nedjelja, 29. svibnja 2016.

MMS: Water marble


Pozdrav svima,

evo nam još jednog usklađenog zadatka, ovaj put tema nam je water marble. Osobno, ova tehnika mi se nikako ne sviđa, iako ju zapravo prvi put radim, znala sam da me očekuje puno nereda i ne baš lijepo izdanje noktiju, općenito krajnji rezultat, bilo čije manikure mi nije nešto wow. Smatram da ode previše laka, truda i vremena za jednu ovakvu manikuru. Nisam sigurna sviđa li mi se krajnji rezultat moje manikure, nekako mi je ništa posebno. :D



Kod odabira lakova, bitno je da odaberete one koji nisu pregusti jer vam se takvi neće lijepo i ravnomjerno širiti po površini vode, uzmite radije neke rjeđe lakove. Kapajte ih blizu vode i koristite vodu sobne temperature jer će vam se u prehladnoj ili pretoploj vodi lakovi brzo posušit/stisnut pa nećete moći izraditi željeni uzorak. I to je to, cijela mudrost oko izrade ove manikure. Imate hrpu tutoriala na youtubeu i opet ponavljam, rijetko koja manikura u meni izazove wow efekt, čak ni manikure cura koje ovo rade žmireći.

Korisitla sam sljedeće lakove:
Cien "Purple rain", Avon "Sea breeze" i O.P.I. "suzi takes the weel".







Najviše mi se sviđaju kažiprst i srednjak, ostale nokte sam malčice zeznula. Gotovo sam bila i odustala od ove manikure jer sam valjda pola dana tražila lakove koji će mi odgovarat i onda bi me uzorak zeznuo ili ja ne bi nokat dobro postavila pa bi mi samo pola bilo prekriveno i tako, svašta nešto me zezalo oko manikure, ali sam ju naposlijetku uspjela nekako odraditi, nema kod mene odustajanja. :D



Isto tako, snimila sam i video, koji je uploadan na mom yotube kanalu, evo vam i LINK ako ga želite pogledati. Imajte na umu da mi je ovo prvi video i da nemam profi opremu pa je tako ispao kak je, ali sam poprilično zadovoljna njime i ponosna na sebe kaj sam ga uspjela editirati bez iti jednog izgubljenog živca. :D
Pišite mi tu ili na youtubeu kaj da popravim kod sljedećih videa i kak vam se čini ovaj i kakvu bi manikuru htjeli vidjeti u sljedećem videu? Da, da, bit će ih još. :D



Ne zaboravite pogledati radove kolegica, linkovi su dolje. :)

Green

Broj komentara: 12:

  1. Sivđa mi se kombinacija boja, a i nije ti loše ispalo, pogotovo za prvi put. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se sviđa i subscribe-ala sam se :) veliki lajk <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko sam puta ovo pokusala uraditi i failala svaki put. Ubij ti mene ako meni ovo ikad uspije :D
    Svida mi se izbor boja kod tebe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma neće niko nikog ubijat :D Mislim da neće tak skoro biti ovakve manikure kod mene, fala ti. :)

      Izbriši
  4. Vec dugo to zelim isprobati, meni je super. Video je odlican! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. boje su prekrasne i super je ispala :)

    OdgovoriIzbriši