ponedjeljak, 1. svibnja 2017.

Milani Amore Matte Lip Creme - 27 Fascination

Za Božić mi je Mr. Green kupio ovog ljepotana, u kojeg sam se zaljubila na prvi pogled, zašto mi se toliko sviđa, saznajte u nastavku.







Ruž dolazi u četvrtastoj ambalaži koja je plastična. Ambalaža je čvrsta i izgledala bi jako jeftino da nema ovog zlatnog čepa i zlatnih detalja. S prednje strane se nalazi zlatnim slovima ispisan logo, a sa stražnje strane su ispisane neke osnovne informacije. Ruž je potrebno potrošiti u roku 12 mjeseci, a količinski ga ima 6 grama. Cijena mu je 74,99 kuna na Pink Pandi. Ako želite vidjeti ostalu ponudu Milani proizvoda, kliknite OVDJE.

Aplikator je obični spužvasti, blago je zakrivljen što meni osobno olakšava nanošenje. Postoji jedan problem kod pakiranja, otvor je dosta širok pa na aplikatoru izađe dosta proizvoda. Meni to ne smeta jer višak odstranim uz rub otvora, ali eto, ako nekog to smeta, da ima na umu.







Prije nanošenja ovog ruža ne stavljam olovku jer si uspijem i s aplikatorom precrtat usne, oni koji teže savršenstvu, obrubite usne olovkom. Ova moja nijansa se neravnomjerno nanosi, stoga ju stavljam u dva tanka sloja, kako bi usne bile u potpunosti ravnomjerno prekrivene. Testirala sam nanošenje i u jednom debljem sloju, može ga se i tako nanijeti, ali onda treba biti brže ruke kako bi se to sve lijepo i ravnomjerno nanijelo jer se ruž dosta brzo suši. Iako nije preporučljivo ovakve ruževe nanosit u slojevima zbog pucanja, ovaj možete isfurati i u dva sloja. Svaki put ga tako nanosim i niti jednom do sad mi nije popucao.



Moja nijansa je 27 Fascination, meni je predivna i ovo je jedan od najljepših ruževa koje imam u svojoj skromnoj kolekciji. Nijansu bi opisala kao pravu ljubičastu, s hladnim podtonom tamne ciklame. Vidjet ćete dolje na fotkama kako mi stoji.
Miris ovog ruža je predivan, miriši po vaniliji, nažalost taj miris nestaje odmah po nanošenju na usne. Ruž se u roku par minuta u potpunosti osuši na mat. Finiš mu je pravi mat, na dodir je baršunast i usne se ne lijepe jedna o drugu.




Kao i svaki tekući mat ruž pa tako i za ovaj, usne vam moraju biti u odličnom stanju, nahranjene i lijepe. Piling usana prije nanošenja ovog ruža je obavezan jer u suprotnom će naglasiti sve suhe dijelove. Ne uvlači se u borice usana i nije težak na njima. Nisam primjetila da mi ih isušuje, ali moje usne ni inače nisu osjetljive, doduše nakon dugotrajnog nošenja, pred kraj dana ga počinjem osjećat na usnama.

Ovaj ljepotan će izdržati pića, ali jelo neće, odnosno nakon jela se izbriše s unutarnje strane usana, dok s vanjske ostaje netaknut. Na mojim usnama bez problema izdrži netaknut 5-6 sati, ovisno koliko pijem. Nakon puno pića, blago nestane s unutarnjeg ruba usana, ali lagani premaz to sve rješava. Ostavljam vas fotkama ovog ljepotana. Na ovoj prvoj fotki u nizu možete vidjeti kako izgleda dok ga se skine, ostavi lijepi rozi stain. Više puta ćete morati protrljati usne micelarnom kako bi ga skinule u potpunosti.







Nadam se da nisam pretjerala sa svojim fotkama, ali obožavam ovog ljubičanstvenog ljepotana i to kako mi stoji. Svjesna sam da na tržištu postoje jeftiniji mat ruževi koji će potrajat dulje od ovog, primjerice Golden Rose, ali isto tako ostali brandovi nemaju ovakvu nijansu u ponudi. Tko voli, nek izvoli, zasigurno ću si nabavit još pokoju nijansu Milanijevih mat ruževa.

Jeste li isprobale koji Milani mat ruž ili nešto drugo od ovog branda? Kakvi su vaši dojmovi?

Green 💋

Broj komentara: 9:

  1. Ruž je ODLIČAN :) Super ti stoji ova nijansa! Vidim sad da imamo istu kožu, kao da sam svoje lice slikala... :)
    Nemam nijedan ruž od Milanija, imam samo puder 2u1 koji sam dobila i koji mi je nažalost pretaman i prežut. Inače sam čula da imaju super stvari :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, predobar je. :D Fala. :)
      Sve je dobro dok nemamo puno prištića ili akni. :D
      Da i ja uvijek gledam samo pohvale njihovih proizvoda, morat ću probat još rumenila i naravno pokoji ruž. :)

      Izbriši
  2. Nisam probala, ali ovaj je predivan i super ti stoji <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Nijansa je predivna i ljubomorna sam! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Jel možeš vjerovati da Milani ruževi koje sam zapikirala još u prvom mjesecu još nisu došli na Pink Pandu? Imam jednu nijansu koja je slučajno završila kod mene, nude je i nosila sam je samo jednom i to nešto kratko tako da ne znam kakve je kvalitete, ali sad si me sjetila na Milani ruževe pa je moram malo početi nositi. Ova nijansa je predivna i stvarno je posebna, no ja se ne vidim s njom, ali tebi savršeno pristaje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma daj?? Pa kaj čekaju, kakav im je to restock onda, bzvz... :/ Nema veze, mene i onako nude nijanse ne privlače, ni mi ne stoje dobro, al vjerujem da je tvoja jednako dobre kvalitete ko i moja...mada opet, to sve može varirat od nijanse do nijanse... Hvala ti draga. <3

      Izbriši
  5. Uuu predivna nijansa,baš je posebna i lijepo ti stoji...
    Ja imam nijanse Fling i Adoabrle i obožavam ih...da su malo jeftiniji skupljala bih ih sigurno...

    OdgovoriIzbriši