subota, 5. studenoga 2016.

Aura Prime me foundation primer

Bok, bok,

eto mene s još jednim zaostatkom od recenzije, danas vam dosnosim recenziju Aurinog primera za lice*, zašto nisam zadovoljna njime saznajte u nastavku.




Iz Aure kažu: "Zahvaljujući svom karakterističnom sastavu, igrajući se svjetlosnim zrakama, nepravilnosti vaše kože postaju manje vidljive, a vaš ten blistav i ujednačen. Formulirana na bazi vode intenzivno hidratizira kožu i čini ju nježnom i glatkom. Također može se koristiti i samostalno za prirodan i osvježen izgled lica tijekom cijelog dana. Bazu nanositi na očišćenu i hidratiziranu kožu lica uvijek kada želite blistav ten ili kao prvi korak u vašoj make-up rutini."





Primer dolazi u količini od 30 ml i po cijeni od cca 40-ak kuna te ga je potrebno potrošiti u roku 6 mjeseci od otvaranja. Nova i neotvorena tubica na čepu ima crnu naljepnicu na kojoj piše "White" (fotka dolje) pa imajte to na umu kod kupovine jer ako nema te naljepnice, znači da je netko prije vas otvarao proizvod.




Tubica je malena i slatka, ambalaža je bijele boje s crnim čepom koji je dosta čvrst i nema bojazni da će se potrgati. Na ambalaži se nalaze svi potrebni podaci od sastojaka, za što ovaj primer služi do količine i roka trajanja. Otvor čepa je po meni ok veličine i uvijek mi izađe van normalna količina proizvoda.





Primer je bijele boje i srednje guste teksture. Lako se razmazuje na licu i dok razmazujete osjećate tu vodenu bazu. Primer se brzo posuši i zalijepi za lice.
Miris mu je vrlo blag, nježan i osvježavajući te se ne zadržava na licu.





Proizvođač navodi da se pomoću ovog primera može smanjiti vidljivost diskoloracija na koži. Na mojoj koži niti malo ne smanjuje njihovu vidljivost. Naime imam sitne flekice koje su ostale kao posljedica upalnih akni. Baš sam se veselila mogućnosti smanjenja vidljivosti tih fleka, ali eto nisam doživjela to. Primer mom licu pruža vrlo laganu blistavost, ali ga nisam nosila samostalno jer mi to jednostavno nema smisla, gušit lice nečim kaj baš ne čini dobro mojoj koži. Prilikom testiranja i korištenja ovog primera, začepile su mi se pore, koliko god sam ja redovito i temeljito čistila lice, primer mi ga je nekako uspio začepiti. Zbog tih začepljenih pora sam dobila prištiće i od tad više ne koristim ovaj primer, nema smisla koristit ga jer se u rijetko čemu pokazao dobrim, a i napravi mi nered koji posle danima trebam sanirati. Također, navode kako ovaj primer hidratizira kožu, što nije točno jer nisam primjetila da je hidratizirao moju. Jedino što na mojoj koži ovaj primer radi je da malčice "ispegla" pore i produži trajanje make upa na licu za nekih sat do dva. Dolje na fotki možete vidjeti da je razlika između čistog lica i lica s primerom vrlo mala, ali dok se nanese puder, malčice je vidljivija i pore su popunjenije.




SASTOJCI: AQUA, TALC, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, PHENYL TRIMETHICONE, ISOPROPYL ISOSTEARATE, DIMETHICONE, STEARETH-2, MICA, STEARETH-21. CYCLOPENTASILOXANE, MAGNESIUM ALUMINIUM SILICATE, PHENOXYETHANOL, SODIUMDEHYDROACETATE, GLYCERIN, DIGLYCERIN, SODIUM BENZOATE, XANTHAN GUM, BENZOIC ACID, DISODIUM EDTA, LACTIC ACID, DEHYDROACETIC ACID, GLUCOSE, BENZIMIDAZOLE DIAMOND AMIDOETHYL UREA CARBAMOYL PROPYL POLYMETHYLSILSEQUIOXANE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PARFUM, CI 77891.

Obratite pozornost da se na drugom mjestu sastojaka nalazi talc!
Sve u svemu, ovaj primer ne koristim jer mi ne odgovara.

Jeste li isprobale ovaj primer, kak vam se čini? :)

Green

*primer je dobiven od strane PR-a Aure

Broj komentara: 11:

  1. Nisam baš ljubitelj primera jer su svi puni silikona i koža pod njima ne može disati pa ih koristim samo prigodno. Probala sam ovaj Aurin i ni moje pore nije mogao sakriti te mi je to jedan srednja žalost proizvod :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih isto koristim samo za neke fensi prigode, ovog sam koristila za potrebe recenzije i eto, začepil mi pore. Slažemo se da je dosta loš proizvod, kako je tako je...

      Izbriši
  2. Zao mi je sto ti ne odgovara. Ali ima aura drugih dobrih stvari tako da :)
    A ja sam ga bas mislila probati..
    Idem za 2 tj u Vu, pa sam mislila skociti i do Os pa u Kozmo napokon haha
    Inace nemam problema s osjetljivošću koze i tako time..
    Mozda meni ne bi izazvao nered na licu..
    Morat cu probat u svakom slučaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ne kažem da je sve od Aure loše, ostale proizvode koje imam, volim...
      Nemam ni ja osjetljivu kožu pa mi je uspio začepiti pore...ne bi ti ga preporučila, ali ako ga baš jako želiš, slobodno kupi. :)

      Izbriši
    2. to ti je kod mene dvosjekli mač. baš volim auru i htjela bih što više njihovih proizvoda i eto.. ovaj primer sam baš htjela probati,,ali možda da ga prvo probam od sestrične pa onda razmislim o kupnji..

      Izbriši
  3. Nisam probala ovaj primer i mislim da ni neću nakon tvoje recenzije. Ono što ja tražim kod primera je da mi popuni pore, zagladi kožu i kontrolira sebum, a čitam da ovaj primer ne radi ništa od toga. :/ Nemam osjetljivu kožu pa mislim da mi ne bi napravio nered u smislu prištića, ali talc na drugom mjestu sastojaka definitivno nije nešto što mi se sviđa. Ja trenutno naizmjenično koristim Beauty UK prime fx primer i Catrice pore refining anti-shine base koji ne sadrže talc, a želja mi je isprobati L'orealov matirajući primer za kojeg sam čula dosta dobrih recenzija. Karmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno ništa, nažalost. :/ Ma ni ja ne tražim puno od primera, nek mi zagladi kožu i popuni pore, a da ih ne začepi...i meni je želja isprobati L'Orealov, također sam čitala samo pozitivne recenzije. :)

      Izbriši
  4. Slažemo se za ovaj proizvod u potpunosti. Prije isprobavanja sam čitala samo pozitivne recenzije o njemu, a meni je bio koma. Evo nije da sam sretna što nas ima još, ali barem znam da nisam luda! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno prije nisam čitala recenzije ovog primera, ali kad ti kažeš da ne valja (a imaš normalnu do suhu kožu), Mona kaže da joj nije dobar (njena koža je masna), meni ne valja (moja je mješovita), zapitam se onda kojem tipu kože odgovara...a o pozitivnim recenzijama, ne bi diskutirala, znaš i sama. ;) :D

      Izbriši
  5. Ja sam kupila drugu bocicu ovog prajmera :) Kupila sam je prvenstveno zbog nedostatka izbora ( posto ja koristim cf kozmetiku ) i meni nije los. Malo mi popuni pore, hidrira mi lice kao blaga krema i produzi mi trajanje sminke... Imala sam onaj njihov zeleni, on je za popunjavanje pora bas dobar, ali mora pazljivo sa njim jer ako se stavi mrvica vise naprave se grudvice po licu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inače osim ovog sam probala samo Catriceov jer nemam naviku svakodnevno nositi primer već samo za neke posebnije prilike dok želim da mi makeup ljepše sjedne i dulje potraje na licu. I taj Catriceov (bijela tubica) mi je puno bolji od ovog, ne začepi mi pore u tolikoj mjeri, a puno bolje ih prekrije i izblura pa eto, ako budeš u prilici, probaj jer ni Catrice ne testira na životinjama. <3

      Izbriši