subota, 6. svibnja 2017.

Favoriti - ožujak, travanj 2017.



Dugo vam nisam tipkala o favoritima, ovdje na blogu, posljednjih mjeseci sam favorite objavljivala na youtubeu, ali pošto vidim da vam tam i nisu toliko napeti, ilitiga ja sam dosadna više s pokazivanjem proizvoda u kameru, odlučila sam favorite vratit blogu. 😁





Da sam radila favorite 2016 godine, ovaj puder bi definitivno bio tamo. Inače obožavam L'Orealove pudere, True Match i ovaj su mi odlični, ali mi je ovaj Infallible ipak bolji. Savršenstvo od pudera, na mojoj koži bez problema potraje 10 pa čak i 12 sati, doduše nakon tolko sati nošenja, malo mi izbije sebum, ali ništa strašno... Fkt je super puder, ne isušuje moju inače mješovitu kožu, ne ističe toliko suhe dijelove, koliko bi očekivali od ovakvog tipa pudera, savršen je, odlično prekriva, a lice nije zacimentirano, ostavlja baršunasti mat završetak, ma famozan je. Uskoro tipkam detaljnu recenziju.



Ovo Misslyn rumenilo sam kupila još prošle godine, mislim da će ove godine nekaj slično izbacit u ponudu, ako već nisu...enivejs, ovo rumenilo kvalitetom nije nešto ekstra, ali sviđa mi se kako mi stoji i smatram da je ova koraljno-breskvasta nijansa baš pogođena za ovo proljetno vrijeme. Rumenilo se dosta trusi, na licu daje lijepi prirodan izgled, oživi ga i na mojim normalni obrazima potraje 5-6 sati. Lijepo se blenda i nadogradivo je, bit ću iskrena i reći da nisam neki freak za rumenila, tako da ovo sasvim odgovara mojim potrebama. Ambalaža mi je prekrasna i onaj natpis ispod ogledala je famozan, btw ambalaža me podsjeća na The Balmovu ambalažu, kartonska, čvrsta i kvalitetna.



O ovoj Essence All I Need paleti korektora sam već govorila ovdje i ovdje. Meni je stvarno odlična, multifunckionalna, super jeftina. Ove posljednje tri nijanse su baš mekane i njih najčešće koristim, kombiniram ih da bi dobila nijansu koja mi odgovara. Prve dvije nijanse su također iskoristive, posebice zelena, dok imam upaljene akne. Imaju srednju prekrivnu moć, koja je nadogradiva, ako ove korektore setirate s puderom u prahu/kamenu potrajat će satima i satima na licu. Također imam u planu pisati detaljniju recenziju, so stay tuned.



Još jedan odličan proizvod od Essenca kojeg pobožno koristim mjesecima je ovaj gel za obrve. To vam je u biti mala maskarica za obrve, koja će vam dati dodatnu boju na obrve i zadržat ih na mjestu. Pošto su moje obrve dosta dugačke, čak i dok ih prirežem, putuju na sve strane pa mi je potreban neki proizvod koji će ih držat na mjestu. Ovaj gel ih drži cijeli dan na mjestu, a obrve izgledaju prirodno, nisu onako jako zacimentirane i skorene, kakve znam viđat. Ponekad dok ne nosim nikakav make up, a idem do grada, samo malo počešljam obrve ovim gelom i budu mi lijepe i prirodne. Ovim gelom uspijem potamnit one dijelove obrve gdje mi nedostaje dlačica, odličan proizvod, obožavam ga.


Ovo mi je prva okoloočna krema ikad, moje područje oko očiju je dosta tanko i suho i napravila sam si veliku grešku jer nisam na vrijeme počela s okoloočnim kremama. Uskoro ću 26 i već imam neke borice ispod očiju. #jad #bijeda Ova krema je odlična za dnevnu uporabu, brzo se upija, nahrani i omekša područje ispod očiju te je dobra podloga za korektor i/ili puder. Pošto mi je to područje suho, za večernju njegu bi mi trebala bogatija kremica, baš jučer sam kupila isto Bi good okoloočnu, ali anti-age pa ćemo vidjet hoće li biti bogatija od ove, iskreno se nadam da oće. Ova krema nema miris, veganska je i većina sastojaka je iz bio uzgoja i upravo zbog toga ju jako volim, a i činjenica da mi je dobra u dnevnoj rutini ne odmaže.


I za sam kraj jedan Olivalov proizvod, radi se o Bademovom ulju za kožu, kosu i nokte koje je obogaćeno vitaminom E. Ovo ulje koristim za kosu i to kao neku vrstu ajmoreći pakunga. Na dan pranja kose, 80% kose natopim ovim ulje, ne stavljam ga na tjeme jer mi je ono samo po sebi masno. Hodam cijeli dan s ovim uljem na kosi i nakon što ju operem, toliko mi je mekana i nahranjena da je to divota. Baš primjetim razliku dok koristim ovo ulje. Smatram da je odlično, a i dok pogledamo sastojke, samo su dva: Prunus Amygdalus Dulcis Oil i Tocopherol. Znači nema u sebi silikona, alkohola i ostalih piz*arija koje najčešće odmažu, a ne da pomažu. Ko što proizvođač navodi ovo ulje možete koristiti i za kožu, ali oprez oni koji su skloni aknama, tocopherol bi vam mogao začepit pore i prouzročit akne... Ako inače niste skloni aknama, mislim da bi ovo ulje mogli koristit i na licu, ja sam sklona aknama, tako da se ne usudim. Ali za laktove i ostala isušena područja mi je super. Olival ima razno razna ulja u ponudi, tak da ih sad moram sve isprobat, prvo na redu nakon ovog je čičkovo.

I to je to, ovo su svi moji favoriti za mjesec ožujak i travanj. Imamo li koji zajednički favorit? Kaj ste vi voljeli u proteklo vrijeme?

Green 💋

Broj komentara: 10:

  1. Loreal puder definitivnooo broj 1! :) ostalo nisam probala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se sa Olival uljem, koristila sam na kosi i suhim dijelovima kože, također izbjegavala na licu..sve u svemu jako dobar proizvod. Također, Misslyn rumenilo je prekrasno, nije najbolje kvalitete, ali nijansa sve opravdava :D
    Super favoriti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Stalno hvališ ovu okoloočnu kremu, morat ću isprobat. :D
    Slažem se za sve što si navela o korektorima i rumenilu. :) Nove verzije su već prodaji. :P
    Imam jedno ulje za kosu, ali toliko je skupo da ga stavljam samo na vrhove. Mislim da ću i ovo kupiti te raditi isto što i ti! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, al za večer ti treba nekaj bogatije. Ma da? Nisam dugo bila u Mulleru pa nisam vidjela. :D
      Probaj ulje, odlično je, mislim da nećeš požalit. <3

      Izbriši
  4. Super favoriti. Htjela sam kupiti Infallible puder, ali sam na kraju uzela Urban Decay naked i jako sam zadovoljna. ali sigurno ću isprobati ovaj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Nisam probala UD, nadam se da jednom hoću, a Infallible je predobar. :)

      Izbriši
  5. Ja sam si konačno kupila ovaj L'oreal puder i sad molim boga da mi je nijansa ok jer ako postane narančast na licu mogu samo sjest na pod i plakat xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Držim fige da ne oksidira. :) Često zaboravim napomenut u recenzijama pudera da na mojoj koži ne oksidiraju pa tako ni ovaj ne oksidira, nadam se da neće ni tebi jer nije jeftin.

      Izbriši