nedjelja, 26. studenoga 2017.

Essence #mynails4charity 💅


Obožavam Essence i jako ih poštujem kao brand, odnosno njihovu politiku poslovanja, stoga sam odlučila podržati njihovu kampanju #mynails4charity.
Naime, na instagramu za svaki objavljeni post s heštegom mynails4charity Essence daruje 5 eura organizaciji Off Road Kids Stiftung. Za svaku fotku na instagramu na kojoj su nokti, točnije nailart snježnih pahuljica. Jesam ga objasnila ono nešto. XD

Iako sam ispala iz štosa što se tiče nailarta, ipak sam se odlučila sudjelovati u ovoj akciji, nek i moji noktići zasluže 5 eurića.




Za ovaj nailart sam koristila Essence 32 the black cat kao podlogu, a pahuljice sam naštambiljala Essence 21 steel the world lakom, ovih lakova više nema u prodaji. Koristila sam Born Pretty 01 pločicu za štambiljanje. Ove moje pahuljice su neka mračnija verzija, nisam htjela da budu klasične bijele u svijetlo plavoj podlozi.

Ostavljam vas fotkama i ovim putem potičem da i vi pokažete pahuljice na svojim noktićima, nemojte zaboraviti upotrijebiti #mynails4charity.


Kak vam se čini moja manikura? Hoćete li se pridružiti kampanji?

Green 💋

Broj komentara: 6:

  1. Super mi je tvoja verzija <3 I ja se planiram pridružiti čim odlučim koje bu boje pozadina jer ni ja neću plavu :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična ti je manikura! Da mi nokti izgledaju odlično kao tvoji i ja bi se pridružila, ali izgledaju grozno u zadnje vrijeme. Pucaju u doticaju sa običnim papirom.. Baš su koma..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala. :D Ajoj, moji su pak tak jako tvrdi i čvrsti pa pucaju čim jače zapnem za nešto...pa ono, ni tak čvrsti nisu dobri, bolje da ne vidiš na kaj mi liči desna ruka. :/

      Izbriši
  3. Krasni su ti noktići narasli i super manikura. :)

    OdgovoriIzbriši