utorak, 1. ožujka 2016.

Lusi Lu nakit - predstavljanje



Pozdrav svima,

danas vam donosim jednu jako lijepu suradnju, koju sam dogovorila s jednom divnom damom, koja izrađuje ko što možete vidjeti jako lijep i elegantan nakit. Naša priča, odnosno suradnja je krenula sasvim spontano. Draga Andrea i ja smo časkale ko prave ženske i ona mi je ponudila poslati naušnice za poklon jer sam ja očito dobra cura (nisam to znala do otvaranja bloga, puno ljudi me smatra pristupačnom, ko bi rek'o) :D
Uglavnom, ja ko ja, morala sam si i jedne kupit, realno, tko se od ovakvih divota može odlučit za samo jedan par. I tako kroz razgovor, došla sam do ideje da napravimo zajednički post, odnosno, neki ajmoreći intervju. :D :JournalistToBe:

Lusi Lu nakit možete pronaći na ovoj Facebook stranici




Bacimo se na intervju. :)
1. Odakle naziv za Lusi Lu nakit?

"Naziv Lusi Lu je po mami, budući da se zove Lucija, skraćeno ju zovemo Lusi. Ponekad ubacimo Lusi Lu u šali u šali (zbog glumice Lucy Liu) pa je tako došla ideja za naziv našeg nakita, da nosi mamino ime. :D"

2. Reci nam nešto ukratko o svom nakitu.

"Ideja za izradu nakita je došla sasvim slučajno na večernjoj kavi s prijateljicom, ljeto 2015. :D
Žalile smo se kako na internetu više ne možemo naći ništa novo što bi si naručile od ogrlica i naušnica, sve jedno te isto pa mi je prijateljica rekla što ne bih počela izrađivati, da imamo za svaku subotu nove. :D Ona je u biti ta koja me potaknula (čitaj nagovorila). Trenutno mi je ovo samo hobi uz studij. Veseli me i opušta kada izrađujem nove naušnice pa kada god imam "pauzu" od učenja i rokova, iskoristim."


3. Što te motivira za izradu nakita, odakle crpiš inspiraciju?

"Za izradu nakita me motivira moja mašta, radim ono što bih i sama nosila. Razmišljam kakve bih naušnice željela, u kojim bojama, za kakve prilike i tako ih napravim. Iako se zna dogoditi da mi ništa ne pada na pamet, tada ne forsiram, samo ostavim par dana, dok nešto ne dođe samo od sebe jer isforsirano nije dobro."


4. Koliko ti je vremena potrebno za izradu jednog komada nakita?

"Za izradu jednog komada ovisi o dizajnu naušnica. Uglavnom to bude dva dana, budući da moram prvo osmisliti dizajn, zatim mirne ruke lijepiti kamenčiće, koje ostavim preko noći. Sutra dan završavam i etogac =)."




5. Pošto su nam se chokeri vratili na velika vrata, hoćeš li ih više izrađivati?

"Da, chokeri su nam se vratili na velika vrata ove godine, barem ako je suditi prema onome što nose celebovi. Vidjela sam u časopisima i na instagramu da ih nose Gigi Hadid, Kendall Jenner, Cara Delevingne i ostale, stoga mislim da će biti nezaobilazan trend za 2016. godinu.
Za sada sam ih izradila samo nekoliko komada i mogu reći da sam zadovoljna, a i kupci. No još ne znam kada ću ih izrađivati više i uvrstiti u stalni asortiman."





6. Imaš li najdraži komad nakita koji si izradila?

"Najdraži komad nakita koji sam izradila nemam, zato što mi svako malo jedan bude najdraži. :D Kako sam već spomenula radim ono što bih i sama željela imati." :D




7. Radiš li po narudžbi?

"Ne radim po narudžbi jer je ovo još uvijek samo hobi. Nemam uvijek toliko raznih boja dostupnih u tom trenu, da bih mogla svakom ponaosob izrađivati. Ono što izradim i imam, to je u prodaji, no rado poslušam ideje i želje, ako se može iskombinirati, super, ako ne, ništa onda." :)




8. Koju vrstu naušnica djevojke najčešće kupuju?

"Ukusi su stvarno različiti, traže od manjih jednostavnijih naušnica, do onih većih, od jednobojnih do šarenih color blockinga. Neke djevojke ne vole velike jer su sitnijeg lica pa kažu da im ne odgovaraju ogromne ili vole neutralne boje, netko se ne voli odijevati u puno boja pa zato podigne kombinaciju s naušnicama u raznim bojama i tako, svega ima." :)




Eto, to bi bilo sve od predstavljanja, ostavljam vas da slinite nad fotografijama, a niže u postu možete vidjeti i moje naušnice.








Evo mojih ljepota. :D Već ste ih mogli vidjeti na fejsu, pošto se nisam mogla odlučiti za jedne, uzela sam zelene (my kind of jam) i ove nježnije roskaste.



Ove zelene ljepote ste već mogli vidjeti u outfit postu s idejama za Silvestrovo LINK.
Meni je ovo osobno apsolutno prekrasan nakit i stvarno je teško izabrati samo nekoliko favorita. Andreu potičem da izradi još poneki choker pa da mogu naručit. :D



Ako želite nešto naručiti ili poslati neki upit za nakit, kontaktirajte Andreu na Facebook stranici

Kak vam se čini ovaj nakit? Imate li neke favorite? :)

P.s. samo posljednje dvije fotke su moje vlasništvo, sve ostale su preuzete s Lusi Lu Facebook stranice, naravno uz dozvolu. :D

Green :**




Broj komentara: 16:

  1. Lijep nakit. :)
    Naušnice su zbilja predivne!

    OdgovoriIzbriši
  2. predivno, već sam naručila sebi svoje! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš uživat u njima, ko ja u svojima. :)

      Izbriši
  3. Naušnice su divne, samo me je strah da su teške za nositi jer ukoliko mi vuku uši to mi je izuzetno neugodan osjećaj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi, to je i mene brinulo, ali nisu niti malo teške, to samo tak izgledaju. Čisto sam se iznenadila dok su mi stigle koliko su lagane, ugodno ih je nositi, a s vremenom i zaboraviš da ih imaš. :)

      Izbriši
  4. Stvarno krasan nakit, a i ti si bila odlična novinarka! ;) :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivne su! Zaista mi se dopadajuuu <3

    OdgovoriIzbriši
  6. alaaa, predivne su :D ne znam koje su mi ljepše :)

    OdgovoriIzbriši