subota, 25. srpnja 2015.

All bronze make up look

Bok, bok,

odlučila sam vam pokazati brončani look koji sam sklepala u 15 minuta. :D Inače se rijetko šminkam, pod tim mislim na sjenilo, ruž, rumenilo/bronzer/hajlajter (neda mi se razmišljat kak se točno piše), full coverage odjednom. Uglavnom je to podloga, maskara i rumenilo/bronzer. Danas me ulovila inspiracija da se malo našminkam, onda sam se pokušala i pofotkati reko da vam pokažem na blogu. Premišljala sam se bi li vam pokazala ili ne jer pod: A)nisam neki ekspert u šminkanju, kaj budete i sami vidli; B)ne znam se pofotkat da to lijepo i pristojno izgleda #seljo. Na kraju sam ipak odlučila pokazati vam jer se nadam da jednog dana budem mogla s ponosom reći "started from the bottom now we here", u smislu da s vremenom i pokušajima i pogreškama, budem nekaj i naučila. Enivej, natrackala sam na sebe brončana i zlatna sjenila, brončane perlice na obraze, nude ruž na usne i evo me.




 
Somebody call Vouge, 'cause i'm smokin' hot :3 :D



 
Uživo, ovo sve izgleda puno bolje, majkemi. Blendanje je majka znanja, koja meni ide ko trogodišnjaku, ok, četverogodišnjaku. :Đ Enivej, koristila sam:

sjenila:
-iz MUA palete Undress me too, sjenilo Fiery na drugoj polovici kapka, Lavish u pregib oka i Naked kao hajlajt ispod obrve
-iz Sleek LE Arabian Nights na prvoj polovici kapka sjenilo Gold Souk
-iz Smashbox Click you're it palete u unutarnjem kutu oka nijansu 10
-maskara je Maybelline  Lash sensational
-podloga Catrice mousse u nijansi 030 natural beige
-na usnama je Max Factor lipfinity 006 Always delicate
-na obrazima brončane tople perle iz Avona
-obrve popunjene Essence sjenilom za obrve



 
Etogac i to je to i vjerujte fkt mi je trebalo samo 15 minuta, inače se ne volim dugo trackat, postajem nestrpljiva, pogotovo dok se znojim like a pig. :D



 
Molila bih da zanemarite kosu na fotki iznad, vjetrić je pirio i prijetio mojim fotkama. Na usnama je već navedeni Max Factor lipfinity. :)

I naposlijetku da vidite kak mi inače sve ostale fotke izgledaju i onda se ja pitam zkj me se ljudi boje na prvu. :D Izgledam kao psiho killer, muahahhahaha. :D Vjerujte bilo mi je jako teško od milijun ovakvih fotki izabrati nekoliko donekle pristojnih. :3




Angry me, and cutie me šaljemo vam pozdrave. :D
Molim nemojte biti prestrogi prema mojim vještinama, meni je sve ovo ionako zabava, hobi i jedna velika ljubav, a ne profesija. Nadam se da sam kome lupila inspiraciju za neki look. :)

Pišite mi, kak se vi šminkate ljeti, ako se uopće šminkate? Kak vam se čini moj look? :)

Green, xoxo

Broj komentara: 12:

  1. Razumijem te, ja bi jako radila FOTD postove, ali nikad nisam zadovoljna sa slikama. Ovo je baš pravi ljetni look :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Kužim te u potpunosti i ja sam takva, al onda nekad si mislim ko i dns da je bitno dobro se zabaviti i uživati u svemu tome... :)) nemre sve biti savršeno, da je savršeno, bilo bi nam dosadno, zato malkice zažmiri na jedno oko, fotke budu s vremenom bolje, ko i moje, nadam se. :) Slobodno objavi lookove, to je tvoj blog, na njemu moreš kaj god hoćeš. :)

      Izbriši
  2. eto viš da ti nude usne stoje, ne znam kaj briješ da to nije tvoj štih..slike govore suprotno :P :D ne izgledaš ko mrtvac.. xD look je ok, totalno ljetni..i nijanse su krasne..uostalnom who cares, to radiš zbog sebe jer uživaš u tome.. :) bome ni ja ne radim look-ove zato kaj nikad ne ispadne normalna i pristojna fotka, onda sam rekla screw that..bu jednog dana ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa hvala ti :) moram priznati da sam si čudna s takvim nijansama, kod mene sve mora nešto biti uočljivije :D Upravo to, ovaj post sam napravila jer ono, lupila me inspiracija i uživala sam u trenutku :D ajde, ajde, jedva čekam vidjeti jedan ovakav kod tebe na blogu, plus pesonje, naravno ;) :) <3

      Izbriši
  3. :) i ja se upravo tako sminkam kao ti, ali ne umem da slikam,,,meni se dopada , kad je skoro prirodna, neupadljivo,,za svaki dan!
    lepa si !
    。◕‿◕。

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, znači nisam jedina... :) točno to, nije pretjerano, a opet je uočljivo. :)) Hvala ti Bubice. :))

      Izbriši
  4. umirem od tvog engleskog i pisanja! :D
    ma preslatka si :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eheheehe, nemoj da ti počnem britiš ingliš spikat :P :D
      hvala ti :**

      Izbriši
  5. ma dobro je, ali ne bi ti naškodio jedan zgodni asistend da pridrži kameru ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e ta ti je dobra :D slažem se s tobom... jer mr Green je kaj se tiče fotkanja jako grumpy, mrzi dok mora stajat na mjestu i fotkat me, a ja pizdim jer ne fotka dobro... :3

      Izbriši
  6. Zadnja fotka je epic! :D Tak i ja ispadnem na većini slika, zato na blog niti neću stavljati nikaj, a na fejsu je, fala bogu, slika stara 5 let xD Nego, vidim da skoro svi imate Catrice mousse, i ja bi to probala (makar ne koristim pudere) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaaam :D baš sam mrgud, hehe, resting bitch face. Morem ti reći da je baš ok taj mousse, prvo dok sam čitala recenzije, rekla sam da nema šanse da ga kupim, ali onda mi je kak sam pocrnila trebalo nekaj za međuboju pa sam zgrabila prvo kaj mi je došlo pod ruku... Al iskreno, kolko sam vidla za onaj tvoj divni ten ni ne treba puder... :)

      Izbriši