petak, 8. travnja 2016.

Rose Quartz ilitiga roze pantalone by Green

Pozdrav svima,

ajmo ovaj dosadni kišni dan razbiti vedrim bojama. :)


Pošto je Pantone proglasio Rose Quartz i Serenity bojama godine ilitiga po naški roza i plava, odlučila sam sklepati još jedan outfit post, nisam dugo. :) Bit ću iskrena i reći da me zaboli uho za ono kaj je Pantone proglasio i koji su trendovi trenutno aktualni. Sve ovo kaj vidite na fotki, nosila sam cijelu prošlu godinu, tj proljeće i ljeto, prema tome ispada da sam u trendu, dok još trenda ni nema. :D



Po meni su ovo idealne boje nakon zimskih sivih, crnih i tamnih nijansi i nisam mogla dočekati proljeće da svoje krasote izvučem iz ormara (ovdje mislim na hlače). Slaba sam na hlače u bojama i hlače s raznim printovima i uzorcima. Ostatak garderobe si ravnam po hlačama pa zato uvijek kupujem neke neutralne nijanse majica/košulja/tunika i isto to radim s cipelama.



Da vas sad pitam da pogađate gdje sam cijeli outfit kupila, mislim da ne bi pogodili. Sve sam kupila vrlo, vrlo povoljno i to u dućanu koji je svima dostupan. Jedino torbica i cipele nisu iz tog dućana, a taj dućan je Lidl. Yup, Lidl, obožavam njihovu robu, koja je vrlo jeftina, a kvalitetom nadmašuje puno skuplje dućane i razvikane brandove. Inače ne patim na marke, niti sam ikad, možda u ormaru imam jednu markiranu majicu i jednu haljinu. Nekako sam se navikla kupovati ono kaj mi se svidi, bez obzira nosilo li to ime Zara ili Mara (karikiram, but you get the point). :D



Mr. Green je za ovu fotku gore izjavio da nije fotkal dvije Anamarije. My Photoscape skills are killin'. :D



Promjenili smo pet lokacija za fotkanje i mislim si kak se šminkerski odjenem i onda se fotkam u šumi, ali pošto sam sa sela, preživjet ćete ove fotke, ionak mi je ljepše vidjeti zelenilo, nego asfalt i beton. Dolje na fotki se ne ljutim niti ništa, al ispala sam ko da ću svaki tren nekog ubit, a to je zapravo moja ozbiljna faca il kak ameri vele imam resting bitch face. :D A inače sam sramežljiva i reklo bi se pristupačna djevojka.



Evo me, smijem se, samo da vas ne otjeram s bloga. :D Dakle kao što kazoh, sve je iz Lidla, baloner sam platila oko 200 kn, hlače cca 50 kn, bluzica cca 30 kn. Cipele su iz Deichmanna i još uvijek ih ima u ponudi za 199 kn, a torbica je iz Avona i mislim da je trenutno nema u katalogu, ali ima vrlo slična pa škicnite ako vas zanima.




Nevezano uz obleku, pogledajte kak je priroda kod nas u Podravini divna. <3


Još nekaj sam htjela reći...ako ovdje ima djevojaka koje nisu zadovoljne onim kak izgledaju ili ih je možda sram odjenuti ovako nešto, a htjele bi, a okolina ih sputava u tome, molim vas, nemojte to dozvoliti i moja okolina je isto sputavajuća, ali ja toj okolini pokažem srednji prst. Svjesna sam da imam debele noge i pozamašniju pozadinu i onda mi drugi uvijek savjetuju da bi trebala nositi tamne hlače, po mogućnosti traperice da me stisnu i optički suze, al kao što vidite, ne slušam te savjete i tko godi mi se smije dok hodam u kričavo zelenim hlačama ili crvenim s tisućama šara na sebi, ja si mislim smij se, meni je super. Odjeća je za mene odraz osobnosti, a ja volim veselje i šarenilo, optimizam i nemrem onda biti u crnom. :D Ne sudim onima koji nose jednobojno, samo kažem da kroz moju obleku i stil, možete vidjeti i djelić mene. :)



Kak vam se čini ovaj moj outfit? Kaj vi najčešće nosite i u čemu se osjećate sigurno i zadovoljno?

Pusee od optimistične Green :**






Broj komentara: 20:

  1. Ja cekam da pocnem raditi pa da osmislim vlastiti stayling, iako se sad vec vidi promjena. Isto tako volim razno, dok sam prije stalno nosila crno-plavo xD Sad ima svega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prije ni ja nisam nosila ovo kaj sad nosim. Stil se gradi godinama, ko i osobnost...a obleka je samo dio toga i ja mislim da treba u njoj uživati. Mislim da mi zasad ide dobro. Uživaj u osmišljavanju i nosi ono kaj te veseli. :))

      Izbriši
  2. Divna si! Prekrasno ti stoje ove boje! Od svega najvise mi se svida tvoj nacin pisanja, tipa (Zara/Mara) hahahahahhaha, svaka cast!
    You go girl! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. :) Znam ja biti duhovita, tu i tamo, više tamo, nego tu. Drago mi je da ti se post sviđa. :D

      Izbriši
  3. Super mi je outfit i cijeli post :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti je outfit ;) Ovak na tebi mi se sve sviđa, al' ja recimo na sebi nemrem zamisliti hlače u tak nekoj boji. Imam valjda 5 pari crnih i samo njih nosim haha. Mislim, lepe su mi i ovakve kak ti imaš al ja se ne osjećam dobro u tome + zgledam si deblje nego kaj valjda jesam. Eventualno bi si kupila maslinaste :D A kaj se tiče okoline, nabijem ja to sve lepo na k :D Pazi, ove moje sotonjare su čak i mene koja sam skoro uvek u crnome zajebavali dok sam si kupila one pinky starke. Ja ne znam kaj to ljude tak hebe, da ne znam kakvu muziku slušam i da ne znam kaj imam oblečeno, pa valjda ja to nosim a ne ti -.-' A možda su bili samo ljubomorni xD I da, kaj se tiče Zare i takvih dućana, ja sam očito jedina kojoj se tam niš ne sviđa. Čak me sram i kročiti vnutra dok vidim kakva elita ide tam kupovat :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala. :D Ne kužim, zkj ljudi to delaju, čemu osuđivanje, podjebavanje ili nekaj treće na račun onoga kaj netko nosi, ti furaš crnu obleku, casual, majice, košulje i ok, nek svatko nosi kaj oće, ja prva nebum osuđivala nekoga na račun toga, al onda isto tak očekujem i od drugih, samo kaj ispada da previše očekujem, nažalost... ali zato sam se prestala obazirati na komentare i ne diraju me zlobnici, da me diraju, ovoga ne bi bilo na blogu, nek moja debela guzica, izgleda još deblje u roznim hlačama, i don't care. :D

      Izbriši
  5. Sve si super skombinirala, košulja samo 30kn?? :O Vidiš da sam imala odličan predosjećaj, super su ti hlače! <3
    Meni se osobno čizme ne sviđaju, al na tebi su mic mac. :*
    Svaka tebi čast što nosiš sve, ja uvijek u crnim trapericama upravo zbog ovog što si napisala. haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aha, ulovila sam ju na popustu, uživo je preslatka ima male majmunčeke i tukane po sebi. :D Fala, ahaha mic mac, ovo još nisam čula. :D Iskreno ni ja ne volim špinčoke, al ove su mi čizmice baš nekak slatke. Joj, daj, em si visoka, em zgodna, nosi kaj ti je lepo, nemoj zbog guze ili nogu il kaj već te muči sputavati se. <3

      Izbriši
  6. Kod mene su to haljine, jednostavno ih volim i to je to. Zimi nabacim dolčevitu, tajice ili deblje čarape (zimogrozna sam ko' sam vrag), haljinu i čizme i ja sam si super. Tu i tamo ima kakav izlet u kombinacije sa trapericama i kakvom tunikom :) A ljeti se ne mogu zamisliti u ničem drugom, nabacim haljinicu i kakve ravne sandalice i gotova sam u 5 minuta :D Mene to veseli i u tome se osjećam najugodnije, a što drugi kažu na to me uopće ne dodiruje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim haljine, samo ih u posljednje vrijeme ne nosim puno. E to je meni super, dok vidim samouvjerenu ženu koja fura kaj hoće i koju ne diraju komentari i okolina. :) Ja sam očito okružena s previše ljudi koje brine kaj budu drugi rekli...

      Izbriši
  7. Resting bitch face ����!! Sve odlično izgleda i definitivno se slažem sa tobom!! Nikad ne treba dozvoliti da te okolina sputava u ičemu, a kamoli u stilu odijevanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo gore nisu trebali biti upitnici nego smajlici!!

      Izbriši
    2. Hehe, sve pet. :D Fala. Pa baš to, ionak smo prekratko tu da bi nas se još i u tome sputavalo!

      Izbriši
  8. Nije moj stil, ja se najbolje osjećam u crnom, ali tako me oduševio tvoj stav! Stvarno svaka čast na tome da ponosno nosiš to što imaš na sebi, da biraš odjeću prema onome što ti se sviđa i da te ništa ne sputava! Ja priznajem da imam neke komplekse ali nadam se da ću jednog dana kao i ti ponosno nositi što god mi padne na pamet :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Imam i ja neke ljude koje muče kompleksi, koje im je okolina nabila, a onda su si ih oni sami još preuveličali, vjerujem da je tako i slučaj kod tebe... jer dok slušam o kompleksima o kojimam mi osobe govore, ja u sebi samo mislim da ne vidim nikaj od toga i da su mi te osobe predivne upravo takve kakve jesu. Nadam se da ćeš jednog dana prevazići te komplekse i uživati u obleki. ;) P.s. imam i ja neke komplekse, ali im nedam da me "maltretiraju" :D

      Izbriši
  9. Wow, maco, predivna si :* Hlače su mi top, baš za proljeće/ljeto, a baloner bi ti rado ukrala :)Mislim da svaka žena treba imati barem jedan baloner i on ide uz sve i uz elegantno i uz ležerno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. :** Slažem se s tobom, dugo godina sam si željela baloner i sad dok je napokon moj, cijelo proljeće ga ne skidam sa sebe. :D

      Izbriši
  10. Bas, tako i mene pilaju da sam premrsava, da se sminkam puno, da volim hajlajter previse.
    A ak te smeta mojih 47kila i moja sminka nemoj gledat.
    Jako jednostavno i obostrano zadovoljstvo garantirano!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, ali ljudi su takvi da rađe svoje komplekse liječe na drugima. Sve je dobro dok nas to ne dira, svako nek fura svoje i ono kaj voli i kaj ga veseli.

      Izbriši