kiseline, organski sok aloe, organsko grčko maslinovo ulje i pantenol dubinski hidratiziraju kožu. Organski pčelinji vosak i shea maslac pružaju zaštitu i sprječavaju iritacije. Patentirana infuzija 3 vrste planinskog čaja i propolis pružaju snažnu antioksidacijsku zaštitu. Med od timijana, ulje avokada i eterično ulje naranče koži nude osjet mekoće. Koža lako apsorbira bogatu teksturu proizvoda.“

Kreme dolaze u preslatkim crnim ambalažama, s prednje strane se nalaze svi podaci i svaka linija ima drugu boju. Ambalaža je načinjena od mekane plastike i kreme se bez problema istiskuju van. Moj savjet je dok vam je krema pri kraju, da ambalažu obavezno prerežete na pola, tako da ste sigurni da ćete potrošiti svu kremu jer se dosta kreme zalijepi za stijenke ambalaže.  Apivitine kremice dolaze u količini od 50 ml i cijeni cca 60ak kuna. Potrebno ih je potrošiti u roku od 12 mjeseci po otvaranju, što meni osobno nije ni najmanji problem, s obzirom na to da trošim kreme na kile. 

Sve u svemu, ove dvije kremice mi vraćaju jadnu kožu u život i baš mi je drago da sam ih isprobala, još nešto u čemu Apivita nije fulala, oni zaista imaju kvalitetne proizvode i ja ih moram isprobati sve. 😄


apivita-sapun-za-ruke-med-notino_hr

Apivita sapun s medom je također super proizvod, koji bi trebao održavati elastičnost kože te ju nježno čistiti. Ovo mogu potvrditi, veoma je nježan prema koži, a normalno ju očisti. Blago se zapjeni, ima nježan miris, miriši po medu. Miris se kratko zadržava na koži. Osim što je za kožu bitno da ju se dobro nahrani s proizvodima kvalitetnih sastojaka, isto tako je bitno i da ju se čisti s blagim proizvodima, također dobrih sastojaka.

 Ovaj sapun mi je odličan jer ne isušuje kožu, nakon pranja koža je mekana i nježna, ali naravno, treba ju nahraniti kremom. Sapun također sadrži 99% prirodnih sastojaka u sebi. Cijena mu je 39,60 kn i dobije se količina od 125 grama, također ga treba potrošiti u roku od 12 mjeseci po otvaranju. Sapun izgleda ko oni nekadašnji, starinski sapuni, smeđe je boje, ali je isto tako malo proziran. Meni izgleda totalno starinski i ljekarnički, iskreno padam na takav izgled. Doduše, nekim ljudima je totalno nebitno kako sapun izgleda, ali eto, meni je zgodan, posebice jer na sebi ima i ugraviran Apivitin logo.

Proizvođač navodi: „Sapunska masa glicerina te palmino i kokosovo ulje pružaju hidratantni učinak. Sapun nježno čisti lice i tijelo te hidratizira kožu čineći ju mekanom. Organsko eterično ulje lavande izvrstan je saveznik u borbi protiv iritacija te doprinosi oporavku kože. Ekstrakt jasmina pruža efekt relaksacije i blagostanja. Idealan je za sve tipove kože. Prikladan je za upotrebu na koži lica i tijela.“ 

 Trenutno na Notinu imate super ponudu Apivita Bee Protective Honey set u kojem se za samo 59,25 kuna dobije ovaj sapun i kremica s medom, ovo je super deal ako želite sebe počastiti ili kupiti nekoma za poklon. 


diva-nice-cosmetics-grickalica-notino_hr

Diva & Nice cosmetics grickalica za kožicu oko noktiju je dobar pomagač kod kućnog manikiranja. Prije sam kožicu oko noktiju rezala običnom grickalicom, ali od kako imam ovu spravicu, olakšala sam si život. Bez obzira koliko mackam i pazim ruke, svejedno imam posla s mrtvom kožom kao i svi ostali. Moja njega je da jednom tjedno u vodi omekšam nokte i kožu te zatim drvenim štapićem očistim kutikule i višak mrtve kože odrežem ovom grickalicom. Tako se dobije duža ploča nokta, nokti izgledaju dulji, zdraviji i njegovaniji. Nikad nije lijepo vidjeti mrtvu i suhu kožu okolo noktiju, osobno patim na lijepe nokte i to među prvim stvarima uočim na ljudima. 

Grickalica je kvalitetno izrađena, jednostavno je služiti se njome. Lagana je za držati u ruci i najvažnije od svega, nije preoštra, tako da su porezotine svedene na minimum. Dobro reže kožicu oko noktiju, jednostavno se čisti i dezinficira i sve u svemu dobar proizvod. Ako se sami doma brinete oko noktiju, vjerujte, ovo vam treba jer će vam itekako olakšati život. 


diva-nice-grickalica-za-kozicu-oko-noktiju-notino_hrž

Eveline nail therapy 8u1 lak za učvršćivanje noktiju ovo je nova formula bez formaldehida. Godinama sam vjerna Eveline 8u1 lakovima, probala sam originalni s formaldehidom, onaj Silver shine i sad ovu novu formulu. Mogu reći da su mi njihovi njegujući lakovi najbolji od svih koje sam probala, a probala sam dosta toga i ništa mi ne može zamijeniti Eveline 8u1. Osobno mi je najdraža originalna verzija, ali mi se jako sviđa i ova nova formula bez formaldehida. Neki ljudi navode kako je štetan, osobno nisam kod sebe primijetila neke probleme, ali uvijek radije uzimam manje štetne verzije proizvoda.


eveline-nail-therapy-regenerator-za-nokte-notino_hr

Ono što ovi lakovi obećavaju je obnavljanje ploče nokta, čak i nakon nošenja geliranih noktiju. Osobno, nikad u životu nisam imala gelirane nokte, niti planiram jer s ovim divoticama uspijevam koliko toliko održati dugačke nokte. Oni koji me prate godinama, znaju kakve sam prije kandže imala, obožavala sam svoje ultra duge nokte. Međutim, više ne mogu imati tako duge nokte jer radim u trgovini, toliko robe prođe kroz moje ruke da je pravo čudo da uspijevam održati i ovu dužinu noktiju. 

Na donjim fotkama možete vidjeti kakve sam prije nokte imala, ko što sam navela, zbog posla više ne mogu pustiti ovu dužinu jer bi ih sve i jednog polomila, ali da, ovakvu dužinu sam uspjela imati jer su očvrsnuli od Eveline 8u1 laka.


eveline-regenerator-za-nokte-notino_hr

Upravo je Eveline 8u1  zaslužan što uspijevam imati čvrste i zdrave noktiće. Iskreno, ne mogu ih dovoljno nahvaliti i uvijek dok me ljudi ispituju čime održavam nokte, svima preporučujem Eveline 8u1. Pravo je čudo kako uspijevaju učvrstiti nokte i samim time, pospješiti rast i obnovu ploče nokta.  Ovaj lak bi se najprije trebao nanositi na dnevnoj bazi prva tri dana, a nakon toga 2 do 3 puta na tjedan. Dakle prva tri dana, svaki dan nanosite po jedan sloj, a nakon toga ovisno o tome koliko često mijenjate nijanse na noktima.

 

eveline-lak-za-ucvrscivanje-notino_hr

Ovaj lak je odlična podloga za druge lakove, prvenstveno zbog svojih obnavljajućih svojstava, a zatim jer i popuni ploču nokta te nokti izgledaju ravnije i ljepše. Eveline 8u1 total action je mliječne boje pa možete dobiti neki francuska manikura look, ako ga nosite samostalno. Prvi dan je lijepog sjajnoga završetka, ali kod mene sljedeći dan već malo gubi na tom sjaju. Moguće da je to i zbog puno robe koju prebacim preko ruku. U svakom slučaju, odlično hrani nokte, brzo se suši, izgleda lijepo na noktima ako ga samostalno nosite. Toliko će vam učvrstiti nokte da više nećete morati posjećivati tete noktarice, već ćete moći sami raditi manikure. Od mene same iskrene preporuke za ovaj proizvod, vjerujte nokti će vam se preporoditi.

Na donjoj fotki je moje trenutno stanje noktiju, ovdje su svježe očišćeni od mrtve kože. Nažalost, ovo je najdulje što ih trenutno mogu imati, ali opet napominjem, s obzirom na moju vrstu posla, vjerujte da je ovo uspjeh. Točno mi treba posao u struci da opet mogu furati kandže ko s fotke gore. 

 

eveline-tota-action-lak-za-ucvrscivanje-noktiju-notino_hr

Etogac, stigli smo do kraja posta, svaka čast svima koji su došli do ovdje, baš sam se rapisala. Volim nokte, nokti i manikure su moja strast i nekako sam zapravo ovaj blog i pokrenula s manikurama pa sam tako s godinama i naučila koješta više o njezi noktiju.
Iskreno se nadam da će vam moji savjeti pomoći u njezi.

Hvala vam na čitanju, ostajte mi dobro!

Green

*post je nastao u suradnji s Notinom, što nije utjecalo na moje iskreno mišljenje 

Nema komentara:

Objavi komentar