četvrtak, 10. veljače 2022.

Valentinovo - poklon ideje za žene i muškarce

 

maybelline-super-stay-matte-ink-ruz-za-usne-notino_hr

Kao da smo se tek jučer darivali za Božić, a već je vrijeme darivanja za dan ljubavi, famozno Valentinovo. Pokloni za Valentinovo nekome mogu biti prava muka za odabrati, stoga sam ja tu, ovaj post je pun ideja za poklone za žene, ali i za muškarce. Ako nemate ideju što kupiti, bez brige, ja uvijek imam brdo ideja, samo nastavite čitati.

Prvo krećemo s idejom za poklon za žene za Valentinovo. Dragi muškarci, mi žene vam jako volimo šminku i čar koju ona nosi, stoga nikad ne možete pogriješiti ako nam kupite neki ruž. Točnije, ovdje vam predlažem kupnju Maybelline Super Stay matte Ink ruža za usne. Ovo su definitivno najbolji i najizdržljiviji ruževi koje sam ja probala. Ovi ruževi doslovno prežive i jelo, baš su dugotrajni i u ponudi ima jako puno lijepih nijansi. Ruževi su vrlo povoljni, cijene im se kreću već od 44,50 kuna.

Dolje na fotki možete vidjeti nijanse koje ja imam, redom su od gornje 15 Lover, srednja 65 Seductress i skroz donja 25 Heroine. Osobno mi je Heroine favorit, a mislim da se i većini muškaraca sviđaju crveno-narančaste usne.


maybelline-super-stay-ruz-za-usne-notino_hr


Sljedeća ideja koju imam za vas je gadget koji pomaže u čišćenju kože, radi se o Foreo mini Luni. Ako vaša polovica voli kojekakve gadgete i pomagalice za čišćenje i njegu kože, onda je ovo idealan poklon. Savjetujem vam uzeti mini verziju jer je najpovoljnija od svih, a jednako dobro čisti kožu kao i velike četke. Doduše, ovaj gadget nije toliko revolucionaran, ali je svakako dobar pomoćnik u čišćenju i koža izgleda super nakon korištenja. Cijena mu je oko 600 kuna.

Usput, vidjela sam da je Notino u ponudu ubacio i svoj sonični gadget za čišćenje kože i cijena mu je oko 500 kuna pa škicnite koji vam se bolje isplati.


foreo-luna-notino_hr


Za divnu, mekanu i njegovanu kožu i kosu, predlažem Nuxe Florale suho ulje. Suha ulja su nešto predobro za njegu kože, ali i kose. Ova ulja se jako brzo upijaju, ne maste kožu, nego ju odlično hrane i uz to imaju prekrasan cvjetni miris. Definitivno se isplati kupiti ovo ulje jer je predobro, svaka žena ga mora imati. :D Cijena mu se kreće već od 105 kuna za 50 ml.


nuxe-florale-suho-ulje-notino_hr

Za kraj sam ostavila malo skuplji proizvod, a radi se o Yves Saint Laurent Black Opium parfemu. Ljudi moji, koliko ovo dobro miriši, ja sam doslovno zaljubljena u miris. Glavne note su mu vanilija i kava, miris je jako intenzivan i senzualan. Ako odlučite ovo kupiti nekome za poklon, mislim da ćete skroz oduševiti tu osobu. Mislim da je ovaj parfem baš idealan za dan ljubavi, ako me razumijete na što mislim. ;) Cijena mu je oko 400 kuna.


yves-saint-laurent-black-opium-notino_hr

Drage moje žene, nisam zaboravila na vas, donosim vam neke svoje ideje što biste mogle kupiti svojim muškarcima. Pokloni za Valentinovo za muškarce su ponekad zeznuta stvar, nije da već drugu godinu za redom im možemo kupovat gaće ili možemo, ali red je i da mi njih malo više razmazimo.

Kao prvu ideju imam ovaj set od Nivee. Set dolazi u zgodnom koferu, kao neki kofer za ključeve i meni ovo izgleda prefora. Mislim da ću ja tako nešto uzeti svom dragom. Set u sebi sadrži: osvježavajući gel za lice, ruke i tijelo 150 ml ,umirujući balzam nakon brijanja 100 ml, roll-on antiperspirant 50 ml, gel za tuširanje za lice, tijelo i kosu 250 ml, gel za brijanje 200 ml. Cijena setu iznosi 241,56 kuna.


nivea-men-sensitive-poklon-set-notino_hr

Četke i razno razni gadgeti za čišćenje lica nisu namijenjeni samo ženama, Foreo ima verziju i za muškarce. Ako pak ne želite keširati tisuće kuna, mislim da je sasvim ok da i muškarci koriste one koji su namijenjeni ženama, samo mu uzmete neku neutralniju boju i win-win situacija. 

foreo-luna-for-men-notino_hr
Nešto povoljniji poklon je ovaj Axe Leather & Cookies set za njegu tijela. Cijena mu je 92,90 kuna i u setu se nalaze: sprej za tijelo 150 ml, gel za tuširanje za lice, tijelo i kosu 250 ml, čarape.  Totalno mi je fora ovaj set i nekako po nazivu mislim da miriši baš moćno i privlačno. :D 


axe-poklon-set-notino_hr

Kao posljednju ideju za vas imam Guess Seductive set. Imam Guess Seductive žensku verziju i stvarno je odlična, kome god dam da pomiriši parfem, instant se zaljubi u njega. Vjerujem da i ova muška inačica miriši privlačno i ugodno. U setu dobijete toaletnu vodu 100 ml, gel za tijelo i dezodorans. Cijena setu je 244,90 kuna. 

guess-seductive-notino_hr

Pišite mi, što vam je u planu za kupnju. Nadam se da sam vam pomogla u odabiru, znam da bih se razveselila da dobijem bilo što od šminke, kozmetike ili parfema, a vjerujem da bi se i vi tako. Isto tako, sve ove ideje za muškarce su baš fora. 

Taman da  pokažemo da mislimo jedni na druge, bez obzira obilježavali Valentinovo ili ne i nenadani znak pažnje puno znači.

Za kraj ovog posta, volite se i ljubite svakog dana jer život je i ovako prekratak!

Hvala vam na čitanju, ljubi vas Green!

*fotografije s idejama za muškarce su vlasništvo Notina

*post je nastao u suradnji s Notinom

Nema komentara:

Objavi komentar