ponedjeljak, 2. svibnja 2016.

50 random facts about me


Pozdrav svima, odlučila sam vam natipkati neke činjenice o meni. Prvenstveno jer volim takve stvari pročitati na drugim blogovima i tako si pobliže predočiti osobu čije postove redovito čitam, ne radim ovo jer se smatram super zanimljivom osobom. :D A i već nam je gotovo dva tjedna tmurno vrijeme, stoga ne mogu fotkat neke stvari o kojima sam vam htjela pisati pa zakaj ne razbiti monotoniju ponedjeljka jednim mojim trkeljanjem? :D

1. Bok, ja sam Anamarija, uskoro ću 25 i lakoholičarka sam.
Ok, ok, to već znate, ali ne znate da sam u lakoholičarske vode uplovila s 5 godina i već u to vrijeme '96. sam imala više lakova od prosječne žene. Ne moram napomenuti kak sam svoje ukućane izluđivala svakodnevnim lakiranjem noktiju i širenjem smrada laka po kući, good old days, iako i danas to radim, haha.

2. Ne znam plivati.

3. S 10 godina sam slomila nos u školi i nitko od učitelja me nije vodio doktoru, u današnje vrijeme bi se zbog ovog letilo s posla. Enivjes, dok sam navečer došla doma, moji su me vodili doktoru, ali nos se već "ohladio" tak da ravnanje nije dolazilo u obzir jer bi me previše boljelo. Sve od tad, želim operirat nos i vratit ga u prijašnje stanje, tj maknut grbu.

4. Ne mogu zamisliti život u gradu ili nekom većem urbanom naselju, previše obožavam prirodu i mir koji ona nosi.




5. Samouvjerena sam što se tiče mog izgleda te mi je teško poljuljat samopouzdanje.

6. Obožavam čitati knjige. Nebrojeno puta sam probdijela noć čitajući. #junkie Najviše volim ljubiće i krimiće, bitno mi je da se uz knjigu mogu opustiti i pustiti mozak na pašu. Jednog dana ću imati pravu biblioteku.



7. Užasan sam vozač.

8. Ali sam zato odličan slušač i nadam se dobra frendica.

9. Ne volim djecu (sudite mi koliko god želite). Jednostavno ne znam kaj bi s njima i strah me da ću jednog dana biti takva prema svom djetetu. Iako sam čuvala svog nećaka i puno ga volim, svejedno me strah jer nemam apsolutno nikakve majčinske osjećaje. Evo vam jedna anegdota pa da vidite kakav sam kreten kraj djece. :D Jednom prilikom smo bili kod frendova i k njima je došla nećakinja od nekih 5 godina i odmah sjela skroz do mene, znači ušla mi je u privatni prostor, a hell no. I sad ja nju gledam i mislim si, mala kaj ti je s radarom koji bi trebao pokazivat makni se od ove, ona ti ne voli djecu... jer vjerovali ili ne, većina djece ima taj radar i većina te djece ne prilazi k meni jer osjete da nekaj ne štima sa mnom. :D Enivjes, mala me bulji i ne odustaje, ja joj se onak nervozno nasmijem, ko da imam proljev i sad moj mozak užurbano radi i mislim si kaj da napravim i uočim da nosi narukvice i zamislite kaj ispalim: a kaj to imaš, narukvice? Mala me pogleda ko da sam s marsa opala i u tom trenu se digne i ode, a ja odahnem ko da sam upravo deaktivirala atomsku bombu. :D

10. Obožavam pse i uvijek se raspametim dok vidim nekog slatkog čupavca. <3




11. Od mjuze slušam doslovno sve od Iggy Azalea do Queena, Prodigya pa sve do klasične glazbe i opernih izvedbi, jedino ne slušam domaće zabavnjake, narodnjake i narodne pjesme, jednostavno se ne pronalazim u tim žanrovima.

12. Vječiti sam optimist.

13. Obožavam putovati, voziti se u autobusu i gledati nepoznati krajolik kako prolazi mimo mene.




14. Najdraži dani i trenuci su mi provedeni s Mr. Greenom i roditeljima, u opuštenom razgovoru uz kavu/kapućino, svi osim mame se glupiramo, a ona nas "špota", više reda radi jer ipak u obitelji treba netko tko će znati stati na loptu.

15. Imam posebni pribor s kojim jedem, ako mi netko stavi pogrešnu žlicu ili vilicu, idem mjenjat jer mi to smeta. #psiho

16. Obožavam cipele na petu i nije mi problem izdržati dan ili noć u njima. Rijetko kad si kupujem cipele s ravom petom i takve su u manjini u mojoj kolekciji šuza.



17. Nikad nisam bila izvan granica lijepe naše i želja mi je jednog dana posjetiti Gardaland, Mr. Green i ja smo velika djeca.

18. Poprilično sam skromna i prizemljena đevojka.

19. Odmalena mi je želja raditi u banci, ni kao dijete nisam pokazivala afinitete prema pjevanju, glumi i svemu ostalom kaj djeca žele postati (doktori, astronauti, princeze, tete u vrtiću...).

20. Mrzim nepravdu i nikad mi nije bio problem vrlo glasno ukazati na nju.

21. U životu me vesele sitnice poput sunčanog dana, cvrkuta ptica, pjesme na radiu, novog laka, novog komentara na blogu...

22. Često znam biti zlobna baba. #don'tcare

23. Već 4 mjeseca pokušavam vježbati i do sad sam uspjela sveukupno trčati 2 minute, odradila sam 50 čučnjeva, 20 trbušnjaka, ono ubila sam se od vježbanja, not! Treba mi netko ko će me bičem tjerati na tjelovježbu.

24. Ne kužim se u tehnologiju i informatiku i jako sam ponosna na sebe dok na blogu uspijem poboljšati neku stvar.

25. Često podcjenjujem svoja znanja, vještine i mogućnosti i onda dok vidim kakvi mulci sebe smatraju genijalnima, dođe mi da se ošamarim.

26. Dok sam bila klinka imala sam skroz plavu kosu.



27. Najdraže godišnje doba mi je proljeće, ali je i ljeto jako blizu.





28. Lako zapaljivog temperamenta sam, ali kako brzo planem, tak se brzo i smirim, ali je bolje da nitko nije blizu mene dok sam u takvom stanju jer doslovno rigam vatru. Don't go on my bad side.

29. Odlično procjenjujem ljude i tko mi ne sjedne na prvu, neće ni na milijuntu, provjereno.

30. Bojim se žaba i to panično, ali me zato nije strah guštera i zmija.



31. Već godinama ne gledam TV niti pratim vijesti, čak niti na netu jer smatram da su poput kuge, zarazni i negativni.

32. Trenutni ciljevi su mi zaposliti se u struci i s Mr. Greenom kupiti kućicu koja će biti samo naša. <3

33. Imam jako mali krug bliskih osoba i da ih imam do kraja života, ne treba mi ništa drugo.

34. Control freak sam i ne volim se nalaziti u nepoznatim situacijama i onim situacijama na koje ne mogu utjecati.

35. Vjerujem da je sve moguće i ostvarivo, samo ako se dovoljno borimo i želimo "to nešto" ( ne govorim samo o materijalnome).

36. Smatram se kreativnom osobom.

37. Totalni sam kampanjac kaj se tiče učenja, sve do 7. razreda sam bila štreber i onda sam "pukla" i pogoršala se, sam Bog zna kak sam položila ispite na fakultetu.

38. Ne znam pjevati, zvučim ko mačka koja se tjera i to ne neka sexy mačka, već ona koja zvuči ko da krepava.

39. Volim biti u pravu i obično se durim dok mi netko dokaže da nisam u pravu.

40. Ne volim kasniti i živciraju me ljudi koji kasne. Gdje god da idem, dođem pol sata ranije. Jedino na kave i prijateljska druženja ne dolazim pol sata prije, već se uštimam da dođem u točno dogovoreno vrijeme.

41. Puno ljudi je na prvu mislilo da sam arogantna krava, sve dok me nisu upoznali. Nisam arogantna krava, samo imam facu koja dok je ozbiljna izgleda tako. Exibith A vam je dolje. Jedna moja frendica kaže da je ovo pogled koji ledi muda, haha. :D



42. Najveći strah mi je smrt bliskih osoba.

43. Klaustrofobična sam i nikad se nisam vozila dizalom zbog toga, nadam se da ni neću.

44. Kod ljudi najviše cijenim iskrenost, poštenje i odanost.

45. U sebi imam 2% ženstvenosti i taj dio se odnosi na cipele i kozmetiku. Ostatak je kak moja mama kaže "neotesana krava".

46. Od srca se mogu nasmijati padovima, budalaštinama, razgovorima i bedesanjima o velikoj nuždi, da ne kažem dreku (vidite da je mama u pravu). :D

47. Dosegla sam stupanj zrelosti u kojem me zaboli mišljenje drugih o meni, ovdje mislim na mišljenje meni nebitnih ljudi.

48. Žalosti me dok vidim ljude kak pate, ali dok vidim životinju kak pati, isplačem dušu.

49. Često nemam dlake na jeziku i ne proradi mi svaki put filter na jezičini.

50. Također sam dosegla stupanj zrelosti u kojem se odbijam družiti s toksičnim ljudima, taman mi oni jednog dana postali obitelj. I od kako sam se odmakla od njih, život mi je puno jednostavniji i ljepši.

I to bi bilo to, čestitam onima koji su pročitali sve do kraja. :D

Imamo li kaj zajedničkog? Napišite mi vi nešto o sebi. :)

Green :**

Broj komentara: 28:

  1. Volim ovakve postove.. ahahha, neotesana krava..možda i ja jednom napišem nešto slično jer kao što si rekla vrijeme je koma, već dva dana pišem post, ali ništa :/ :) lol.. Još jednom, odličan post, baš sam se nasmijala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova ovdje neotesana krava bi rado pročitala ovakav tvoj post. :D Drago mi je da ti se sviđa. :))

      Izbriši
  2. Imamo dosta zajedničkog, neću sada sve nabrajati, ali moram ti napisati da sam i ja pala kao mala i slomila nos, nisu me vodili doktoru. Mislila sam do sada da su samo moji tako specijalni, ha, ha. Ugl. to se ohladilo i zaraslo potpuno krivo, imala sam nos kao boksač, kost mi je potpuno zatvorila jednu nosnicu. Sa 17g sam to operirala i još uvijek (s 35g) imam naviku disanja na usta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma roditelji su me vodili doktoru, ali je već bilo prekasno, nego su učitelji bili specijalni, pala sam na tjelesnom na betonskom igralištu i možda sam se čak i onesvijsetila, ne sjećam se točno, znam da sam došla k sebi dok sam sjedila na klupi... znači ostatak sata sam provela sjedeći na klupi, dok su ostala djeca igrala graničar, oprosti mi na rječniku, ali kakav jebeni učitelj moraš biti da djetetu koje krvari s nosa daš da samo sjedi na klupi...ajde pobrisali su me...neopisivo sam ljuta dok se sad sjetim toga svega! Žao mi je da je tebi disanje otežavalo, meni se to rijetko kad događa, ali da, dok spavam, spavam s otvorenim ustima, ne mogu drugačije...

      Izbriši
    2. Grozno, stvarno! Meni je baš bilo teško to s disanjem, morala sam operirati, a i ružno je izgledalo.I sada ako pogledaš slike, vidi se npravilnost, ali puno, puno manje nego prije.

      Izbriši
    3. Ma i moj nos izgleda ružno, al navikla sam, ne mogu drugačije, dok jednog dana ne skupim lovu za operaciju. Najbitnije je da ti sad možeš normalno disati. :)

      Izbriši
  3. Uh, mislim da smo dosta slične hahah, ni ja baš ne volim djecu i ne znam kaj bi s njima xD i isto sam pala dok sam išla u školu, popiknula sam se na rubnik i od onda na sredini nosa imam lijepo istaknutu plavu žilu (u školi su me često pitali dal sam se pošarala s penkalom, reko ne, žila). Ni ja ne znam pjevati, ali to ne znači da ne volim hahahah, svi moji prijatelji to znaju pa me često zezaju, ajde pjevaj ovo ono :D Također nemam puno ljudi kojima baš vjerujem, imam samo jednu najnajnajbolju frendicu za koju stvarno mogu reći da je uvijek bila tu za mene. :D

    Super post, ja se tak na silu nikak nebi mogla sjetiti nekih random stvari hahah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf i ja imam tu žilu, al me se klinci nisu usudili ispitivati kaj i zakaj jer sam ko klinka bila opaka pa me se većina djece bojala. :D Hahaha, ja pjevam samo uz koju čašicu više, al onda su i oko mene svi pijani, tak da im vjerojatno odlično zvučim. :D Vjeruj mi, ovaj post pišem tjedan dana... :D

      Izbriši
  4. Ajme koliko zajednickog imamo.. Ovo za poseban pribor za jelo takoder radim, i za salice.. salice mijenjam ali opet imam one koje ne volim i ne mogu piti iz njih.. mislila sam da sam ja jedina blesava koja radi to s priborom za jelo :D
    I ja jako volim putovati i gledati kroz prozor dok se vozim i placem kad vidim zivotinje kako pate, cak i na filmu ako ih tako vidim.. i jos dosta toga da ne nabrajam sada..
    I zelim ti da sto prije odes u Gardaland, bila sam prije 4 godine i predivno je, svakako bih htjela otici jos jednom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja šalice koje ne volim i ako mi žlica za kapućino nije čista, nije dobro. :D Jep, imam samo jednu žlicu koja mi mora uvijek bit u kapućinu, drago mi je da nisam jedina koja ovo radi, osjećam se manje ludom, haha. :D Fala ti, nadam se da si jednom budemo priuštili i ja tebi želim da ponovno odeš tamo. :)

      Izbriši
  5. Hahah koji si ti lik xD Lepo sam se nasmijala i morem reći da imamo fest zajedničkih stvari, al evo da izdvojim neke. I je, unaprijed se ispričavam na podužem komentaru :D

    3. Nemrem verovat koji kreten od učitelja, bi ja njemu naravnala nosa! -.-' Ja isto imam kvrgu, al na staroga koji me btw celi život podjebava radi toga. Tolko sam skompleksirana kaj jedva čekam dan da se operiram. Morti se sretnemo tam negdi :D
    4. Ja pak nemrem zmisliti svoju selendru, sami pacijenti. Puno put me strah hodati po ulici jer s ovim 'kumovima' nikad ne znaš. Istina, ne privlače me ni metropole. Želja mi je imati malu drvenu kućicu na Šoderici. Dojdeš k meni na ljetovanje, nafčim te i plivati :P Dobro, ne onak kak su mene učili. Da samo znaš križala bi se...
    9. Šta reći? :D Ista sam haha. Odma se setim kak mi je bratić uvalil na čuvanje tek rođeno dete. Stari moj, ja sam se v tih par sekundi preznojila valjda kak nikad u životu xD
    23. Ooo i ti? :D Ja se čak pokušavam i hraniti zdravo. Taman donekle zdržim par dana bez kolači, slatkiši i sl. sranja i onda dojde pms. Dalje ne moram govoriti..al da, i mene bi neko trebal malo žešće zbičevati xD
    38. Ahahahah tu smo negde :D Najjače mi je dok sam vani, uživim se v pjesmu i onda iz ne znam kojeg razloga stane muzika il nekaj. Nisam se jemput osramotila xD
    45. Pričaj mi o tome :D Stalno slušam kak moje ponašanje ne priliči jednoj dami. Na takve spike još bolje popizdim. Kakva faking dama? Bič pliz!

    I tak, držim fige da si čim prije ostvariš sve navedeno...od posla, putovanja pa do kućice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, nikakve isprike na dugačkom komentaru, takvi su mi najdraži. :D
      Ma jel vidiš ti to, kak je prije bilo puno neodgovornosti prema djeci, a sad pak profesori nesmedu nikaj,a djeca su sve gora i gora... A ti se ne bediraj zbog nosa i reci tati nek sebe pogleda, ti si lepa cura i iskreno ja ti uvek nosa primjetim kod drugih, valjda kad sam svojim tak opterećena i tvoj mi je čist normalno izgledal. :)
      Čuj ima i kod mene kretenskih ljudi u selu, al se ja na takve ne obazirem. :D Hahha, dojdem k tebi, bumo se skupa hrčkale, ahahha. :DD
      Hahha, kužim te i ja sam imala prilike držati dete, graški znoja su išli s mene, onda su mi se smilovali pa su zeli dete od mene. :3
      Jebeš kile, ahahhah. :D
      Fala ti, nadam se da mi se polako želje budu ostvarilvale. :)

      Izbriši
  6. Ooo draga pa puno je zajedničkih osobina tu...ljubav prema cipelama, kozmetici, knjigama, putovanjima, "ljubav" prema djeci, ti ne plivaš ja ne vozim biciklu, mogla bi svašta još nabrojiti...a i dlaka na jeziku mi često fali :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da smo slične i da i ti "voliš" djecu, jer svi oko mene me uvijek gledaju ko da sam retardirana dok kažem da ne volim djecu, ljudima je to valjda nepojmljivo i gotovo sve moje frendice su tete u vrtiću pa sam već počela strahovati da sam sama u tome...
      Čuj, ja vozim bicikla i sve je ok dok idem ravno, al nemoj me tražit da se vozim bez ruku ili nedaj Bože da se moram okretat. :D Ma neka smo mi jezičave, mislim da takvi ljudi bolje prođu u životu. :)

      Izbriši
  7. jako zanimljiv post :D i stvarno smo dosta slične.. i sama imam mali krug bliskih ljudi i nekako mi je jako teško zbližiti se s nekim novim, ono to se dešava jednom u desetljeću haha :D :D
    ni sama ne volim nepredvidive situacije, nisam niti malo spontana :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala ti. :D Tak je i meni, ukočena sam kraj nepoznatih osoba i ne vjerujem baš svakome, a naći novog prijatelja mi je mišn imposibl, haha. :D Ma neka, spontanost je ionako precijenjena. :)

      Izbriši
  8. Evo napokon komentiram! :D
    Najprije, iste smo po: 7, 8, 10, 20, 21, 22, 25, 28, 29, 33, 34, 35, 36, 37(osim sto sam ja na faksu tek pukla), 38, 41, 44, 47, 48, 49, 50! :D Izdvojit ću ponašanje, ne trpim tuđe gluposti štoviše alergična sam na njih! Makla sam se od ljudi koji mi više nisu odgovarali, svijet je ljepše mjesto. 90% ljudi misli da sam arogantna, a mene to ne dira ni 1%. :D Hejtam sve što hoda na ovom svijetu, teško ćeš čuti komplimente od mene. :D
    E sad ovaj smiješan dio: kakav si nos imala?? Daj neku sliku! haha PA DA SAM TI JA MAMA IZBILA BI NJUŠKU TIM PROFESORIMA I PUSTILA DA SE OHLADI! Ne znaš plivat?? Pa koji ti je vrag? hahah E da si sa mnom, bacila bih te s onog luftića dok ne proplivaš makar se durila 20 dana. hahah :D Vidim te već s nosom u zraku! :D Bojiš se žaba, a zmija ne? Kud ovaj svijet ide? :') Izvan granica lijepe naše jedina destinacija koju želiš posjetiti Gardaland! hahahah <3
    Ajme, ovo mi je sve nekak tipično za tebe! Sva naopaka! <3
    I da, da nisi hejter ne bismo si bile dobre! :P <3
    Velike puse! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lakše bi ti bilo da si nabrojala po čem nismo iste. :P
      Hahah, znam da hejtaš na veliko, samo me nemoj zarazit više od onoga kaj već jesam. :D
      Pa imala sam normalan lijep nos, uzak, ravan, poslat ću ti već neku fotku, ali pošto sam udarila u beton, puknuo je, krivo se zarastao pa mi je desna nosnica spuštenija od ljeve i ono kaj je najuočljivije, imam grbu, tog prije ničeg nije bilo...čuj, bili su moji ljuti, al kaj su trebali napravit, radit skandal...kaj je, tu je...
      E neću s tobom na more, sam da znaš. :D
      Gardaland nije jedino kaj hoću vidjet, ali mi je za prvu ruku najbliže, a i najjeftinije, zato shut up, ko da i ti ne bi tamo, haha. :D

      Izbriši
  9. nasla sam nekolicinu odgovora kakve bi i ja dala, ali jedno zbilja moram istaknuti... ajme djeca, ajme... dajte mi zivotinje, vodite malu djecu sto dalje od mene xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, tak i ja, životinjice su mi predrage i psi me obožavaju, čak i oni "opaki". <3

      Izbriši
  10. He, he, namoj misliti da si neka čudakinja jer ni ja ne volim djecu, a znaš moju trenutnu situaciju i imam strah od malih beba :D Mislim da ću voljeti jedino svoje je to je spoj mene i voljene osobe :) Obožavam životinje i sve napušteno što nađem donosim kući pa ih pokušavam udomiti jer živim u stanu pa je nezgodno imati Zoo. Ne vozim, iako imam vozačku, ali ne volim, mislim da sam preveliki živac za to. I sama imam problem da ljudi misle da sam umišljena dok me ne upoznaju :D Volim čitati i imam jako puno knjiga, dovoljno za jednu mini knjižnicu, no u stanu nemam baš mjesta za to pa su na nekoliko lokacija raštrkane, ali točno znam gdje se što nalazi. Iako volim biti među ljudima, imam puno poznanika, ali mali krug prijatelja, ono baš pravih prijatelja bez kojih ne bi mogla :D Nisam bila u Gardalandu, ali sam bila u Prateru i Wonderlandu i si su ti zabavni parkovi na istu foru, tako da ti držim fige da se odeš zabaviti tamo :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čuj, dok je svima u okolini pod normalno znat s djecom, moraš se osjećat čudakom, čak je i moj dragi bolji s djecom. :3 Al to kaj veliš, jednog dana dok ću imat svoje, bit će to druga slika, nadam se samo da budem do tad sazrijela. :D
      Mi smo jednom prilikom imali 5 pasa, mama me htjela zadavit, mislim da ja ne bi smjela u neko sklonište jer bi ih sve uzela sa sobom, obožavam životinje i uvijek mi ih je žao dok su same i napuštene i isto sam ko to, dok bi pronašla neku jadnu životinjicu, pružila joj kaj sam sve mogla. <3
      Hvala ti, nadam se da hoću uskoro. :))

      Izbriši
  11. Imamo par stvari zajedničkih...al totalno smo različite što se djece tiće...mene djeca kad vide (čak i ak imam biatch face) dotrče da se igraju (ne,nemam svoje djece,a možda ih i neću imat)...promjenit će ti se to kad budeš imala svoje,vidjet ćeš ;)...što se ticalo učenja,ja sam uvijek bila zlatna četvorka...da sam se i više trudila prolazila bih s peticom,al škola mi je jednostavno bila samo obaveza i ništa drugo...od životinja najviše volim tu svoju malu dragu papigicu,koju smo naučili i govorit :D...btw preslatko ti stoji ona crno/cvjetasta (ak sam dobro vidila) haljina :* sorry na dužem komentaru,al krenulo me ;) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma bila sam i ja u srednjoj četvorka, al jednom i trojka, a posljednju godinu sam rasturila s 5, ljubav me lupila u glavu, haha. Mama mi kaže da sam učila kak treba išla bi i za magistra, al eto, ljenčina sam...Meni su papigice slatke, ali bilo bi mi žao držat je u kavezu i puštat da leti samo po prostoriji, nikad nisam imala životinju koja bi trebala bit zatvorena, meni je svega toga žao... Hvala ti. :) Heheh, neka, kao što kazoh, volim duge komentare. :D

      Izbriši
    2. a i meni ju je nekad žao gledat tak u kavezu,al nećeš vjerovat voli ga,čak smo joj i kućicu stavili pa si je gnijezdo napravila,puštamo ju redovito da leti po stanu,al više voli kod moje mame bit na ramenu i mazit se...morat ću i ja jednom napravit sličan ovaki post,pa ću stavit njenu slikicu (voli pozirat ko velika ;))...sam ne znam što bi napisala kad toliko toga ima ;)

      Izbriši
  12. Zanimljivo
    Bas zanimljivo 😁😃
    Uživala sam čitajući ovo 😉

    OdgovoriIzbriši
  13. Iskreno, ja sam još dijete. Dobro, ne mala beba (i ja imam ne baš panični, ali imam strah od nih), ali sam dijete.
    Ok, ok, to ne da je KRETEN, to je... Ma nemam riječi za takve ljude. Po dosta tome smo slične, ne da mi se nabrajati. Kiss.

    OdgovoriIzbriši