nedjelja, 31. siječnja 2016.

MMS: Blue Nails



Zdravo svima,

stigla nam još jedna nedjelja i naravno još jedan MM zadatak, kao što vidite danas su na tapeti plavi nokti. Do posljednjeg trena nisam znala kaj bi radila, mislila sam neki gradient ili ombre nokte, al onda sam skužila da mi se određene boje baš i ne slažu pa to ne bi ispalo lijepo. Naposlijetku sam odlučila namackat nokte onim bojama koje sam si odabrala i sve to razmazat najlonskom folijom i voila, nastao neki saran wrap. Nadam se da me zbog ovog bogovi noktiju neće ubit. :D



Ovdje možete vidjeti koje sam sve bebice koristila, mišmaš svega. :D
Za bazu sam koristila CATRICE 540 AM I BLUE OR GREEN? Malecki, rekla bi da si ipak plav, a ne zelen. :D
Ostale sam kapala i razmazivala folijom: Essence intensifying base 33 wild white ways
                                                            Makeup Factory 530
                                                            L'Oreal 809 Mystic Blue (predivan, pokazat ću vam ga već).
I to je to, manikura je gotova. :) Jednostavna je za napraviti i zapravo ne napravi se preveliki nered okolo noktiju, kak u nekim videima na yt.








Kaj velite  na moju plavu verziju? :)
Obavezno pogledajte radove ostalih kolegica, nad nekim noktima već uzdišem. :D <3
Linkovi su dolje.



Broj komentara: 17:

  1. Super je ispalo, ja baš volim ovu tehniku. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) da, jednostavna je, a nokti izgledaju efektno. :)

      Izbriši
  2. Super si ti ovo odradila, meni se bas svidja :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijepo, baš mi se sviđa - jednostavno i efektno! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim ovu tehniku, uvek ispadne super. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je dobro ispalo. :) Mislim da neke devojke naprave nered jer stave pola kile laka na nokat. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :)) Hehehe, slažem se, nakapaju laka na kile pa nije ni čudo kaj se razlijeva okolo. :D

      Izbriši
  6. bravo bravo, ide to tebi odlično :D

    OdgovoriIzbriši
  7. mmmm odlicno :D kod nekih ova tehnika izgleda bas prljavo i neuredno sto kod tebe nije slucaj :D mnogo mi se dopada spoj boja :D

    OdgovoriIzbriši