nedjelja, 6. ožujka 2016.

MMS: Rainbow manicure



Pozdrav svima,

danas nam je na redu još jedan zadatak, ovaj put u duginim bojama. Ovo nije moja furka i naijskrenije manikuru sam radila samo na lijevoj ruci. Pofotkala sam ju i skinula s noktiju, ne sviđa mi se i kaj god da sam napravila na ovu temu, ne bi mi se svidjelo jer ne volim ovoliko šarenilo na noktima. Možda bih ovo nosila ljeti, ali samo na jednom noktu, ali i to je upitno. :D




Dolje možete vidjeti koje sam ljepotane koristila. Kao bazu sam stavila bijeli Essence u dva sloja i nakon toga s gotovo suhim četkicama povlačila po noktu, više manje neuspješno jer se ne vide potezi četkice, ali kao što kazoh, odradila sam manikuru jer želim sudjelovat u svim zadacima.








I to je to, not much to say. :D
Pogledajte radove kolegica. :)

Green



Broj komentara: 20:

  1. po meni je ova manikura bas zabavna :D do sada nisam vidjela ovakvu, jeste vise sarena ali vjerovatno bi nekima odlicno pristajala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekima, ne i meni. :D Meni je ovo dječja manikura, prešareno nije moj štih.

      Izbriši
  2. Isto mi se nije radio ovaj manikir, pa sam takođe nezadovoljna. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sestre po nezadovoljstvu :D Sljedeća će biti bolja. :)

      Izbriši
  3. Mislim da bi svaka slikarica trebala imati ovakve noktiće. :D
    Znaš da nisam fan lakova, a sad gledam i imam sve boje da sam i sama mogla dugu napraviti. Ali ne znam! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, dobra. :D Ma kaj ne bi znala, samo treba volje, a pogotovo bi znala napravit ovakvu kakva je moja. :D

      Izbriši
  4. ideja ti je super, nešto kao distrees i ikat print. ja volim šarenilo a za danasnje sam se namučila :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala. :) Šteta da si ti sa svojom imala tolike muke. :/

      Izbriši
  5. Djetetu u meni je ovo totalno fora i kad ga jedan dan opet pustim malo van kradem ti ideju za manikuru :D

    OdgovoriIzbriši
  6. meni ni ovo nije loše, ali možda si ipak trebala ostati pri svome i napraviti samo na jednom noktu :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Nokti su ti prekrasni!! Ja sam ista kao i ti, i meni je ovo presareno za sve nokte, vjerojatno bih nosila samo na jednom noktu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. :)) Kad je too much za sve nokte i ovo je idealno za neku ljetnu manikuru s neoncima.

      Izbriši
  8. Zapravo izgleda veoma zanimljivo. Šteta št plavi i ljubičasti nisu istog intenziteta kao ostali lakovi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa hvala Vedrana. :) Da, slažem se s tobom, ali nažalost nemam neki ljubičasti koji bi bio intenzivniji, a koji bi se uklapao u sve ovo pa sam stavila te dvije nježnije nijanse. :)

      Izbriši
  9. Gleč ti nju, pravi Picasso :D Ne znam, meni se sviđa, baš je oriđiđi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E fala ti Sanelče, baš me oraspoložil tvoj komentar. :DD <3

      Izbriši
  10. Odlična ideja! I baš mi se sviđa manikura :)

    OdgovoriIzbriši