subota, 16. siječnja 2016.

MMS: Orange


Hello, hello,

evo mene brže bolje s "nedjeljnom" narančastom manikurom. Prvo da odmah kažem da nisam niti malo zadovoljna ovim kak je ispalo, bolje da sam vam pokazala swatch laka, al već sam nokte uneredila prije nego sam samog laka pofotkala, a kako nisam neki preveliki fan narančastog na noktima, odlučih ići s ovim do kraja. :D



Ideja je bila waterfall manikura, al s prvim potezom sam skužila da nema šanse da bez trakica napravim lijepe špinčaste crtice pa sam samo maljala i povlačila radnom crte s Essenceovim bež lakićem koji u sebi ima sitan shimmer, popunila sam gornji dio nokta istim lakom i između sam nalakirala šljokicama. Posljednji je išao nadlak koji je ovoj "manikuri" dao sjaj i barem lijepo stopio ove nijanse.



Prosudite sami. :D Mogla bih ovo podvaliti pod bijelu čokoladu koja se rastapa po nekom egzotičnom voću. :D Frendica je mislila kak sam bila na "noktima" tj na geliranju, kaže da izdaleka super izgledaju i nekoliko me ljudi hvatalo zu ruku jer su mislili da to nisu moji nokti, a ja kažem pa nisu, izvanzemaljski su. :D They're killin' it. :D








P.s. posljednu fotku je okinula mama, nije da samo Mr. Greena gnjavim da me fotka. :D
Kaj mislite o ovoj manikuri i općenito o narančastim noktićima?
Baš se veselim sljedećoj manikuri, pokazat ću vam meni najdražeg lakića u kolekciji. <3

Ukoliko niste vidjeli kaj su i ostale cure napravile, bacite oko na linkove dolje.

Love, Green :)




23 komentara:

  1. Moja prva asocijacija bila je vatrica :D
    Odma sam si išla pustiti ovo: https://www.youtube.com/watch?v=ZkW-K5RQdzo :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ti je to draga! Baš lijepo! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažen se sa Sanelon, isti asocijacija :D Iđu tebi nokti dobro :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Veliki umovi slično misle. :D Ma daj, preblage ste vi prema meni, daleko samo ja od toga da mi iđu dobro. :3 Al spraksat ću se ja kad tad. :))

      Izbriši
  4. Potpisujem Sanelu i Milu, i meni je asocijacija bila vatrica :)
    Waterfall se da super napraviti s tankim kistićem za nail art, probaj malo vježbati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto mogla sam reć da sam ciljala na vatricu i skratit nam svima muke. :DD Najprije moram nabavit tanki kistić, sve koje imam su deblji od onih koje youtuberice koriste. Onda ću se ponovno okušat u waterfall manikuri. :)

      Izbriši
    2. http://www.ebay.com/itm/380861964116?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

      Moja preporuka ;)

      Izbriši
  5. I meni je asocijacija bila vatrica, doduše ne Rammsteinovska ili Deep Purpleovska već više neka plažna kamperska. Valjda mi nedostaje toplo vreme. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čini mi se da nam svima kronično fali topline i sunca. :) Ajde da sam vas barem na to asocirala ovom manikurom. :)

      Izbriši
  6. Mislim da si previše kritična jer meni je manikura ispala baš lijepo :D Nisam ljubitelj narančastih noktića, ali u ovakvoj zanimljivoj kombinaciji, zašto da ne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ne znam, na fotkama to donekle i izgleda pristojno, uživo i nije baš...znaš da smo si sami uvijek najveći kritičari. :) Da, nekako se razbila ta sva narančasta boja. :) Ispada da dosta nas ne voli narančasto na noktima.

      Izbriši
  7. Manikura ti je ispala dobro, ja bih jedino neki drugi lak stavila umjesto nudača, možda bijeli

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Razmišljala sam i ja o bijelom, al onda sam skužila da bi mi previše odudaral pa sam uzela nudača. :)

      Izbriši