srijeda, 18. svibnja 2016.

MMS: Half moon


Pozdrav svima,

kasnim s još jednom usklađenom manikurom, ovaj put imam dobar izgovor, cijeli prošli tjedan sam bila pretrpana obavezama, a za vikend sam guštala pa nije bilo vremena. :D Iako je možda bolje da sam preskočila ovaj zadatak jer sam ga preloše odradila. Prvo, znala sam da nisam za polumjesece jer nisam toliko precizna s noktima i nikako nisam mogla dobiti lijepi polu oblik, drugo, fotkala sam desnu ruku jer mi na lijevoj srednji nokt još nije izrastao u lijepu dužinu, a svi znamo da je teško lijepu manikuru odradit i s rukom kojom inače sve radiš, a ne tek s kontra rukom. :3 Uglavnom, nećete tako skoro opet vidjeti polumjeseca kod mene. :D



Dolje možete vidjeti koje sam ljepotane koristila, Golden Rose 420Vollare Flash 353. Golden Rose ljepotana sam vam prvi put predstavila u "Proljetnom izboru lakova" link ovdje.




Obje nijanse u sebi imaju predivni shimmer, Golden Rose u sebi ima srebrni shimmer dok Vollare ima ljubičasti, rozi, srebrni i plavičasti. Nažalost manikuru nisam stigla poslikati dok je bilo sunca pa ne možete vidjeti svu čaroliju i ljepotu lakova, vjerujte na riječ da su na suncu predivni. Iako ovaj Vollare podbacuje u trajnosti, već sljedeći dan od nošenja se izliže na vrhovima, ali za 7 kuna koliko sam ga platila, opraštam mu. :)



Ovdje na fotki se vidi samo taj srebrni shimmer i odsjaj. Mislim da sam za manikuru super lakove odabrala, Golden Rose mi je savršen za mjesec, a Vollare za čarobnu noć. <3



Posljednje tri fotke su fotkane blicem, mislila sam da ću vam barem tako moći malo pokazati svu njihovu ljepotu, ali eto, nisam baš uspjela. Lakovi su mi super, ali manikurom uopće nisam zadovoljna, a novu ne želim radit jer ću se samo bezuspješno mučiti, nadam se da će sljedeća biti bolja. :)





Obavezno pogledajte radove kolegica. :)

Green :**

Broj komentara: 16:

  1. Jeste, baš si dobre nijanse odabrala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. sviđaju mi se svaka nijansa zasebno.. a kombinirane su isto odlične <3

    OdgovoriIzbriši
  3. I meni se dopada.. sreca pa ne moram slikati svoju desnu ruku..na sta bi to licilo hehehe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam prisiljena desnu barem još dva tjedna dok mi nokt ne izraste :3

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Baš mi je žao kaj nije bilo sunca, da vidiš pravu ljepotu boja.

      Izbriši
  5. jako lijepo i elegnatno. odlična duzina i oblik noktiju te super odabir boja :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni su tvoji nokti zakon!! Bilo bi mi jako zanimljivo čitati kako ih održavaš, tj.čime ih njeguješ da tako dobro izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala draga. :) Iskreno, ne radim puno na njima, trebala bi više, uglavnom s vremena na vrijeme nosim Eveline lak za učvršćivanje i puno mažem ruke s kremom, u posljednje vrijeme i ne baš tak često, pa mi je kožica oko noktiju u komi. I rašpam nokte u samo jednom smjeru da mi se ne izlistaju, to ti je cijela moja rutina. :D

      Izbriši
  7. Ova nijansa djeluje jednostavno, no zapravo je toliko teška za napraviti, tako da se ne živciraš jer ti je baš lijepo ispala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš je zeznuta, pogotovo ako se radi na svim noktima, treba postići jednako...uglavom, zeznula jesam, ali sam barem zadatak odradila i odabrala dobre nijanse. :D

      Izbriši
  8. Ne znam kaj se žališ, pa super ti je ispalo :D Ja sam nakon 2 pokušaja sterala sve u k i odustala. Malo fali da i od bloga ne odustanem. Opće mi se neda lakirati niti niš u zad. vreme :S

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stara, ti si čorava kak se meni čini :P :D Nemoj ni slučajno od bloga odustajati jer ti budem ja došla, zbila te i fkrala ti Rickya!! Takvo je vreme, za koj dan, budeš opet dobila volju i sve. <3

      Izbriši