srijeda, 30. ožujka 2016.

MMS: Spots&Dots/Polka Dots


Hello,

ispunjavam još jedan zadatak, doduše kasnim s njim, iako sam nokte odavno napravila, pošto nam je u nedjelju bio Uskrs, odmarala sam od tipkanja, a ove ostale dane sam bila prelijena uređivati fotke. Kao što možete vidjeti iz naslova posta, ima tu svakakvih točkica. Naime, prvotni zadatk je bio Polka Dots, ali pošto smo se neke zeznule i nismo napravile točkice u ravnini, zadatk je preoblikovan u samo točkice ilitiga, točkaj di god oćeš. :D Pošto sam ja bila u dobrom moodu, pobrisala sam ove random točkice i isponova točkala. Vidjet ćete fotke dolje.



Kakva bi ja to Green bila da mi se na noktima tu i tamo nekaj ne zeleni? :D Ovaj put sam se odlučila za bijelo zelenu kombinaciju. Prvo sam po svim noktima nanijela dva sloja Essence 33 wild white ways, zatim sam na kažiprst i mali prst nanijela dva sloja Catrice 44 Mermaid My Day, kojeg mi je poklonila moja draga GleeTree92. Naposlijetku sam na palac, srednjak i prstenjak točkala točkice razne veličine i to s gore spomenutim Catriceom i Golden Roseom u nijansi 123. I to je bilo to, manikura gotova.






Naposlijetku je ispalo da manikura nije gotova :D odnosno da sam fulala (tješi me da nisam jedina) pa sam odlučila prepraviti točkice i staviti ih u red. :D Nisam se mogla odlučiti bih li nosila male točkice ili velike pa sam potočkala i jedne i druge. Sad dok gledam fotke, nekako su mi ljepše ove veće točkice, kaj vi mislite?


Postupak s točkicama je bio isti kao i u prvotnoj manikuri, koristila sam iste nijanse.






Kak vam se čine moje manikure i koja verzija vam je ljepša? Ja se nemrem odlučit. :D
Pogledajte radove ostalih dama. :)

Green

Broj komentara: 17:

  1. manikura ti se super slaze sa imenom :D tackice su ti ispale bas lijepe i uredne :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je to sve fora, i uredne i neuredne - bitno je da se zeleni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, zelenog nikad dosta, pogotovo u proljeće. :))

      Izbriši
  3. Sviđa mi se u obije varijante :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepe su mi obje manikure, iako mi je draže da su točkice razbacane jer tako manikura ne izgleda "uštogljeno" :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) moram priznati da se slažem s tobom u vezi "uštogljenosti", kak dulje gledam, tak su mi ove razbacane točkice slađe. :)

      Izbriši
  5. Meni su obje manikure lijepe..i kad su točkice fino poredane a i ove-točkaj di oćeš :) i super ti je izbor nijansi :)

    OdgovoriIzbriši
  6. I random tčkice su mi slatke, ali moram reći da su ti ove "uređene" prelepe.

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš lijepo :D
    veselo i proljetno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, mislim da ništa ne viče "proljeće" kao zelena boja. Hvala ti. :)

      Izbriši