petak, 1. travnja 2016.

Spring Cute Pink


Stiglo nam je proljeće i dani su sve sunčaniji pa sam odlučila malo blog prodrmati ružičastim usnama. :D Zaželjela sam se nekog fresh looka pa sam na sebe nabacila malo pudera, olovku na usne, maskaru na trepuške i brdo rumenila. Iako fotić nije surađivao i okinula sam nebrojeno fotki, odlučila sam one pristojnije izvuči i pokazati vam čisto da se sati provedeni na fotkanje ne bace u vjetar.


Na usnama nosim Essence olovku za usne u nijasni 07 CUTE PINK. Meni je ovo predivna nijansa i da moram neku nijansu nositi do kraja života, to bi bila ova, fučkaš sve one pomodne nude, daj mi pink i ja sretna. :)



Na obrazima mi je Essence silky touch rumenilo u nijansi 30 secret it-girl. Predivno peachy rumenilo s brdo shimmera u sebi, uživo je puno ljepše nego na fotografijama, samo nisam sigurna ima li još uvijek ovog rumenila za kupiti ili je to neka LE kolekcija.




Na trepavicama je Essence Forbidden maskara i top coat, njih sam vam već pokazala na Facebook stranici, ali ću napisati i zasebnu recenziju kroz neko vrijeme jer mi se sve više i više sviđa ova kombinacija.


Na licu je L'Oreal True match u nijansi Rose Vanilla, koji u sebi sadrži spf 17 (imam staru verziju), odličan mi je, iako još mrvicu pretaman, ali ja to zakamufliram. :D



Na waterline sam stavila samo mrvicu Essence kajal pencil u nijansi 04 white, čisto da mi oko izgleda veće, otvorenije i svježe. Obrve su popunjene Essence sjenilom za obrve i to je to, cijeli look je gotov, bila sam gotova za nekih 10 minuta.




Baš mi se sviđa ova olovka za usne, mekana je, pigmentacija je izvrsna, doslovno je dovoljno samo jednom proći po usnama, nije teška na usnama i ne isušuje ih, a vjerujte moje usne su uvijek suhe jer zaboravljam nanosit balzam. Olovka traje satima na usnama, jedino jelo ne preživi, sitna pijuckanja vode preživi. U svakom slučaju, košta 10 kuna i sve kolegice obožavaju ove olovke pa ako još niste koju isprobali, vrijeme vam je, to vam govorim ja koja gotovo nikad ne nosim ruževe i olovke za usne, ali ih uredno kupujem. :D




Dolje na fotki su svi proizvodi koje sam koristila.


Kak vam se čini ovaj jednostavni look, nosite li ga i same? :)
Do čitanja, Green :**

Broj komentara: 14:

  1. Lijepo te vidjeti u ovakvom izdanju. <3
    Olovku Cute pink i ja imam, odlična je! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :* Mislim da bi me zabrinulo da ju nemaš. ;)

      Izbriši
  2. Pink *__*
    Obožavam Pink.
    Super ti stoji.
    :)
    Bas si slatka :)

    OdgovoriIzbriši
  3. odlično :) makeup je otprilike onakav kakav i sama nosim svaki dan :) joj..mrzim te situacije sa fotkanjem lica, od 500 slika možda dvije normalne :D ti si btw preslatka :) također, obožavam essence olovke

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takvi lookovi su mi i najdraži, brzi, jednostavni, a efektni. Uf, muke po fotkanju, sto poza, premještaj se van, unutra pa kak bolje osvjetljenje paše, užas. Hvala ti. :**

      Izbriši
  4. Olovka je jako lijepa, cijeli look baš djeluje proljetno, a za fotke, ne pričaj mi, ja sam za zadnji FOTD imala preko 100 fotki, a jedva skupila za post.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, to mi je i bio cilj. :) Mah, ja sam imala i više od 100...u svakom slučaju, kužimo se.

      Izbriši
  5. Meni je to najdraza olovka za usne i koristim je svaki dan. Ma kakav nude, think pink. Divan look.
    Mare M.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je think pink, to su mi najdraže nijanse na usnama. :) Hvala Mare. :)

      Izbriši
  6. Joj fotkanje look-ova, mislim da nam je to većini najgore. Ubiješ se od kliktanja i onda tri poštene jedva spariš :) Look ti je baš simpa i pravi nježni proljetni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, moramo ispast pristojno na fotki, a opet nijanse moraju biti realne, sto muka...Hvala ti. :*

      Izbriši
  7. Nijansa olovke je bas lepa za prolece i leto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se u potpunosti, a može i za ranu jesen ;) :D

      Izbriši