nedjelja, 24. siječnja 2016.

MMS: Green Nails



Zdravo lijepi moji,

nedjelja je dan za još jedan MMS zadatak, iskreno ovaj nisam mogla dočekat, zelena mi je najdraža boja oduvijek. <3 Nadam se da vam je moja manikura lijepa ko i meni, nisam najzadovoljnija kak je ispalo, ali ipak mi se sviđa ovaj mali zeleni vrt na mojim noktima. :)




Na palcu, srednjem i malom prstu sam dio nokta obojala u zeleno (OPI - Don't mess with OPI), a vrh nokta u sivo (OPI - Suzi takes the wheel), nakon toga sam na dio gdje se spajaju siva i zelena lijepila sitne rombiće koje sam točkalicom vadila iz Maybelline Coloraminog top coata, broj 425. Nakon toga sam točkalicom, u dvije nijanse roze(Bourjois - Chair et tendre; Essence - 24 indian summer) potočkala nerascvjetane cvjetiće. :D Nakon svega toga sam stavila nadlak.



Kažiprst sam ostavila zelenim jer mi je malčice napuknut pa ga nisam htjela previše maltretirati. Na prstenjak sam stavila sivi već gore spomenuti lakić i na njega Coloramin top coat i sve to skupa dobro zacimentirala bogatim slojem Essenceovog nadlaka i voila, manikura je gotova. :)







Recite mi kak vam se sviđa moja manikura? :)
Nemojte zaboraviti škicnuti radove ostalih kolegica, linkovi su vam dolje. :)

Green :**


22 komentara:

  1. Big lajk za ovu nijansu zelene, sviđaju mi se te tamnije i smaragdnije nijanse zelene i vrlo dobro izgledaju kao samostalna boja ili u kombinejšn s nekim drugim koloritom-meni bar!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pravi zelembač. :D Slažem se s tobom, ova nijansa se može kombinirat s mnogo drugih. :)

      Izbriši
  2. don't mess with opi mi je krasna nijansa :D
    sviđa mi se tvoja manikura, vesela je a opet ne prešarena... ono taman baš :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Jao kako lijepa zelena! Me like :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni su ovi rombići baš krasni :)
    A kako nisam preveliki ljubitelj zelene, i to je nešto :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelena ti je najdraža boja, tko bi rekao :P Manikura je baš lijepa i efektna, a noktići su ti divni :D

    OdgovoriIzbriši
  6. super manikura i dopadaju mi se ovi detalji :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj, kako su dobre ove šljokice. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preslatke su, ali pomalo i problematične, treba jako debeli sloj nadlaka da rombići ne popadaju odmah drugi dan s nokta...

      Izbriši