srijeda, 6. travnja 2016.

MMS: Stripes


Lijepi moji, danas vam donosim još jednu usklađenu manikuru. Već duže vrijeme u glavi sam znala kako ću napraviti ovu i nekoliko propalih pokušaja me zamalo obeshrabrilo. Nije baš jednostavno kako se čini napraviti prugice, odnosno one uredne i lijepe, šlampave je lako napraviti. :D Kao što vidite nokt na srednjaku mi je ispao šlampavo, ali vi zažmirite na jedno oko. Isprika mi je ta da sam bila gladna dok sam radila manikuru, nemojte ništa radit gladni, vidite kak ispadne. :D


Ovu kombinaciju boja sam odabrala jer sam vam htjela pokazati prošlogodišnji izbor proljetnih lakova u akciji. Pošto sam prošle godine radila top 5 lakova po godišnjim dobima, a rijetko koji sam pokazala u manikuri, sad sam to odlučila promijeniti. Taj post ste mogli vidjeti OVDJE
U današnjoj manikuri sam koristila Avonove ljepotane: perfectly flesh i sea breez.



Perfectly flesh je divna nude boja s primjesom roze i ciglaste nijanse, na vanjskom prirodnom svjetlu je nježnija, dok je unutra nešto tamnija i više ciglasta nijansa dolazi do izražaja. Ovu nijansu imam sigurno već dvije godine i nisam više sigurna ima li je još uvijek za kupiti u katalogu, ako nema točno ove, vjerujem da ima neka koja joj je vrlo slična. Moja mama obožava ovu nijansu i jedno vrijeme je koristila samo nju, čini mi se da nam je ovo druga ili treća bočica. :D



Sea Breez* sam prošle godine dobila na BB dayu. Ovo je jedna vrlo nježna mintasta nijansa s primjesom sive u sebi, iako sam ju odabrala za proljeće, idealna je i za ljeto, pogotovo dok je koža preplanula.


Na noktima imam dva sloja laka, prstenjak sam obojala sea breezom, a svi ostali su perfectly flesh, zatim sam napravila prugice i na nokte stavila zakovice koje sam prije toga prebojala ovim ljepotanima. Ne nosim nadlak jer bi mi samo razvukao lak i onda bi manikura bila još manje uredna. Molim vas zanemarite kožu oko noktiju, ove dane sam provodila u radnim rukavicama pa sad trebam oporaviti jadnu kožu, a i nokte. Nažalost srednji mi je napuknuo i moram ih sve odrezati, tako da vas u sljedećoj manikuri čekaju kratki noktići. :(


Kako vam se čini moja manikura, molim ne biti preoštri. :)
Pogledajte i radove blogokolegica.

Green :**

*PR uzorak

Broj komentara: 20:

  1. Kombinacija boja je fantazija!!! EXTRA!!!


    <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Boje nisu po mom ukusu, ali sam manikir je toliko zanimljiv da je to nevažno. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se svidja.. i oblik noktiju i boje lakova.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Perfectly flash je predivna nijansa! <3
    Lijepo si to odradila, jako mi se svida. :* Ove dvije nijanse ja nikad ne bih kombinirala, ali na neki cudan nacin si dobro pasu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A prije par godina tu nijansu nisam mogla zamisliti na noktima. Hvala ti. :**

      Izbriši
  5. Baš su mi fora, odličan ideja! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ideja, a kombinacija boja je predivna :D

    OdgovoriIzbriši
  7. krasno <3 ti znaš da si postala odlična nail blogerica :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, nisam još, ali mi puno znači dok me se ovak pohvali, fala ti ljepotice. <3 :)

      Izbriši
  8. Sviđa mi se kombinacija boja!
    Bilo bi mi draže da ima i neka close up fotkica ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. ovaj nudač mi je prekrasan <3 to je nešto što bih i ja nosila :D kombinacija je za 5, dakle manikura je savršena (bez obzira što si bila gladna, pod pritiskom nastajnu najbolja djela :) ).

    OdgovoriIzbriši