srijeda, 14. prosinca 2022.

Braun Silk Epil - najbolji poklon za žene

 

braun-epilator-notino_hr


Braun Silk Epil 3 je već dugi niz godina moj najbolji prijatelj. Ako muku mučite s dlakama, onda je ovo post za vas.


Jedna sam od sretnica koja je poprilično dlakava, cijeli svoj odrasli život se borim s gustim i crnim dlakama. Znam da ste mogli živjeti bez ove informacije, ali želim vam dočarati koliko je zapravo Braun Silk Epil 3 dobar. Obuhvaća svaku dlaku i čupa ju u korijenu. 

Braun Silk Epil 3 ima 20 pinceta, masažne valjke, 2 brzine i svjetlo. 

Dolazi u paketu s četkicom, tako da ga je lakše očistiti nakon brijanja. Epilator radi na struju, ima poprilično dugačak kabao, sam aparat je vrlo lagan i jednostavno je baratati njime. Glava se odvaja od ostatka aparata, tako da je čišćenje stvarno olakšano skroz na skroz.


braun-silk-epil-recenzija-notino_hr


Ne znam jel me više oduševljava svjetlo, uz pomoć kojeg vidim sve i jednu dlačicu ili pak masažni valjci, koji stimuliraju kožu i zbog kojih čupanje manje boli. 


braun-silk-epil-epilator-recenzija-notino_hr


Mislim da ovaj aparat imam preko 6 godina, a možda i više i iskreno ove godine sam primijetila da mu je vrijeme za mirovinu. Imam dojam da su pincete oslabile i da je vrijeme da kupim drugi. Stvarno je svoje odslužio i odradio, tolike duge godine. Toliko mi je dobar, da ponovno planiram kupiti isti takav jer se stvarno isplati na duge staze, a i općenito nije skup. Košta oko 400 kuna, ali na Notinu je trenutno sniženje pa ga možete kupiti za otprilike 300 kuna, odnosno 40 eura.


pokloni-za-zene-notino_hr


Ako su vam pokloni za žene slabija točka, s ovakvom jednom stvarčicom, definitivno ne možete fulat. Možete fulat jedino ako je vaša žena jedna bezdlakava sretnica.


najbolji-epilator-notino_hr


U početku, kad sam tek krenula s čupanjem dlaka, boljelo me čupanje, ali kasnije kao da mi se koža navikla i stvorila sam toleranciju na bol, tj sad me čupanje boli samo na pojedinim dijelovima kože, oko gležnja. Na ostatku nogu me uopće ne boli čupanje, tu i tamo me pecka.


Braun Silk Epil 3 u sebi ima sistem koji podiže i čupa vodoravne dlake, prije depilacije obavezno napravim piling kože, a to preporučujem i vama. Pilingom ćete ukloniti sve mrtve stanice kože i osloboditi pojedine dlačice koje se nalaze ispod gornjeg sloja kože. Pošto epilator ima toliko pinceta, depilacija je brza i učinkovita.


braun-silk-epilator-notino_hr



Da vam malo napravim usporedbu u odnosu na depilirianje voskom jer sam prije tako rješavala problem dlaka. Što se tiče depilacije epilatorom, napravi se manje nereda, nema straha da će vam vosak ostati na koži i napraviti ožiljke (jer sam si ja pametnica upravo to napravila), čupanje epilatorom je manje bolno u odnosu na čupanje voskom jer ipak voskom treba biti oprezniji i znati kako se poteže trakica. Primijetila sam i da je rast dlaka usporeniji dok čupam epilatorom u odnosu na vosak. Sve u svemu, lakše mi je baratati epilatorom, nego trakicama, čišće je i u mom slučaju se pokazalo puno učinkovitije.


U početku je skuplje kupiti epilator, ali na duge staze se stvarno isplati pogotovo ovakav koji provjereno radi godinama.

Nakon depilacije sam mirna bez dlačica 3 tjedna, ponekad izdržim i do 4 tjedna, ali to je rijetkost i većinom samo zimi, imam osjećaj da tad dlačice sporije rastu.


braun-silk-epil-notino_hr


Sigurno vas zanima urastaju li dlačice nakon epilatora. Da, povremeno mi urastu, ali nije to ništa strašno što dobar piling ne može popraviti. Moj trik za manje uraslih dlaka je redoviti piling i jednom do dva puta između čupanja, obrijati noge običnom britvicom. Nakon depilacije na nogama ostaje crvenilo i vide se točkice, tj vidi se gdje je dlaka isčupana iz korijena. Kroz nekoliko sati se to crvenilo skroz povuče i ostanu vam svilenkasto glatke noge.


Također sam primijetila da ako redovito čupam dlake, s vremenom se one prorijede. Jedno vrijeme na pojedinim dijelovima nogu nisam imala dlake jer sam ih redovito čupala i nekako su se prorijedile, a pojedine su prestale i rasti. Doduše, pošto nisam bila ustrajna, obnovile su se, ali baš mi je bilo dobro to jedno vrijeme kad sam imala manje briga oko neželjenih dlaka.


braun-silk-epil-epilator-notino_hr


Probala sam čupati i bikini zonu i čak nije toliko strašna bol, tako da mi je ljeti ovaj mališan spas jer sam na duže staze mirna što se tiče rasta dlaka. Inače ako ih brijem britvicom, moram svaki drugi dan jer se već vidi rast i one ružne crne točkice. Zato mi je epilator super, nema tog rasta i mirna sam tjednima, posebice na godišnjem i na moru, totalno i opušteno nosim sve kratko jer su noge super glatke.


Jedina zamjerka je što one skroz sitne i tanke dlačice ne uspije uloviti svaki put pa se mora po jednom mjestu proći par puta, kako bi pincete uspjele dohvatiti dlaku.

Sve u svemu, obožavam ovaj epilator i ako imate puno dlaka i vječitu borbu, toplo vam preporučujem da si kupite epilator jer ćete se preporoditi.

Na koji način se vi rješavate neželjenih dlačica, imate neke preporuke za mene?

Hvala vam na čitanju!

Anamarija


*post je nastao u suradnji s Notinom, što ne utječe na moje iskreno mišljenje

2 komentara: