srijeda, 16. ožujka 2016.

MMS: Gradient



Zdravo svima,

evo mene s novim mms zadatkom, gradient je na tapeti. Iskreno ovo mi je već treći pokušaj i uopće nisam zadovoljna. Izgubila sam mojo za nokte. Prošli cijeli tjedan ih nisam lakirala i onda dok sam konačno imala vremena za lakiranje, više nisam imala volje, a i nisam se mogla odlučit koje bi lakove koristila, odnosno nijanse. Na kraju je ispalo ovo kaj je, dalje od trećeg pokušaja nejdem, nisam toliki sadist. :3




Na fotkama se, a bome i uživo ne vidi prevelika razlika jer je ovo jedan jako nježan i skladan gradient, boje su jako slične i zapravo pasalo mi je tak, ne sviđaju mi se previše boje koje odudaraju jedna od druge, pa taman im se srednja boja odlično stapala, mene uvijek bode u oči dok se skrajnje boje "tuku".

Na doljnoj fotki možete vidjeti moj prvi gradient, koji sam radila prije možda mjesec dana i bila sam baš ponosna na sebe kak je ispalo pa sam vam ga pokazala i na fejsu. :)




Prvotna ideja mi je bila sivi gradient na svim noktima i na prstenjaku brdo šljokica, but, svemir se umješao i ja sam ukakila manikuru. Dok sam stavila sloj nadlaka srednja boja mi se stopila s baznom i više nije to bilo to. Tko bi reko da gradient zadaje tolike muke. Znam kaj većini dama zadaje muke kod ovog, nered koji ostane na koži i svuda po prstima. Moj savjet vam je, barem ja ovak radim i minimalno uprljam kožu oko noktiju. Izrežite mali dio spužve, ko na fotki i nemojte preširoko povlačit štrafte lakom i to je to, prislonite na nokat i samo mali dio uprlja kožu.




Na ovoj fotki možete vidjeti kak to izgleda, znači ovdje mi se još ni lak nije osušio i najiskrenije nisam ništa čistila kistom, nego sam odmah okinula fotku da vidite kako nisam puno nereda napravila, osim na koži oko malog nokta, ali to mi je ok, jer je nokt ipak uži od ostalih. :)




Vraćamo se manikuri koja je recimo to tako glavna u ovom postu. :D
Koristila sam sljedeće bebice:
                                             baza: Catrice 540 Am I Blue Or Green
                                             Essence 40 play with my mint
                                             Avon sea breez
                                             Top coat: Essence 24 i feel gritty
                                             na prstenjaku random kineske zvjezdice




Iskreno se nadam da vidite sitne razlike u nijansama, fotić nije surađivao (prasac).






Koja od ove tri verzije vam je najljepša?
Pogledajte i radove blogokolegica. :)

P.s. ne zaboravite na darivanje LINK

Green



Broj komentara: 19:

  1. Meni su tvoji nokti uvijek lijepi.
    Ja jako obožavam nokte i kod mene nema ružnih i loših noktiju. (Samo loše i neprofesionalno napravljenih geliranih ali ovdje to nije slucaj).

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ne znam o cemu ti pricas, meni su sivi najljepsi! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi nosila naočale dok si ovo čitala/gledala? :D Al fala ti lipotice. :*

      Izbriši
  3. Meni se taj sivi sviđa, samo su ti ostali komadići sunđera po njemu. Pokušaj sa onim gustim sunđerima za šminkanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ma to su mi se mjehurići napravili, nije spužva, al budem probala i s onom za šminkanje. :)

      Izbriši
  4. volim i sivce i mintiće pa me ne smiješ pitat koja mi je verzija draža ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sivi mi je predivan :D Mint također volim no na fotkama se ne vide lijepo prijelazi, a noktići su ti mrak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. :) Ma ni uživo se ne vide prijelazi, šta ćeš. :D

      Izbriši
  6. Meni su svi lijepi. Normalno uvijek se zalijepim prvo za zelenkaste i plave, ali ovdje me i ovaj breskvić nekako privukao :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, meni i je breskvić najdraži, baš je proljetni. :))

      Izbriši
  7. Nokti su ti prekrasni! Svaka cast na strpljenju! Ja definitivno nisam tip za prezahtjevne manikure. Presmotana sam. Meni je izazov podjednako dobro nalakirati lijevu i desnu ruku. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. :)) Ahahha, vjeruj i ja sam presmotana i zeznem sto puta prije nego mi ispadne pristojno.

      Izbriši
  8. ne jedan nego čak tri manikure :D odlično :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pismenost mi je na nivou, nema šta XD

      Izbriši
    2. Haha, prstići su prebrzi na tipkovnici. ;) :) Fala, a di bi bilo da sam još i onu nude/zlatnu stavila, to su ti sve pokušaji i pogreške. :)

      Izbriši
  9. Meni je najlepšeša siva kombinacija, ali si definitivno nađi neku suptilniju spužvicu ili mjehuriće ispuši uz pomoć igle :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala. :) Budem probala s makeup spužvicom, ak i dalje bude ovak, onda probam bušit iglom. :DD

      Izbriši