utorak, 23. studenoga 2021.

MAC Tiny Tricks Mini Lipstick Trio

 

mac-tiny-tricks-lipstick-notino_hr

Veliki sam ljubitelj Mac ruževa i koristim svaku priliku da nabavim neku novu nijansu. Već sam nekoliko puta pisala o njima pa ću vam na kraju posta ostaviti linkove za detaljnije recenzije. Danas vam pišem o Mac Tiny Tricks mini ruževima iz Hypnotizing Holiday kolekcije.

 Godinama već gledam njihove blagdanske kolekcije i nikad ništa ne uhvatim pa sam ove godine na vrijeme ugrabila barem dio divota. U ovom setu se nalaze tri mini ruža, svaki ima 1,7 grama, standardna cijena setu na Notinu je 225,50 kuna, ali sad je snižen na 214,20 kuna. Što je odlično jer inače jedan mini ruž košta nekih stotinjak kuna, a ovdje za 214 dobijete tri ruža. 

Trenutno na Notinu traje black friday, imaju popuste do 40% na određene proizvode, pojedini Mac proizvodi sniženi za 20% i uz to za kupnju Mac proizvoda iznad 265 kuna, dobijete full size Love Me tekući ruž. Odličan deal ako mene pitate, posebice ako ciljano želite nešto od Maca.

Black Friday traje do 28.11., tako da, ugrabite svoje na vrijeme, nemojte reći da vas nisam podsjetila.

mac-hypnotizing-holiday-lipstick-notino_hr

U setu se dobiju 2 mat ruža i to nijanse Snappy-Go-Lucky i Awe-spicious te jedan amplified kremasti ruž u nijansi Sleight Of Grand. Moj set je nude, a u ponudi imate i crvenu verziju, jedva sam se odlučila koju uzeti.

 Što se tiče ambalaže, točno je onakva kakav joj je i naziv, hipnotizirajuća, krase ju crne, bijele i crvene nijanse. Osobno, crno mi nekako nije božićno, ali ipak je crna boja statement za Mac pa hajde može proći. Nijanse bijele i crvene me podsjećaju na candy cane i to mi je baš fora. Dolaze zapakirani u slatku kutijicu, koja se otvara ko neka fensi tabakera i meni je skroz fora kako su ruževi unutra poslagani.

Ruževi su zapakirani u plastičnu ambalažu, standardnog bullet oblika. Osobno su mi najdraže Mac limitirane kolekcije, uvijek je ambalaža super šarena i posebna i ovo mi je već treća limitirana kolekcija koju imam i definitivno neće biti posljednja. Usput kad već spominjem limitirane kolekcije, na sniženju je i Mac Black Cherry ruž, imam jedan i predivan je! Trenutno ruž iz te kolekcije košta 111,20 kn, ova cijena me mami da uzmem još jedan.

Dolje na fotki su swatchevi, s lijeva na desno idu Awe-spicious, Snappy-Go-Lucky i najtamnija Sleight Of Grand. 

mac-hypnotizing-holiday-swatch-notino_hr

Awe-spicious je najsvjetlija nijansa iz ovog seta. Navode kako je ovo mat nijansa, međutim po meni je više satin mat, nije cementirajuća mat. Ruž je ugodan na usnama, odlične je pigmentacije te se jednostavno nanosi. 

mac-awe-spicious-swatch-notino_hr

Trajnost mu je prosječna za ovakve ruževe, cca 5 do 6 sati, preživjet će pića, ali ne i jelo, odnosno, pobriše se s unutarnje strane usana. Ovo je roskasta nude nijansa, idealna za svakodnevno nošenje, prekrasno izgleda na usnama, a opet nije prenapadna. Sviđa mi se ova nijansa i bit će rado nošena.


mac-awe-spicious-lipstick-notino_hr


Snappy-Go-Lucky je također iz mat linije, ali i za nju bih rekla da je satin mat. Takve satin mat su možda najbolje jer su matirajuće i znate da će izdržati na usnama, a opet nisu preteške za usne i jednostavnije ih je nanositi od retro mat verzija. Svi koji su probali MAC ruževe, znaju o čemu pričam.

mac-snappy-go-lucky-swatch-notino_hr


Trajnost ovom ružu je kao prethodnoj nijansi, ali ovaj za sobom ostavlja stain. Pigmentacija vrhunska, meni ne isušuju usne i obožavam ih nositi. Ovo je jedna bold nijansa, nijansa zrele maline. Usne izgledaju sočno i puno uz ovu nijansu, oživi cijelo lice. Ne uvlači se u borice, niti prelijeva preko usana. Osobno, ova nijansa mi je draža od prethodne jer volim takve tamnije, statement nijanse. Mislim da je idealna za sve tonove kože. 


mac-snappy-go-lucky-lipstick-notino_hr

Sleight Of Grand je iz amplified linije, što znači da je ultra kremast. Zbog svoje mekane teksture, ovaj ruž klizi sam od sebe po usnama. Ovo je najtamnija nijansa iz ovog seta. Nazvala bih ovu nijansu vještičje smeđom s primjesama krvavo crvene te ima neki frost odsjaj. Mislim da je ova nijansa idealna za ovo jesensko razdoblje. Smatram da bi i ova nijansa svima super odgovarala, posebice s brdo bronzera na licu.  


mac-sleight-of-grand-swatch-notino_hr


Ovo je stvarno bold nijansa i pošto je toliko kremasta, potrebno je usne obrubiti olovkom, inače bi se ruž mogao prelijevati preko ruba usana. Kao i svaki kremasti ruž, preslikava se na čaše ili bilo što drugo što dotaknete usnama. Pigmentacija mu je vrhunska, doslovno jedan potez po usnama i to je to, ravnomjerno se nanosi. S vremenom počne blago blijediti, ali za sobom ostavi stain pa to ne izgleda toliko loše.


mac-selight-of-grand-lipstick-notino_hr

Evo još jednom mališana na okupu, kako su samo slatki. 

Ovdje možete pronaći ostale postove s Mac ruževima

Mac- Twig, A little Tamed, Ruby Woo, Russian Red

Mac Taupe

mac-tiny-tricks-mini-lipstick-trio-hypnotizing-holiday-notino_hr

Sviđaju li vam se ovakvi ruževi i volite li više mini verzije ili full size?

Svima koji će shoppingirati za black friday želim uspješan ulov!

Hvala vam na čitanju!

Green

*post je nastao u suradnji s Notinom, što nije utjecalo na moje iskreno mišljenje

1 komentar: