nedjelja, 21. veljače 2016.

MMS: Black&White manicure



Bok svima,

danas je na redu još jedan mms zadatak i to crno bijeli. Prvotni plan je bio da na prstenjaku nacrtam pandu, a na ostalima crne šapice, ali naravno plan je pao u vodu jer nisam mogla pandu lijepo nacrtati ko dok sam radila naljepnicu (koja mi je btw prevelika za nokt) pa sam si skratila muke i napravila ovo.




Na srednjem i prstenjaku nosim naljepnice iz Offertissime, koje koštaju samo 6 kuna, ludilo. :D Istina da smrde po kineskoj robi, al jbg, ne osjeti se jako, sve dok ne tutnete nokte skroz pod nos. Ovo je prvi put u životu da imam ikakve naljepnice na noktima i vjerujte mi da sam strahovala da ću i prilikom ljepljenja zeznuti nokte, ali nisam, proud. :D




Na ostalim noktima nosim Essence bazu za pojačavanje drugih lakova, nosim u dva sloja, iako bi mi na mali prst trebala ići tri sloja jer mi je nokt oštećen. Natočkala sam ove "točke" Essenceovom crnom mačkom i etoga, manikura gotova. Točke su takve kakve jesu jer nemam veću točkalicu, s ovom koju imam nisu mi točke bile dost velike pa sam samo kapala direktno s četkice laka. Ali nema veze, meni su lijepe i ovakve. :D Ionako za koji dan idu dolje jer da nije zadatka ne bih na ovaj način napravila manikuru s naljepnicama.





Na srednjak i prstenjak sam stavila bogat sloj BTGN nadlaka, kako mi se ne bi naljepnice prebrzo odljepile, na ostalim noktima ne nosim nadlak.








I to je to, manikura je prejednostavna za napravit, a jako je lijepa i elegantna, ja sam jako zadovoljna kak je ispalo i jedva čekam opet se dočepati Offertissime da pokupujem sve žive naljepnice. :D

Nemojte zaboraviti pogledati radove kolegica, linkovi su dolje. :)

Kak vam se čini moja manikura?

Green



24 komentara:

  1. manikura je prekrasna. naljepnice izgledaju super, šteta zbog mirisa :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, al kažem, miris se ne osjeti jako, da se osjeti, instantno bi ih skidala s noktiju. Hvala ti. :)

      Izbriši
  2. Meni je ovo prefora, obožavam čipkaste detalje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. I ja obožavam takve detalje pogotovo na noktima. :)

      Izbriši
  3. Super manikurica! I meni si dala ideju da se malo poigram :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bila sam uvjerena da je ovo štambiljano! Nikad ne bih rekla da je naljepnica, jako mi se sviđa! <3 OOO novi izgled blogaa!! :D mi lajki!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam ja takav materijal za pečatiranje, kamo sreće :3 Da, da, malo sam preuređivala, ide proljeće, treba renovirat. :D Fala ti. :**

      Izbriši
  5. Veoma seksi. Mnogo su dobre te nalepnice.

    OdgovoriIzbriši
  6. viđala sam ovakve naljepnice po offertissimi ali nisam nikad kupila..izgledaju odlično :) i manikura ti je predobra :D

    OdgovoriIzbriši
  7. ma nek's u kineske naljepnice su baš fensi-šmensi, odlična manikura :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, finjak na kvadrat, a dok pogledaš većina toga i je od kineza pa kad je bal, nek je bal. Fala Žana. :))

      Izbriši
  8. Ne volim ovakve uzorke, sry (nemoj se ljutiti)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisu svi ukusi isti, meni su naljepnice predivne da bi se naljutila. :D

      Izbriši
  9. Pa ti si postala pravi profi, divno :D Naljepnice su mi baš sexi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga. :** Naljepnice su too hot for nails ;) :D

      Izbriši