nedjelja, 1. svibnja 2016.

MMS: Geometric manicure


Pozdrav svima, eto nam nedjelje i još jednog zadatka, ovaj put geometrijskog. U školi sam mrzila geometriju i sve kaj je povezano s njom, crtanje me ubijalo u pojam, a bome sam i mrzila činjenicu da moram štrebat definicije, kakva ti je to matematika il ju kužiš il ne kužiš, nemoj mi metat definicije. Enivjes, kao što vidite, nisam se najbolje snašla i uopće nisam zadovoljna manikurom, u mojoj glavi je to izgledalo veličanstveno, ali onda se realnost umiješala i manikura je sve samo ne veličanstvena. U svakom slučaju ne želim radit novu manikuru jer kome se da radit dvije geometrijske manikure? Nikome, eto kome. :D Pa ste prisiljeni gledat ovo, muahahaha.


Sad ću vam reći koji sam postupak radila, tak da ga znate preskočit. Znate kaj je još najgore, za ovu manikuru sam imala dva dana priprema, bolje je dok radim u zadnji čas. Uglavnom na plastificiranu površinu sam lakirala lakove u obliku pravokutnika, nešto širem od nokta, to sam ostavila preko noći da se dobro posuši, sastrugala sam osušene pravokutnike i izrezala ih na ove sitne trokutiće. Žuti i rozi lak su hrapavci, ovi ostali su šljokičasti lakovi, nemojte ko ja radit sa šljokičastim lakovima jer ako želite potpunu pokrivnost ko ja, onda će vam trebati puno slojeva laka pa onda dok taj lak izrežete u trokutiće, ne će vam lijepo prianjati uz nokat, već će stršati, zbog svoje slojevitosti, odnosno debljine (p.s. ako vam netko prigovara da ste debeli, vi samo kažite da ste slojeviti) :D



Nokte sam obojala crnim lakom, dva sloja, dok se to sve dobro posušilo, uzela sam čačkalicu i točkalicu i počela s ljepljenjem trokutića, ljepila sam ih uz pomoć prozirnog laka. Nakon kaj sam postavila trokutiće, dodala sam debeli sloj nadlaka i to je to. Manikuru nije teška za napraviti, samo ima puno petljanja oko nje, treba izrezat trokutiće i tako to. Usput budi rečeno, imam puno previše izrezanih trokutića, koji će morat u smeće, nemam si mjeru...





Kaj kažete na ovo moje "remekdjelo"? :D
Pogledajte radove kolegica, linkovi su dolje.

Do tipkanja

Green

Broj komentara: 10:

  1. Ovo zapravo nije loša tehnika, ja sam prošli put kada smo radili geometrijski manikir tako radila. Samo zaista ne treba to raditi sa šljokičavim ili hrapavim lakovima već sa običnima. Inače mi se sviđa kako ti je ispalo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da sam barem razmislila prije nego sam išla radit, još je čak s i hrapavcima ok ispalo, pogotovo dok sam stavila nadlak, ali šljokičasti su zeznuti. Drugi put ću znati kak trebam. :)

      Izbriši
  2. Mnogo mi se dopada tvoja kreacija. :) Bas je efektna i originalna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. :) Kombinacija boja mi je neloša, ali eto, trebala sam radit s običnim lakovima...

      Izbriši
  3. Svaka čast draga, stvarno si si dala truda, nema šta!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, još da je ispalo kak sam si zamislila, bilo bi super, ali kaj je, tu je. :)

      Izbriši
  4. pa ovo mi nikako nije palo na pamet :( super fora i definitivno cu isprobati ovako nesto :D dopada mi se sto si trokutice stavila samo na 2 nokta jer bi u suprotnom to bilo previse :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj, al nemoj napravit grešku koju sam ja. :D definitivno bi bilo previše pa sam na ova dva nokta stavila samo po jedan torkutić, čisto da bude skladnije. :)

      Izbriši