četvrtak, 28. travnja 2016.

MMS: Delicate print


Ohoj, ahoj,

evo mene s mm zadatkom. :D Kasnim, znam, ali čim je vani vrijeme fuj i kišovito, ja sam ko usporeni puž, ne moram vam naglasiti da mi se ništa ne da. Danas sam dobila neki elan, došo mi nepozvan pa reko da ga iskoristim. Samo mi je žao kaj nema sunca da vam mogu pokazati svu ljepotu ovog čokoladnog keksića.
Zadatak nam je delikatni print i guglala sam ga, a kad tamo sve neka čipka i tabletići na noktima, pošto ja imam tabletiće u ormaru, ali ne i na pločici za pečatiranje, radila sam s onim kaj imam. :D I mislim si kak je ipak u skladu sa zadatkom jer realno, kaj je delikatnije od ocvalog maslačka? Da vas čujem, slobodno vičite ako imate koju drugu ideju. :D


Na fakiću sam malkice zeznula pri kraju nokta, a ovo kaj izgleda da se otisak razlio na sve strane, jednostavno zanemarite, uzorak je takav i na pločici i malo je zeznutiji pa ne ispadne pretanko i lijepo, već izgleda tak, razlijano. Na prstenjaku sam poštambiljala maslačkovo sjeme i meni to baš fora izgleda jer kao dio leti okolo, morala sam dva put štambiljati jer je premalo sjemenki na pločici pa to onda ne izgleda lijepo na noktu, tj prepusto izgleda. Pločica je neka random kineska, ali ja sam zadovoljna njom jer imam samo tri pločice pa radim s tim kaj imam, dok se ne dočepam pravih stvari. :)



Na svim noktima imam dva sloja Vollare Flash laka u nijansi 346, a uzorke sam štambiljala L'Orealovim 106 Versailles gold.





Osobno mi se kombinaciju ovih dva laka jako sviđa jer daje neki posebni starinski štih noktima i uživo nokti puno ljepše izgledaju, nego na ovim zumiranim fotkama. Dok si iz malo daljeg kuta gledam nokte, ovaj L'Orealov lak me podsjeća na staro zlato jer dobije taj neki odsjaj od ovog baznog ljepotana.


Baš mi se sviđa ova fotka dolje jer na njoj najbolje možete vidjeti taj odsjaj. Inače ovaj Vollare ljepotan ima u sebi mnoštvo shimmerastih crvenih i zlatnih čestica, dok mu je baza topla smeđa nijansa i upravo zbog tih čestica se dobije neki suptilni duochrome izgled laka, meni je osobno predivan, a platila sam ga nekih 7 kuna u lokalnoj ljekarni, milina. :D



Kak vam se sviđa manikura, biste li ju vi nosile?
Bacite oko i na radove kolegica, linkovi su dolje. :)

Green

Broj komentara: 11:

  1. super ideja :D mnogo mi se dopada :D

    OdgovoriIzbriši
  2. o motivu maslačka sam i ja razmišljala. doduše ne znam kako bi ispao kad bi ga išla crtati pa sam ga preskočila :) boja laka je prekrasna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi se mogao lijepo iscrtati s tankim kistićem. :)

      Izbriši
  3. I ja sam ko puž kad je vrijeme ovak žnj. :(
    Ma pogodila si mms :P, meni se jako sviđa ova nijansa L'oreal laka. :)
    Divan dizajn bloga! :* :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda smo iste. :D
      Hehe, baš mi je bilo teško uraditi dizajn. :P <3

      Izbriši
  4. Wow, meni je ovo jedna od tvojih najboljih manikura. Sve mi se sviđa, ideja, kombinacija boja, ma predivno :)

    OdgovoriIzbriši
  5. krasan mi je ovaj lorealov lak :) iako je cijena neprikladna količini proizvoda, jako mi se sviđaju te njihove mini bočice :) veliki lajk :D

    OdgovoriIzbriši