četvrtak, 9. srpnja 2015.

Swap s A Lady


Helou maj bjutiful pips :D

Danas vam donosim jedan divan post, ne mogu vam reći koliko sam uzbuđena i sretna zbog cijele ove situacije zvane swap s A lady. :))

Krajem svibnja, draga Anita je uletila s porukom, ono tipa di si, šta si i onda drito u glavu. I tako je pao dogovor za swap, yeah. :D Nakon prvotnog uzbuđenja jer ono, odmah se vidiš u šopingu, naravno Muller, dm prelete kroz misli, slijedi panika, kaj da joj kupim, a kaj ako nekaj kupim, a ona to već ima ili fulam totalno nijasnu ili paket uopće ne dođe do nje???!! :o Nakon kaj sam se skulirala jer vele da to velike cure rade, odlučila sam Anitu stalkat di god sam mogla, oćeš od fejsbuka, bloga naravno, čak i privatni profil, imam probleme, znam... :D Šalu na stranu, nije baš nešto kupovati za nekoga koga budimo realni poznaješ samo virtualno, istina da smo se vidjele i uživo, ali to nije ni približno dovoljno da nekog iole upoznaš. Stoga sam pokušala najbolje što sam mogla i skupila malu hrpicu svega kaj volim i poslala Aniti. Obavijestit ću vas dok ona objavi svoje dojmove. :)

Ajmo mi sad na paketić.... :D




Jel vi vidite ove ljepote iznad, ja da i gledam ih svaki dan jer su mi na stolu kraj laptopa i svako malo bacim pogled na njih. :D U paketu je još bilo i kratko pisamce od Anite, koje vam naravno ne ću pokazati :P jer mi se Anita prijeti da ako ne nahvalim sve, da će me ko Liam Neeson pronaći. :D Kao što rekoh, šalu na stranu! Sve je bilo zamotano i na svakom proizvodu je bila mala poručica na kojoj mi je Anita napisala zbog čega mi je uzela taj proizvod. Moram priznati da su mi poruke bile slatke i da sam čak neke proizvode uspjela pogoditi prije nego sam ih odmotala. :)


Primjerice, Essenceovu olovku sam odmah skužila, ovo mi je druga u kolekciji i sigurno ne posljednja, dobila sam lijepu nude nijansu pod nazivom 11 in the nude. :D Niže na fotkama ćete moći vidjeti nijansu.  Za ovaj Maybellineov ruž najprije nisam znala koja je uopće marka, moram priznati da ih nisam nigdje zamjetila, morala sam guglat (a neke bjuti blogerice). Anita mi je rekla da je njegujuć, nisam ga još probala, nadam se da je to istina jer u ovim ljetnim danima ne želim ništa što mi isušuje bilo koji dio tijela pa tako ni ruž. Nijansa je 173 Windsor Rose, naziv me podsjeća ne plemenitaše. :D Jel ovo mauveasto-nudasta nijansa? Iskreno nekad sam ko daltonist...u svakom slučaju, nemam ovakvu nijansu i mislim si da budem baš lijepa s njom na usnama (skromnost mi nije vrlina). :D


Dok sam odmotavala Baleinu osvježavajuću vodicu, mislila sam da se radi o nekom deziću, ali čim je vodica provirila s čepom, poveselila sam se jer mi je upravo ovakva pri kraju i sad će mi ova dobro doći za osvježavanje kože. :) Ako niste probali, preporučam vam ju, pogotovo ako idete na more, između kupanja i sunčanja možete ju koristiti prije kreme za sunčanje kako bi osvježili i isprali lice od soli. :)




Za sljedeći proizvod mislim da se Anita najviše veselila kaj mi ga kupuje jer joj je i samoj bio na WL. Radi se o prekrasnoj Maybellineovoj paletici za konturiranje, odnosno o bronzeru i highlighteru. Master sculpt dolazi u 02 medium dark nijansi. Po meni totalno pogođena nijansa jer sam pocrnila, a budem još i više pa vjerujem da će mi se odlično stopiti s kožom. Moram vam priznati da mi je ovo prvi hajlajter, nisu me privlačili pa ih nisam ni kupovala, a sad imam priliku isprobati, držte fige da ga ne natrackam previše na sebe. :))


Šećer na kraju. :D Naravno radi se o lakićima. Anita me dobro pročitala, iskreno ako mi nekaj kupujete, lak is always good idea, za ozbiljno. :D Prvo sam otvorila Evelineov i spazila bogatu tirkiznu nijansu, nemam ovakvu u kolekciji, okej, imam sličnu, al nije ista, ova je svjetlija i u svakom slučaju mi je jako lijepa i idealna je za ljeto. :) Sljedeća stvar koju sam pogodila je La Laque, Anita je napisala na omotu da se krije proizvod njenog omiljenog drogerijskog brenda, a to je naravno Bourjois, prvo mi je palo na pamet da mi je kupila neki njihov ruž, ali čim sam vidjela samo komadić ambalaže, odmah sam znala da se radi o La Laque laku (parižanka u meni cvjeta). Dobila sam prekrasnu 8 Cherry d'amour nijansu (priznajte da ste čitale s francuskim naglaskom, ja jesam). :)) Slažem se Anita s tobom da se radi o nijansi koja je pogodna za sva godišnja doba. Ova bebica će biti voljena, mažena i pažena. :)


Naposlijetku, kaj da kažem, Anita od srca ti hvala, razveselio me tvoj paketić, sve mi se apsolutno sviđa i sve ću koristiti i naravno sjetiti se tebe dok budem trackala na nokte ili usne ili lice, you get the point. :D <3

Kak vam se sviđaju ove ljepote kaj sam dobila, jel imate kaj od ovog ili si želite?
Tipkajte mi u komentarima.

Šaljem vam puse,

Green :**
 
EDIT:
Bacajte oči na Anitin video. :D

link

A zatim i na njezin post. ;)

link

:**


Broj komentara: 16:

  1. Vidjela sam bas jucer ove maybelline ruževe i bila sam presretna sa cijenom i to kaj sam mogla vidjeti preko testera. Ja se nadam da to nije neka promotivna cijena jer mi je za oko zapela jedna nijansa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Huh, moram ih onda i ja čim prije pronaći jer ih stvarno nisam nigdje zamjetila po drogerijama. :) Nadam se de budeš uspjela nabaviti tu nijansu. :))

      Izbriši
  2. Baš si lijepe poklone dobila :)). Veselim se vidjeti što si i ti poslala.
    Essence olovku u ovoj nijansi imam. Super su mi te olovke. A želim La Laque (s francuskim izgovorom nijanse:p). Baš mi se sviđa ova nijansa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bome jesam :D I meni su super olovke, al čini mi se da uvijek u trgovini posežem za jednom te istom nijansom, a nikad nisam sigurna jel je to ona jedna jedina koju imam :DD Onda se nadam da budeš čim prije imala La Laque ;) :))

      Izbriši
  3. me want maybelline ruž...ovo pakiranje nisam vidjela.. :D obožavam swap videa na you tube-u i drago mi je da ste napravile post curke.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni ih je super gledat, već sam i sama mislila snimit video kak otvaram, al kamera mi loša, ja loša pred kamerom i eto, preostalo mi samo napisati post. :)

      Izbriši
  4. Drago mi je da ti se sve sviđa! Šteta što im nisi pokazala pismo :P
    Btw. čekam recenzije :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eheheehe, pismo, da :D ne brini, nitko nije povjerovao. :P Budu, budu, samo ne znam kad, znaš da sam lijeno prase. :3 :D

      Izbriši
  5. Ajmeee prekrasan paketić,najviše mi se sviđa lak i mini paleta za konturiranje . I da, ne može ti biti ovo tek druga olovka, moraš ih imat sveee.. To je grijeh :D :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom, odlične stvarčice sam dobila. :D Ehehehe, potrudit ću se ispraviti to i čim prije kupiti još neku nijansu. :))

      Izbriši
  6. Čekam da Bourjois lakovi budu na sniženju, nijanse su neodoljive, vjerujem da će ti se jako dopasti :D skroz si fine stvarčice dobila, čekam detaljne recenzije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja čekam neko sniženje pa da još pokojeg ugrabim, nemrem ostati samo na dva :D Nadam se da recenzije i dojmovi budu čim prije, ali ne garantiram. :)

      Izbriši
  7. sve je lijepo i korisno :D jako mi se dopada Bourjois lak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ništa od toga ne bude stajalo po strani sigurno. :) That makes two of us. :D

      Izbriši
  8. super ideja, sviđaju mi se tvoje nove stvarčice :D

    OdgovoriIzbriši