nedjelja, 17. siječnja 2016.

MMS: Yellow




Hello lijepi moji,

evo vam mene opet s MMS manikurom, sad si mislite not again. :D Jep, again, ova mi je zericu uspješnija od jučerašnje, možda je to do ovog žuće koji je osvojio moje srce s prvim premazom. :) Za početak sam vam odlučila pokazati ga samog, bez mojih škrabotina po noktima. :D Ljudi moji ovo vam je BarryM teksturac u nijansi Atlantic Road 305, meni je ovo najljepši lakić u kolekciji. <3




Na noktima imam samo jedan sloj, bez ikakve baze i ičega, prekrivanje mu je odlično, a i trajnost. Prošlog ljeta sam ga nosila tjedan dana bez oštećenja, osim naravno malo ofucanih vrhova, ali to je bilo minimalno, ionako sam to izrašpala. Šteta kaj ga više nema za kupiti, barem ne na Pink Pandi, tamo sam ga ja nabavila za nekih 30-ak kuna.



Na fotki iznad vidite moj prvi pokušaj "cvjetića" i činio mi se ok pa pomislih zakaj ne bi na svim noktima napravila ovakve cvjetiće...loša odluka, nemam pojma koliko puta sam išla popravaljat i zadovoljna sam samo s tri nokta od obje ruke...

Ovdje sam vam ubacila fotku da vidite kak izgleda bez top coata. Kasnije sam skinula škrabotinu sa srednjeg prsta i samo ga namazala sa žućom, trebala sam to i napravit s malim prstom, ali kaj je tu je...


Po meni najljepši cvjetić je onaj na kažiprstu, kaj vi mislite? :) Na svim ostalim fotkama imam nadlak.









Jedino mi je kažiprst na desnoj ruci ispao donekle ok. Divim se svim curama koje uspiju na obrnutoj ruci lijepo icrtati nokte, meni se ruke tresu ko kroničnom alkosu. :3 :D



 Etogac to bi bili moji noktići za današnji zadatak, kaj vi mislite o svemu ovome? :)


Koristila sam sljedeće ljepote. <3







Obavezno bacite oko na radove ostalih cura, linkići su vam dolje. :)



Broj komentara: 12:

  1. bas je lijep ovaj lak, još s sand efektom ♥ super manikura

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepi je teksturac, iako bi moj OKP ipak stavio još jedan sloj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne možeš protiv sebe. :D A ja suprotno, lijena sam stavljat dva sloja. :)

      Izbriši
  3. nije ti loš ovaj žućo, premda se meni čini da mu ne bi loše legao još jedan sloj ;)
    kombinacija žute s crnom mi se sviđa u svakom obliku... jedino mi žao hrapavce gladit nadlakom :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Ma znaš kaj, uopće nije bio skroz zaglađen, osjetila se hrapavoća. :)

      Izbriši
  4. Obozavam zutu boju i predivno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj kako je dobar lak, i to još govorim ja koja inače nemam nijedan žuti lak u kolekciji :)
    Sviđa mi se manikura, dobro ti je ispalo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne volim teksturce, ali je ovaj simpatičan. Lep manikir si napravila :)

    OdgovoriIzbriši