petak, 3. srpnja 2015.

Kaj uzeti na ljetovanje



Fakat, kaj uzeti ne ljetovanje? :D

I'm back, sorry, but not sorry kaj me nije bilo tak dugo. :) Danas bih vam nabacila koju svoju "mudru" o tome kaj sve ponjeti ako idete na ljetovanje. Naravno, ako ste toliko sretni da si možete priuštiti ljetovanje... Uglavnom, imala sam priliku krajem petog mjeseca ići pet dana u Rovinj. Naravno da se nisam par dana prije spremala nego večer prije polaska, stara boljka, nikad doći pameti... ali uz sve to čak sam uspjela uzeti sve ono kaj mi treba, bez da pretjerujem i uzimam sedam lakova, tri ruža i dvije palete. :D Na fotki iznad vidite kaj sam sve uzela sa sobom, smatram da je to sve nužno i da ni u čem nisam pretjerala. Slijedi kratki osvrt o svakoj fotografiji. :D


Kremice, kao što vidite za lice nemam kremu sa spf-om jer nisam stigla nabavit, a i još uvijek nisam našla neku koja mi ne će stvoriti čitave užarene kratere na licu...u svakom slučaju preporučam da i lice zaštitite s kremom s nešto jačim spf-om. Vichy kremu sam koristila kao dnevnu kremu, a ovu babylove preporučam svima od srca, istina da je jako gusta i možda bi nekome bila teška u ovim ljetnim noćima, ali po meni je pun pogodak, nanosila sam ju u tanjem sloju i lice mi ju je sa zadovoljstvom upilo. Em ta morska sol pa taj morski zrak, ne popiješ dosta vode i puf, koža dehidrirana da ni ne znaš, stoga ova bogata krema mi je bila spas. Ovo za mackat i trackat usnice, same thing, gusto i super štiti od isušivanja, ali ni to nema spf...



S lijeve strane vidite šampon full size jer treba tu kosetinu oprat, Nivea gel za tuširanje, Bože hvala ti na Nivei <3 Aussie mini regenerator, pošto sam htjela ušparat na prostoru, uzela sam mini jer svejedno ga ne nanosim po cijeloj kosi, tj na tjeme nikad ne nanosim regenerator već samo na donji dio kose. Ova tubica mi je potrajala za dobrih desetak pranja. Mini pasta za zube, isto, šparala sam prostor, to vrijedi i za ovaj Nivea, kaj je to, stick? :D
S desne strane su čistilice za lice. :)) Bourjois vlažne maramice jer opet šparam na prostoru, Biobazinu micelarnu (vidi recenziju) sam rastočila u mini bočicu u kojoj je prije bila Green Girl micelarna. :) Ovo u sredini je Avonov odstranjivač šminke, mogu vam reći da ga slobodno preskočite, meni je preagresivan. Naposlijetku tu je Bourjois gel za umivanje, bude uskoro recenzija pa ću vam reći nešto više. :)



Nivea sprej za tijelo sa spf-om 30, ok mi je, dobro me štitio i nisam izgorila, ima lijep miris, a Vichy termalna je tu da me osvježi od vrućina. :)



Mazalice za tijelo, od srca vam mogu preporučiti ovaj InShower s ekstraktom krastavca, divno osvježava, a u slučaju da na kojem dijelu tijela i izgorite, ublažiti će vam opekline, provjereno prošle godine :3 Nivea milijeko za tijelo sam uzela jer imam izrazito suhu kožu tijela pa mi inshower sam po sebi nije dovoljan.



Dekorativa, jeeej :DD Uzela sam samo ono osnovno, s tim da sam puder zaboravila poslikati, iako ga nisam ni nosila, osim dok bi išli negdje navečer.


Kao što vidite uzela sam maskaru, trio rumenila, mada sam koristila samo jedno, al ono nek se nađe :D Catrice korektor za podočnjake, Color Tattoo, Essence set za popunjavanje obrva koji mi je i poslužio za nanošenje u pregib kapka i bronzer. :))


I naposlijetku fotka kak sam ja to strpala u dva nessesera :D okej, okej, priznam stavila sam u tri :P al za potrebe fotkanja su tu ova dva jer ostale koje imam nisu prozirni. Volim ove prozirne jer mi je tako lakše pronaći ono kaj mi treba. S tim da je ovaj desni zapravo "torbica" u kojoj je bio badić...snađi se druže, kak bi se reklo :DD

Eto, nadam se da budem kome pomogla da ne pretjera s pakiranjem jer realno ne treba puno toga, i ovo osnovno kaj treba zauzme puno prostora, a nemojte si dozoliti da vas stvari sputavaju, idete se odmoriti ne na fashion week. :)

Tipkajte mi, jesam li kaj izostavila, kaj vi uzimate sa sobom i da li pretjerujete kod pakiranja?

Green, xoxo

Broj komentara: 20:

  1. Koji je ovo preslatki bronzer??? Treba mi :) Otprilike i ja nosim iste stvari na more, dobro ja jos uzmem koji lak za nokte jer me nema doma mjesec dana. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Couleur caramel, ali ovo je tester pakiranje. Naravno da ti treba čim je ovak divan, trebala si ga vidjeti dok je bio nekorišten, prekrasni reljef. :) Ok je to i ja sam uzela jedan lak, nek se nađe za popravak. :D

      Izbriši
  2. Ti si već vidjela more, kupala se i sunčala! :(
    Blago tebi, ajde napokon si se potrudila post napisati!
    Nešto si ti toga malo nosila! :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajde, budeš i ti se bućkala u moru. :)) Hehe, da mi je vidjet tebe, kolko toga tegliš... :P :D

      Izbriši
  3. Blago tebi :D Inače slažem se oko pakiranja iako i sama znaš da to često završi upravo suprotno, natrpamo se preko svake mjere i onda pola stavri ni ne pogledamo hahah. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš to, zato sam ovaj put odlučila se skulirati i malo manje toga uzeti jer mi samo stvara pritisak. :)

      Izbriši
  4. mislim da si to divno probrala i popakirala-snašla si se druže :) , kod mene uvijek iste dvojbe..uvijek nešto zaboravim..al moreno bum vidjela za kojih mj dana, pa stignem se izorganizirati :) ovaj post će mi poslužiti kao smjernica :) baby love potpisujem sve kaj si rekla..a ovo s krastavcem ću probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, hvala ti :)) drago mi je da je moj post poslužio. :) Zapravo baby love sam otkrila kod tebe, hehe, hvala ti na tome :D

      Izbriši
  5. Svaka ti čast, ja imam poseban kofer samo za kozmetiku jer stvarno previše toga koristim i nosim, haha :D No opet, treba uzeti u obzir da idem na 3 tjedna na more :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe, ajde opravdano ti je, ipak su to tri tjedna. :D

      Izbriši
  6. Ja uvijek pretjerujem, da idem na jedan dan, ponijela bih tri ruža, a kamoli na pet. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preko nekih stvari se nemre prijeći :D hehe, al bitno da ti uživaš :))

      Izbriši
  7. Svaka čast na skromnosti i realnosti, zavidim ti jer svaki put jedva zatvorim kofere koliko stvari nosim, ponajviše odjeće. :DDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) Jooj, i meni se dešava isto, pa sam probala i odjeću svesti na neku razumnu količinu, čak sam donekle i uspjela. :)

      Izbriši
  8. Lijepo si se spakirala i to je po meni taman proizvoda :D Nisam tip koji pretjeruje kod pakiranja, ali kad idem na more onda sam tamo po mjesec dana i problem je što je riječ o otoku gdje nije tako lako nabaviti nešto od kozmetike pa se moram oboružati s puno toga :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :)) To je u redu, mjesec dana je dugo, treba se opremiti kak se spada. :D

      Izbriši
  9. ma dobro si se ti spakirala... i kod mene je pakiranje uvijek u 5 do 12, i ne samo to ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe, ne moraš mi reći i kod mene je apsolutno sve 5 do 12 i onda se uvijek proklinjem i govorim si da sljedeći put ne ću tako i onda svejdeno po starom. :DD

      Izbriši
  10. Nisi pretjerala s preparatima. Bas si taman uzela. Šta je je 😉

    OdgovoriIzbriši