srijeda, 2. studenoga 2016.

Favoriti mjeseca - listopad 2016.

Bok društvo,

dugo vam nisam pisala o svojim favoritima pa reko da podijelim one iz proteklog mjeseca. Dosta novih stvarčica sam isprobala i našlo se tu stvarno dobrih proizvoda pa ću vam nabaciti pokoju o svakom od njih, a za neke vam uskoro slijede i recenzije pa krenimo. :)



KONJAC SPUŽVA ZA ČIŠĆENJE LICA - ova spužvica je namijenjena svim tipovima kože, moja je mješovita. Neću vam sad puno tipkat o njoj jer kroz mjesec dana slijedi njena recenzija. Zasad vam mogu reći da sam oduševljena, ona je toliko nježna prema licu, a učinkovita. Moram priznati da nisam već dugo vremena imala ovak čistu kožu, bez prištića i ostalih gadarija i mirna srca mogu to pripisati spužvici jer nisam mjenjala rutinu. :)




AVON NUTRAEFFECTS GEL KREMA -  miriše apsolutno božanstveno mogla bi ju pojest, miris me podsjeća na miris zelenih jabuka. :D Gelaste je teksture, baš se brzo upija i odlična mi je za ovaj prelazni period. Također i za nju slijedi recenzija.




LANOLINSKA KREMA ZA RUKE - ova krema je toliko masna i bogata da je to ludilo, ako neka krema u ovom razdoblju moje suhe ruke (toliko su mi suhe, da mi se doslovno koža guli s dijelova) drži pod kontrolom, hrani ih i njeguje, ja ću ju voljeti do kraja života. Ovu kremu sam kupila od Ivone, Spoil With Oil brand i čim ju potrošim, naručujem novu. Moje tople preporuke, više detalja ćete saznati u recenziji. :D





DOVE SILK GLOW NJEGUJUĆI GEL ZA TUŠIRANJE - eto, kod mene neki Dove proizvodi totalni fail, a drugi ljubav na prvo korištenje. Ovaj gel sam kupila još ljetos i nisam znala koliko je kremast i bogat, toliko je dobar da mi je čak ljeti bio dovoljan samo on, bez dodatnog mazanja losionom. Sad mi nažalost nije dovoljan, ali nema veze, toliko je kremast i divno miriši, onako nježno i sapunski, miris se neko vrijeme zadržava na koži. Koža je nakon tuširanja svilenkasta, mekana, podatna, ma čista uživancija mi je tuširat se njime.





OLIVAL ŠAMPON RUŽMARIN I LIMUN - ovaj proizvod mi je od prvog korištenja ljubav. :D Inače moja je kosa jako, jako masna, tj tjeme, vrhovi su mi suhi. Uglavnom, kosu bi po pravilu trebla prati svaki drugi dan jer doslovno mi se treći dan iz sata u sat očigledno masti i pretvara u rezance, odvratno. Onda sam kupila ovo čudo, reko da dam priliku, novi je na tržištu pa ono, treba to probat. Već nakon prvog pranja kosa mi je izdržala tri dana, treći dan se počeo nazirati masni sjaj, ali je to bilo donekle tolerantno. Tek trećeg dana navečer sam ju morala prati, možda bi ju i četvrti dan mogla provući pod wet look by kim k, znate onu foru s vezanim repom. Isto tak vidim pomak i kod peruti, sa svakim pranjem je imam sve manje, ali neću brzati sa zaključcima, dok šampon ne privedem kraju, onda ću vam tipkat detaljnije o njemu, zasad sam oduševljena.





WET N WILD COLORICON OLOVKA ZA USNE - ovu olovku furam već par mjeseci i to najčešće samostalno, ali u posljednje vrijeme sam ju počela kombinirati s Avon Lip pencil (koje više nema u prodaji). Obje olovčice su vrlo dugotrajne, mat, ali ne isušuju usne te na njima potraju satima, čak sam i jela neka hot dog peciva i pila vodu iz bočice i nisu mi se pobrisale s usana, tj jesu, ali vrlo malo. Za sobom ostavljaju stain, ravnomjerno blijede, a nijanse su baš krasne, nažalost nisam stigla pofotkat swatcheve, ali vam zato prilažem video di možete vidjeti kako izgledaju na usnama. Klik ovdje.



GUERLAIN 04 LOU-LING je jedan od novijih lakića u mojoj kolekciji, svidio mi se na prvi maz. Bogate je boje vina/trule višnje po meni odlična tamna jesenska nijasna (nije da baš dijelim lakove po sezonama). Predivno izgleda na noktima, ima sjajni završetak, na noktima mi izdrži četiri dana. Mislim da ću ovog ljepotana nešto iznositi u ovom hladnijem periodu, puno govori činjenica da sam ga nosila već dobrih četiri puta, a u kolekciji imam barem desetak lakova koje još nisam stigla pronosati. :D Dolje na fotki možete vidjeti kak izgleda na noktima.



Koji su vaši favoriti, imamo li koji zajednički? :)

Green

Broj komentara: 14:

  1. super <3 isprobala sam tester od avon kreme, odlična je, imam dove isti ali nisam ga još otvorila, i imam istu spužvicu konjac koju koristim, preedobra je <3 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kaj čekaš, brže otvori gel, moj je pri kraju, a na kozmetičkoj dijeti sam, tak da nema kupovanja dok ostale ne potrošim :/
      ja bi najrađe sve verzije konjac spužvice kupila. :DD

      Izbriši
    2. baš tako.. ma sad imam fini od avona pa čim potrošim onda ću, tj tri otvorena, pa ak počnem otvarat nikad kraja hahah moram se i ja zaliha riješit pa nikako, nešto podijelim nešto sačuvam, a oči gladne kad nešto vide ahhaha

      Izbriši
  2. Balance gel kreme mi je odlična, kupila sam ju već jako puno puta :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim svoja tri favorita! :D Avon gel krema, Avon olovka i Olival šampon! <3
    Ovu Avon olovku sam daaavno potrošila i nikad ju nisu vratili u prodaju, meni je bila savršenstvo! <3 Krema mi je bila odlična kada mi je koža bila mješovita, ali sada se skroz promijenila.. :( O Olival šamponu smo već sve razmijenile, sve znaš. :D
    Ova konjac spužva mi je tako privlačna, čini mi se da ću ju nabaviti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, s jednog smo skočile na tri, haha. :D
      Nabavi si onu rozu, ona ti je za osjetljivu kožu, super stvar, toliko je mekana i nježna, ko da te anđeli dragaju po licu, hahha. :DD

      Izbriši
  4. Zainteresirala si me za ovu spužvu i Olival šampon :) Meni se isto tjeme brzo masti, a o šiškama da ne govorim, nekad samo zbog njih moram prati celu kosu jer užas na kaj to liči -.- A mrzim ju sad po zimi tak često prati jer mi treba tri godine da ju osušim :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Spužva je fkt super, ne sećam se kad mi je lice bilo tak čisto. :D
      I meni je tlaka prati i sušiti kosu dok je zima, ajd prek ljeta nekak, posuši mi se na zraku, al sad... -_- čula sam puno cura da si samo šiške peru jer ono, valjda nemaju jako masno tjeme, al imaju masno čelo pa im se zato šiške prije zamaste...probaj i ti samo šiške. :D Mada mi iskreno nikad nije bilo jasno kak samo njih oprati, a da ne namočiš celu kosu...

      Izbriši
    2. Haha ni meni nije jasno, ja kak sam šljampava cela bi se namočila :D ma hebeš ti to, ak već perem onda nek bu kak bog zapoveda :D

      Izbriši
  5. Ova Konjac spužva mi je skroz privlacna!! Gdje si ju nabavila? Vidjela sam ih u DMu ali su im jako dignuli cijenu, tako da si ju razmisljam naruciti preko ebaya!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupila sam ju u dm-u po punoj cijeni, mislim da je čak sad 10kn snižena...Ne znam kakve su na ebayu, provjeri jel jesu original...ili ako ne želiš davat tolku lovu, mislim da bipa ima svoju verziju, jeftiniju pa škicni, al nemrem ti reći jesu li iste jer sam probala samo original. :)

      Izbriši
  6. Zanima me najvise konjac spuzvica i lanolinska krema.
    Treba mi nesto jako dobro za ruke jer su mi koma. Nekad cak i pukne koza koliko je suha. Mrzim ovaj dio godine..
    A konjac.. trebam također nesto dobro sto ce mi pomoci u ciscenju lica.
    Imam par stvari koje moram/zelim kupiti, a ova spuzvica je jedna od njih. I nista nije na popisu dekorativa nego preparativa. Prvi puta u životu da je tako haha
    Al kad se mora- mora se :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E takva je i moja koža, isto mi ponekad zna pucati, ali ova krema to sprečava, a ako se i desi da mi pukne koža, uz lanolinsku to jako brzo saniram. Konjac spužvica je super stvar, tipkat ću uskoro i o njoj i o kremici pa budeš mogla saznati koju više. :)

      Izbriši