petak, 25. ožujka 2016.

Biobaza Clean-it-all gel za umivanje - recenzija

Pozdrav svima,

pošto ovaj gel* koristim gotovo već godinu dana, odlučila sam da je danas dan za pokazati vam ga i reći riječ, dvije. Biobazini proizvodi su mi jako dragi i to iz više razloga, prvenstveno jer odgovaraju mojoj koži, hrvatski su proizvod, trude se biti inovativni, a  i cjenovno su pristupačni.
Neke od proizvoda koje sam recenzirala možete vidjeti OVDJE - Biobaza mix micelarnih vodica i OVDJE - Biobaza hidratantna krema.


Riječ proizvođača:

" Gel svilenkaste, prozračne teksture s jedinstvenim kompleksom: ekstarktom sjemenki peršina, uljem boražine i vitaminom E, nježno uklanja nečistoće, smanjuje pore i zaglađuje kožu. Zahvaljujući uljima ružmarina i lavande sprečava isušivanje, tonificira i ostavlja kožu baršunasto mekom. Idealan za sve tipove kože. Uporaba: nanijeti na vlažnu kožu lica, zapjeniti i isprati."

Ovaj gel se ne preporučuje dojiljama i trudnicama.

Cijena: 44,90 kn
Količina: 200 ml, koju je potrebno potrošiti do ožujka 2017. (moj primjerak)
Gdje kupiti: Dm, Bipa

Ja sam svoj primjerak dobila prošle godine na BBDayu. Bočica gela dolazi u zelenoj kutijici, na kojoj pišu svi potrebni podaci, od načina upotrebe, sastojaka do djelovanja gela.

Osobno mi se jako sviđa ambalaža ovog gela, nekako me podsjeća na one starinske ljekarničke pripravke koji se mogu vidjeti u filmovima. Bočica je napravljena od zatamnjene, mekane plastike, dok je čep napravljen od tvrde plastike i ima open/close sistem, stoga ovaj gel možete nositi i na putovanja, bez bojazni da će gel iscuriti van.

Miris ovog gela je osvježavajući i do mojih nosnica najviše dopire miris peršina.



Sastojci:

AQUA, SODIUM COCO-SULFATE, DISODIUM LAURETH SULFOSUCCINATE, COCO-BETAINE, GLYCERIN, PETROSELINUM CRISPUM (PARSLEY) SEED EXTRACT**, MARIS SAL, CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER EXTRACT, BORAGO OFFICINALLIS SEED OIL*, CAPRYLYL GLYCOL, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF OIL, TOCOPHERYL ACETATE, POLYQUATERIUM-10, LAVANDULA HYBRIDLA OIL, LINALOOL.

*ECOCERT CERTIFIED
**100% ORGANIC

Iz ovog vidimo da je peršin, odnosno ekstrakt sjemenki peršina iz certificiranog ekološkog uzgoja, a sjemenke boražine su 100% organske.
Također iz Biobaze navode kako u ovom gelu nema boja, parfema, alkohola, parabena i sls-a.



Od umivalica tražim da su osvježavajuće, da me miris može razbuditi, da su vrlo nježne prema mojoj koži, ali i da ju pročiste. Ovaj gel radi sve od navedenog, osim što nije nježan prema mojoj koži u onoj mjeri koju ja volim i tražim. Stoga ga koristim samo u večernjoj rutini, četiri puta tjedno. Ne koristim ga kao jutarnju umivalicu jer mi je ujutro bitno da me gel razbudi, odnosno njegov miris i da mi očisti ostatke kreme s lica.
Pošto je malo jači od onog na što sam navikla, koristim ga uvečer jer mi je odličan za umivanje nakon skidanja šminke jer sam sigurna da očisti sve ostatke prljavštine i šminke.
Nakon umivanja ovim gelom, lice mi ostane pročišćeno, osvježeno i mekano. Pročisti mi pore, ali nisam primjetila smanjenje istih.


Gel je vrlo prozračan, rijetke teksture i proziran je te se vrlo lako zapjeni. Za jedno umivanje je dostatan jedan lagani pritisak pumpice, kao na fotografiji, zbog toga se sporo troši te će vam potrajati jako dugo. Gel se jednostavno ispire i nakon njega miris se jako kratko zadržava na koži.



Iako je navedeno da je ovaj gel za sve tipove kože, ja bih to uzela s rezervom, pogotovo za suhokošce i one koji muku muče s dehidriranošću kože. Moja koža lica je mješovita i nije mi se dogodilo da me gel isušio, ali nekako imam dojam da ga konstanto koristim ujutro i navečer, da bi mi upravo to napravio. Pošto znam da ima djevojaka koje kupuju jedan gel i koriste ga u jutarnjoj i noćnoj rutini, skrenula bih vam pozornost, da ovaj gel koristite jednom dnevno i da ga svako toliko presiječete nekim drugim. Primjerice, koristim ga u večernjoj rutini, četiri puta tjedno, ali u razmacima, recimo jednu večer ovaj, sljedeću večer Bourjois gel za umivanje ili Avonov pa opet Biobazin. Tkođer nije mi se dogodilo da sam od njega poprištavila, kao što se nekim djevojkama dogodilo, stoga, svakako pročitajte još pokoju recenziju prije kupnje.

Sve u svemu, ovaj gel kod mene ima više pluseva nego minuseva i koristit ću ga do zadnje kapi. Na vama je da nakon ove recenzije prosudite treba li vam ili ne.

*PR proizvod (recenzija je napisana iskreno, činjenica da sam proizvod dobila nije utjecala na moje mišljenje)

Jeste li isprobale ovaj gel ili nešto drugo iz Hydradinace linije?

Green :**

Broj komentara: 12:

  1. Me live it...kao i čitavu ovu liniju :)
    A uljni serum i fluid su mi savršena kombinacija <5

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uljni serum nisam isprobala, a fludi koristim i dobar mi je, najviše za t-zonu. :)

      Izbriši
  2. Zgodan proizvod. I ja bi ga vjerojatno, kao i ti, držala u nekoj rotaciji s drugima jer mi je to običaj. Uvijek volim imati i blaže i jače umivalice pa kombiniram po potrebi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, ne bih mogla stalno koristiti blage jer bi imala dojam da ne očistim ništa, al opet ne bih mogla ni stalno jake. :D

      Izbriši
  3. cini mi se kao dobar proizvod :D cula sam dosta pozitivnih stvari a pogotovo o njihovim micelarnim otopinama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar je, ali u rotaciji s drugim umivalicama. :) Meni je njihova micelarna odlična. :))

      Izbriši
  4. Ja nemam dobro iskustvo sa ovim gelom. U početku mi je bio odličan, lijepo čistio lice, a onda me je toliko isušio da još danas saniram štetu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Trenutno u svojoj njezi kože koristim upravo ovu umivalicu u kombinaciji sa tonikom iz iste linije. Pošto je moja koža mješovita i preko dana mi se T-zona poprilično zamasti ja je volim koristiti ujutro u nadi mogućeg smanjenja pora. No iskreno ni ja nisam primijetila da se to događa, ali sam zadovoljna kako mi očisti lice. Ipak, ne koristim je svaki dan upravo iz istih razloga kao i ti, bojim se da bi mi mogla isušiti kožu te je zato kombiniram sa Bourjois gelom za umivanje. Što se tiče tonika, sviđa mi se kako mi osvježi kožu nakon umivanja, ne osjetim peckanje na licu i nikakvo zatezanje. Karmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam tonik isprobala, nekako me ne privlači. Ma, ne vjerujem da iti jedan proizvod može smanjiti pore, možemo samo ih čistiti i raditi na tome da se ne prošire... I ja imam Bourjois gel za umivanje, onaj s ekstraktom krastavca i taj je u rotaciji s ovim, plus još poneki, slaba sam na umivalice. :D

      Izbriši
  6. Na prvu mi je ovaj gel bio odličan, a onda mi je tako isušio usnice da sam ih sanirala desetak dana :/ Za razliku od gela, fluid mi je vrh :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, gadno, meni se takvo kaj nije desilo. I meni je fluid super. :)

      Izbriši