ponedjeljak, 29. veljače 2016.

MMS: Metallic



Pozdrav svima,

evo mene s još jednom MMS manikurom, ovaj put metallic manikurom. U svojoj kolekciji imam samo dva metalik laka, s tim da jedan nije jako sjajan pa ne baca previše na metalik, stoga je odluka pala na ovaj Essenceov lak u nijansi 34 the pink bang! Za ovaj lak se navodi da ima izgled tekuće folije, s čime bih se složila, pod različitom svjetlosti se različito prelijeva, iz toploga u hladno. Ukoliko ga gledate pod umjetnom rasvjetom, nijansa ispada toplija i nježnija ružičasta, dok na danjem svjetlu ima nešto hladniji odsjaj. Ove fotke su uslikane blicem.




Na svim noktima nosim ovaj lak, sa slojem BTGN nadlaka jer je lakić malo problematičan, vide se potezi četkice, koliko god oprezno lakirali, crtice se vide pa sam to nastojala prikriti i ujednačiti slojem nadlaka. Inače ne nosim nadlak jer mi je lak predivan pa mi ni crtice ne smetaju, ali sam za potrebe bloga i oku ugodnijim fotkama noktiju, stavila sloj. Na prstenjaku nosim sitne svjetleće rombiće posložene u neki cvjetni oblik. Htjela sam nečim istaknuti manikuru, čisto da ne bude samo swatch laka. :)





Gornje fotke su bile fotkane blicem, sad slijede fotke fotkane na danjem svjetlu, bez blica. Vidite kako se svjetlost razbija na ovim rombićima. Njih sam dobila za Božić od drage inSANEnails. :*







I to bi bilo to, dns nemam puno toga za reći. Jednostavna manikura, jednostavni post. :D




Kak vam se sviđa moja verzija?
Ne zaboravite pogledati i radove kolegica, linkovi su dolje. :)

Green



Broj komentara: 14:

  1. Lijepa manikura, a noktići su divno narasli :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :* Ma da, prebrzo rastu, ne bi to ni primjetila da ih ne fotkam svaki tjedan. :D

      Izbriši
  2. Sviđa mi se boja laka. predivan je

    OdgovoriIzbriši
  3. Taj mi je lak vrh, zao mi je sto ga nisam kupila (mislim da je izasao iz prodaje). Lepi nokti kao i uvijek. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, povukli su ga, ali uvijek postoji šansa da se vrati u nekoj LE kolekciji. :) Fala ti. :**

      Izbriši
  4. Super manikurica - a ovaj cvijet od rombića tako krasno priziva proljeće :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) Da, da i vrijeme je ovom proljeću da požuri, ne volim zimu. :)

      Izbriši
  5. Odlična manikura, a i obožavam ovaj lak <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja na svojim noktima metallic lakove nekak najmanje volim, al' ovaj mi na tebi baš super izgleda..a vidim, poslužili su i rombići :D Nadam se da te nisu jako naživcirali kak mene dok sam ih prvi put keljila xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja samo i imam tog metalik pa nemrem presuditi jel mi stoji jer mi se ovaj jako sviđa. :D Jesu, poslužili su, uopće me nisu naživcirali (za divno čudo), jedino kaj sam ih zamaljala s lakom, al nadam se da se to ne primjeti na fotkama. :D

      Izbriši
  7. Lepo ti stoji ova nijansa, a i fino si poređala ove šljokice. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši