ponedjeljak, 7. studenoga 2016.

Avon Nutraeffects Active Seed Complex gel krema - recenzija

Bok svima, danas vam tipkam o jednoj gelastoj kremi* iz Avona, koju sam davnih dana dobila na Beauty blog dayu, ali tek sam ju nedavno počela koristiti. Ovu kremu ste mogli vidjeti u prošlomjesečnim favoritima klik. Da ne duljim puno, bacimo se na recenziju.




Avon navodi kako je ovo krema namijenjena osjetljivoj koži, hipoalergena je, alergološki testirana te bez parabena i boja.
"Gel krema pomaže održati savršenu ravnotežu i umanjuje vidljivost pora. Bez ulja."

Krema dolazi zaštićena u kutijici te se na kutijici nalaze podaci o kremi. Sama ambalaža kreme je staklena što joj daje dozu luksuza, dok je čep plastičan i na njemu se nalazi logo. Dok se čep odvrne na teglici se nalazi dodatna zaštita preko otvora, vrlo pohvalno. Osobno mi se ambalaža jako sviđa jer volim staklene teglice/bočice/tubice usto ova na sebi ima zelene detalje.



Za cijenu od 65 kuna (u trenutnom katalogu 52kn) dobit ćete 50 ml kreme koju morate potrošiti u roku 12 mjeseci po otvaranju.

Miris ove kreme je blag i osvježavajući, podsjeća me na miris zelenih jabuka. Nažalost miris se ne zadržava dugo na koži, voljela bi da potraje dulje.

Krema je gelaste teksture, vrlo je lagana i brzo se upija te se relativno brzo troši. U ovom prijelaznom razdoblju paše mojoj koži, ali mi je nedovoljno hranjiva na obrazima koji su mi dehidrirani. Stoga prije nje na područje obraza i čeljusti stavljam fluid. Na t zoni mi odgovara, moja koža je mješovita. Kroz dan se ipak zasjajim nešto više, no što sam se u odnosu na neke druge kreme. Iako iz Avona navode kako umanjuje vidljivost pora, ja to na svojoj koži nisam primjetila, niti to očekujem od jedne kreme. Smatram kako bi ova krema zbog svoje lagane i osvježavajuće teksture bila idealna za proljetno/ljetno razdoblje, ali nedostatak spf zaštite bi mogao mnogima zasmetati. Proučavajući katalog, vidjela sam da imaju Balance dnevnu kremu sa spf 15, ali tu kremu nisam probala pa ne mogu ništa konkretno reći o njoj.



Pošto sam posljednjih mjeseci uspjela unormaliti kožu koja mi je čišća i blistavija no što mi je bila posljednjih par godina, dio "slavljeničkog kolača" moram dati i ovoj kremi koja mi je uvrštena u rutinu. Stoga ju i jeste mogli vidjeti u prošlomjesečnim favoritima. Koža mi je od ove kreme blistavija i izgleda vrlo svježe i zdravo, čak mi u početku korištenja nije bio potreban fluid ispod nje, ali onda je došla sezona grijanja (kod mene počinje u 10 mjesecu), pila sam sve manje i manje vode i eto koža mi uzvratila. Da nema okolnih čimbenika, ova krema bi mi bila idealna, ali kao što to uvijek ide u životu, postoji ono "ali"...ova krema između ostalih sastojaka ima TALC. Iskreno nisam osoba koja puno cjepidlači oko sastojaka (iskreno ni ne znam puno o njima), ali smatram kako talcu u jednoj kremi nije mjesto. Ipak krema ne stoji na koži već se upija u nju i opet ću biti iskrena i reći da nisam odmah čitala sastojke ove kreme, već sam ju počela naslijepo koristiti i bila sam sretna što mi odgovara. Nedavno sam se uhvatila čitanja deklaracije i vidjela taj nesretni talc, ostatak sastojaka možete vidjeti na fotki dolje.




Iz Avona navode kako ovu kremu možete koristiti i ujutro i uvečer, ja sam ju koristila samo ujutro jer mi je prelagana za večer. Za večer volim bogate i masne kreme. Ako ste se pitali kako ova krema i puder surađuju, mogu vam reći da puder lijepo sjeda na nju te se na prirodan način sjedini s kožom.

Napomenula bi kako mi ova krema niti jednom nije izazvala osjetljivost kože, crvenilo, prištiće ili neku stotu gadost na licu. Kao što sam rekla, koža mi blista od ove kreme. Pošto je imam još jako malo, zamijenit ću ju nekom bogatijom za ovo zimsko-hladno vrijeme pa ako imate preporuke za kakvu bogatiju dnevnu kremu, pišite mi u komentarima. :)

Jeste li isprobale ovu kremu, kak vam se čini?

Green

*PR proizvod


Broj komentara: 12:

  1. Koristim plavu gel kremu za masnu kožu i jako sam zadovoljna!! Isto poklon sa BBD-a! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači i tvoja tek sad stigla na red za testiranje, dobro pa nisam jedina. :D

      Izbriši
  2. Većinu krema za lice iz ove linije sam isprobala, i moram priznati da mi je ova ipak ostala najdraža. I to upravo ova gel krema!

    OdgovoriIzbriši
  3. I moja plava Hydration gel krema je završila u favoritima :D A htela bi probati i ovu zelenu verziju one day :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobala sam samo ovu, mislim da bum za ljeto uzela onu verziju sa spfom, nadam se da ta nema talca u sebi. :) Javi dojmove ak probaš ovu. :D

      Izbriši
  4. nisam probala, ne kupujem baš kreme iz Avona. ali zato volim njihove maske za kosu i sprejeve :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš ja nikad nisam probala njihove sprejeve i serume za kosu, a svi ih uvijek hvale, budem morala probati. :)

      Izbriši
  5. Imala sam plavu gel kremu i narančastu dnevnu sa spf i dobre su mi, posebno narančasta, a sastav im je ko i ovoj tvojoj srednja žalost :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Htjela bi isprobati onu sa spfom, al kad kažeš ovo za sastav, ne znam ni sama...šteta zbog sastojaka.

      Izbriši
  6. Meni je ovo bila odlična krema! <3
    Kad se samo sjetim otvaranja tih vrećica haha <3 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, da koje je to bilo veselje, gledat kaj smo dobile, a tek družanac, ja bi opet. :D <3

      Izbriši