utorak, 24. svibnja 2016.

MMS: Galaxies



Dragi zemljani, dobri den :D

evo i moje galaksije, ako vas zanima što i kako nastavite čitati.


Prvo i osnovno, uzmite barem 5 bočica raznih lakova, nabacajte baznu boju, ja vam neću pisat nazive nijansi koje sam sve koristila jer više ni sama ne znam kaj sve nisam namaljala na nokte. Nakon toga sam spužvala bijelim, rozim, plavim, srebrnim i tamno ljubičastim lakom, nakon toga sam umjetnički nacrtala ove zvjezdice, koje se iz aviona vide, zanemarite, crtala sam lijevom rukom, zato i jesu tak lijeve. Nakon kaj ste sve ovo odradili, izlijte na nokte pol kile šljokica i nakon toga dvije kile nadlaka i manikura je gotova. :D



Nisam zadovoljna manikurom jer opet u glavi sam zamislila vrlo lijepi ružičasto/plavi krug sa sitnim zvjezdicama i česticama, ali u stvarnosti je ispalo sve samo ne uredno. Znate onu situaciju u kojoj idete popravljat tuš na kapku i stalno podebljavate crtu, dok ne dođete do toga da ste cijeli kapak zamrljali tušem, e tu je također pristuna takva situacija, dodavala sam lakove jer sam mislila poboljšat manikuru, a na kraju završih s 5 kila laka na noktima. :D



Na gornjoj fotki možete vidjeti samo dio lakova koje sam koristila, ovaj u sredini mi je bio bazna boja, a srebrni je poslužio za zvijezdeice i točkice i pokoje spužvanje.



A iz moje galaksije je ispuznuo i ovaj mali vanzemaljac koji vas je pozdravio na početku posta. :D



Svaki put kažem sljedeća manikura će biti bolja, al ne ispadne bolja pa sad ne ću reći ništa, ionako nas čeka watermarble u sljedećem zadatku, samo kažem, Bog nam pomogao, možda si cijelu sobu pofarbam. :D



Pogledajte radove kolegica, baš su divne manikure napravile. <3
Kaj mislite o ovoj mojoj? :)

Green

Broj komentara: 13:

  1. Ne bih ti bila u koži kad kreneš skidati sve ovo ;) Meni je ok, mada ja više preferiram jednobojne manikure. Eventualno naglasak na jednom noktu. Prije sam i ja svasta crtala po noktima, ali stvarno nisam talentirana, pa sam odustala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skinuh bez problema, meni nije ni brdo šljokica problem skinut, a kamoli ovo. :D Haha i meni su draže jednostavnije manikure, s malo nijansi, al eto, zadatak je bio takav i ja si ga odlučih zakomplicirati. :D

      Izbriši
  2. Pa meni je manikura sasvim dobra :) u svakom slučaju domišljati nego što bih sama napravila hahhah :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nije toliko loša kak sam prezentirala, al trebala sam malo smanjit doživljaj i upotrijebit manje svega. :D

      Izbriši
  3. Meni ovo izgleda ko svemirska maglica i baš mi je simpa...odmah se sjetim Star treka :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti je simpa. :D Eh, nekad davno sam i ja gledala Star trek.

      Izbriši
  4. bas je zanimljiva manikura :D taman kada sam pomislila da sam se rijesila sljokica eto ih nama ponovo hhh :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala. :) Ma nećemo se mi njih tak skoro riješit. :DD

      Izbriši
  5. Dobar sareni svemir a i vanzemljanac haha xD sad se sjetih,mogla sam i raketu ubaciti na manikuru :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izvanzemaljac je vrh :D Meni raketa nije pala ni na pamet, a i ne bi ju znala nacrtat :D

      Izbriši
  6. Meni se ovo sviđa! #milajki :D
    moj tip manikure, definitivno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, luda si. <3 Dođi k meni i ja ti namaljam sve ovo na nokte. :D

      Izbriši