ponedjeljak, 20. srpnja 2015.

Ljetni lakovi za nokte - moj top 5


Bok svima,

kako vam se svidio moj izbor proljetnih nijansi lakova za nokte, odlučila sam vam pokazati i ljetni top 5. Iskreno nekako sam više zadovoljna proljetnim izborom, nego ovim sad, čini mi se da sam onda imala širi raspon nijansi. Sad sam odabrala većinu pinky/rozih nijansi jer sam u posljednje vrijeme zaluđena roznilom. :D Ukoliko ste propustili proljetni izbor, evo vam LINK. Bacimo se na nijanse. :))

1. GOLDEN ROSE 66 - ovo je ljepotan iz Holiday kolekcije, koju čine matirano blistave nijanse i matirano šećerne nijanse, 66 spada u ovu drugu skupinu. Prelijepa baby pink nijansa u obliku teksturca je za mene dobitna kombinacija, pogotovo na preplanuloj koži. ;)




2. MAYBELLINE COLORAMA  317  - ne znam kako bih opisala ovu nijansu, nešto između hot pink nijanse i ljubičasto lilaste :D hehehe, zanemarite ovo, dok se pokušavam pravit pametna, onda ko političari nadrobim čim više toga, a na kraju zapravo ne kažem ništ. So, ajmo bit politički korektni i zaključit da ne znam opisat ovu nijansu. Uglavnom, lijepa je, kaj vam više treba i užvo je malkice tamnija.




3. MAX FACTOR 46 VIVID SUNSET - e ovo je hot pink nijansa, obožavam ovog mališana, em kaj je tak minijaturan i sladak, em kaj nijansa doslovno krade oči. :) Dok su mi nokti nalakirani njime, kradomice ih svako malo škicam. Ak ovo nije prava ljetna nijansa, ja ne znam kaj je. :)




4. CATRICE 630 SING: HEY DIRTY LILAH - sad si mislite koji suptilan i lijep prijelaz između nijansi, well, suptilnost mi nije jača strana, zato ovoj nijansi je. :) Ovo je jedan lijepi i nježni sivac, u bočici ima biserni odsjaj, ali na noktima i ne baš, ali nije ni bitno, ovu nijansu sam odabrala jer je odličan kontrast s preplanulom kožom, a mislim da si svi oćemo biti preplanuli i to naglasiti na što više mogućih načina pa tak i s nijansom laka na noktima, ak griješim slobodno me ispravite. :)




5. MAYBELLINE COLORAMA 120 - i naposlijetku prasac s kojim sam se namučila i svejedno ga nisam uspjela realno poslikati. Ovaj ljepotan je tirkizno zelenkaste nijanse i iako ga nisam nikad imala na noktima, imat će priliku zasjati kroz neko vrijeme. Čim sam ga dobila, kroz glavu mi je prošlo kak je ovo idealna ljetna nijansa, podsjetila me na azurno more i sve one zelenkaste uvale i uvalice...



Taadaam, stigli smo do kraja, naposlijetku da vam pokažem sve ove bombončiće na okupu. Posljednji put sam vam obećala pokazati sve nijanse, ali ih nisam pokazala, stoga sad ništa ne obećavam, ali ću se ipak potruditi pokoji lakić nabaciti u zasebnom postu. :)




Kak vam se čini moja banda? Imamo koje zajedničke nijanse, znam da mi fali pokoji neonac, ali ispravit ću ja već to. ;)
Koje vi nijanse najčešće furate ljeti? Tipkajte Green, ona voli slušat o lakićima, #nailsporrrrn.
Ok, sunce mi udrilo u glavu :D

Tipkamo se,

Green :**


Broj komentara: 10:

  1. Lijepa selekcija :) Maybelline rozoljubičast moram kupiti iako imam vrlo vrlo sličnu nijansu od Eveline :-Đ. Baš sam grozna. Uvijek se zalijepim za "iste" lakove ko muha na drek :D. Neki dan je momak gledao moje swatch žličice lakova i sve nešto vidi duplikate, ali šta on zna o bojama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :)) Ma daaj, muški ne vide pol boja ko mi, njima ti je sve crveno, rozno, plavo i žuto, nisam sigurna dal ostale boje raspoznaju, ne daj bože da spoemenem burgundy ili bež nijansu. :D Hehehe, neka samo, nabavi, nemre biti baš identična nijansa. ;)

      Izbriši
  2. hey dirty lila mi se čini baš zanimljiv, volim takve šućmuraste boje ;)
    tvoje nijanse su definitivno ljetne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš je neka posebna nijansa, a i naziv mi se jako sviđa. :D Hvala ti. :)

      Izbriši
  3. stvarno lijep odabir,, ovaj HEY DIRTY LILAH mi je odmah zapeo za oko, baš baš volim takve nijanse :D
    Vivid sunset mi se isto posebno sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) Lilah je jedna od posebnijih nijansi u mojoj skromnoj kolekciji. :) A vivid je pravi bombonček, jako ga volim. :D

      Izbriši
  4. Baš lijepo društvance :) Hey dirty lilah mi je posebno zanimljiv :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova "neugledna" nijansa je svima posebno zanimljiva :D budem se onda potrudila čim prije ju pokazati u akciji. :)

      Izbriši
  5. Sviđa mi se tvojih top 5 ;) Najzanimljiviji su mi Colorama lakići, nadam se da budu neki swatchevi i tak to :D

    OdgovoriIzbriši