ponedjeljak, 7. veljače 2022.

Yves Saint Laurent Black Opium - Notino

yves-saint-laurent-parfem-notino_hr


Novu godinu sam započela moćno uz Yves Saint Laurent Black Opium. Ovaj miris jednom riječju očarava. 

YSL Black Opium je edp, gornje note su mu ružičasti papar i cvijet naranče; srednje note čine kava i jasmin, dok se u baznim notama kriju vanilija, pačuli i cedar.


yves-saint-laurent-parfemska-voda- notino_hr


Ovo je jedan zaista prekrasan i senzualan miris. Bogate je arome, kojom dominira kava. Ovaj miris se svrstava među orijentalne. Yves Saint Laurent Black Opium je idealan miris za nošenje u ovim hladnim danima jer svojim notama pobuđuje osjetila, dira u senzualnost i čini vas moćnom.

 Iznimno je jak i miris možete osjetiti na kilometre, potrebno ga je jako malo, nekoliko kapi i mirne ste za cijeli dan. Intenzivan je i vrlo lako se može pretjerati kod nanošenja. Ima baš punu i slatku aromu, ovo je onaj miris koji se lako raspoznaje među milijunima drugih mirisa. Inače uvijek posežem za nekim cvjetnim i lepršavim mirisima, s naravno slatkim dozama, ali ovaj ima toliko slatku aromu da je to neopisivo. Stvarno će učiniti da se osjećate kao prava moćna žena.


yves-saint-laurent-black-opium-notino_hr


Sama bočica je dizajnirana da asocira na glam rock i mogu reći da ovaj „robusni“ dizajn bočice doprinosi tomu. Brdo šljokica na bočici me motivira da se našminkam u tamno i furam rockerski stil, koji zapravo slušam u životu. Po stilu odijevanja ne bi nikad rekli da sam rockerica u duši i da me zapravo rock/metal/punk pokreću u životu. Iz zafrkancije bih rekla da je bočica baš poput moje duše, crna s dozom šljokica. :D

 

yves-saint-laurent-black-opium-parfemska-voda-notino_hr


Moj ljepotančić je u količini od 30 ml i na Notinu trenutno s popustom košta oko 400 kuna. Iznimno je kvalitetan i trajan, na odjeći se osjeti sve dok ju ne operete, na koži ga osjetim nekih 5-6 sati, poslije toga ga ne osjetim, ali mi drugi kažu da se osjeti miris. Ko što sam rekla, potrebna ga je vrlo mala količina, stoga će vam ova bočica jako dugo potrajati.  Black Opium  ima brdo braće i sestara pa ću vam navesti koje sve trenutno možete kupiti na Notinu. Parfemski setovi su također dostupni na Notinu pa tako i ovaj Black Opium možete pronaći, uz poneku sitnicu u vidu šminke, a toga nikad dosta.

 

yves-saint-laurent-black-opium-edp-notino_hr

BLACK OPIUM ILLICIT GREEN- ovo je najnoviji dodatak u obitelji Black Opium, note koje ima u sebi su mandarina, smokva, kava.

BLACK OPIUM NEON – ovo je pretposljednji dodatak u obitelj, a note su mu: zmajsko voće, mandarina, hibiskus, arapski jasmin, cvijet naranče, kava, drvo cedra, vanilija. Probala sam ovu verziju i iskreno za moj nos i ukus je definitivno preintenzivan, baš je in your face ili bolje rečeno in your nose! :D 


black-opium-edp-notino_hr

 

BLACK OPIUM FLORAL SHOCK – sastoji se od limuna, frezije, bergamota, kruške, bijelog cvijeća, gardenija, cvijet naranče, kava, drvo agara, bijeli mošus. Ovo je jedna svježija verzija i ovu bih također voljela probati, jako me privlače sve ove cvjetne i svježe note.

OPIUM – od kojeg je sve krenulo, njega krase note bergamota, mandarine, đurđice, jasmina, mire, karanfila, vanilije, jantara, pačulija i opoponaxa.

BLACK OPIUM INTENSE – u sebi ima apsint, sladić, arapski jasmin, cvijet naranče, kavu, vaniliju, sandalovinu.

BLACK OPIUM EXTREME – samo ime mu govori, ovo je intenzivnija verzija Black Opiuma. U sebi ima krušku, mandarinu, limun, cvijet slatke naranče, jasmin, bijeli božur, kavu, ekstrakt kakaa, pačuli.

To je to, mislim da sam navela sve verzije ovog kultnog parfema, koje trenutno možete pronaći na Notinu. Definitivno moram još probati i Floral Shock jer ja sam ženska od cvjetnih mirisa.

Pište mi, jeste li isprobali koji Black Opium i kakvi su vaši dojmovi?

Hvala vam na čitanju!

*post je nastao u suradnji s Notinom, što nije utjecalo na moje iskreno mišljenje


2 komentara:

  1. Ovaj parfem je vječni klasik i mislim da ne poznam osobu koja ga ne obožava! Illicit green mi je sljedeći na redu za isprobavanje, strašno me zanima i baš me zaintrigirao kad sam vidjela da izlazi :D

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja bih ga voljela probati, a bome i Floral Shock, mislim da bi mi se baš svidjeli. :D

    OdgovoriIzbriši