nedjelja, 7. veljače 2016.

MMS: Violet Nails

 


Zdravo svima,

još jedna nedjelja, još jedan MMS zadatak, ovaj put nosimo ljubičasto na noktima. Volim ljubičastu, iako je nemam puno u kolekciji. Do posljednjeg trena nisam znala kaj bi radila na noktima, odnosno imala sam ideju, koju nisam mogla sprovesti u djelo jer sam nesposobnjaković. Ne znam ni sama koliko sam verzija svega i svačega isprobala, dok nisam došla do zaključka da jednostavno povlačim četkicu po noktu pa kaj ispadne, ispadne. Inače sam jako kratkog fitilja i bolje da mi se ne prilazi dok sam ljuta, danas su umalo lakovi letjeli po kući, ali pošto ih toliko volim, nisu, stoga, molim vas, ako itko ima potrebu komentirati kak su mi crte neravne il kak je manikura neuredna ili kak sam sjebala mali prst, neka jednostavno ode s bloga jer sve ovo vidim i sama fala lepo.


Koristila sam tri laka, blijedo ljubičasti, crni i ciklamasti (nije riječ, nije me briga). Najprije sam preko cijelog nokta nalakirala Max Factorov Max Effect u nijansi 08 Diva Violet i to u dva sloja jer s jednim ne pokriva dobro, nakon toga sam Essenceovim 32 the black cat povlačila crte po rubovima noktiju, čekala da se posuši i preko njega stavila sloj Artdeco 157. I to je to, jednostavno, nisam upotrebljavala trakice ili ikaj od toga, ako vi hoćete skroz preciznu i urednu manikuru, uzmite trakice ili selotejp.



Ako vas interesira zakaj su orhideje u pozadini, to vam ja strateški pokušavam odvuć pogled od noktiju, kak mi ide? :D




Evo nakon kaj sam se ispuhala na tipkovnici, mogu vam reći da mi je lakše i da sam se smirila i da ne odustajem od manikura makar mi sve bile usrane cijelu godinu. Za divne i neusrane manikure, kliknite na linkove dolje i pogledajte radove kolegica. :)

Do tipkanja, Green :**








Broj komentara: 29:

  1. Super ti je ispala kombinacija boja na noktima. Volim orhideje, baš su ti lijepe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Mamine su orhideje, ja imam samo dvije, budem joj prenijela pohvale. :))

      Izbriši
  2. Da znaš da sam skoro radila sličnu manikuru, doduše s drugim lakovima, ali tak nekaj, da... :)
    Moj OKP silno voli trakice i selotejp, no pokraj orhideja ja nisam vidjela nokte, sorry :D :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, dobro da nisi, ispalo bi da sam copy cat. :O :D
      Znači uspjela mi prevara. :DD

      Izbriši
  3. Ne znam o kakvim krivim crtama pričaš jer je meni manikura divna, i i sviđa mi se jako kombinacija dvije nijanse ljubičaste :D Biljčice su ti također divne <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :)) Baš sam nedavno, po maminoj zapovijedi morala fotkat sve orhideje koje su se rascvjetale pa ću ih jednom pokazati na blogu. :)

      Izbriši
  4. Odlicna kombinacija boja, bas mi se svidja manikir. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. jako lijepo, orhideje su odlična pozadina za ovu manikuru!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) mislim da će i ubuduće orhideje biti glavna pozadina. :D

      Izbriši
  6. mozda si mogla umjesto ravnih linija napraviti nesto u obliku srca ali i ovako izgleda bas lijepo i profinjeno :D mnogo mi se dopada, sve pohvale :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, da sam se sjetila, bit će još prilika. :) Hvala ti puno. :))

      Izbriši
  7. Sviđa mi se takav frenč, a i orhideje su ti prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  8. Strateški odvučen pogled od noktiju :D haaha, ma meni je manikura baš lijepa i jednostavna..te se i sama nikad ne držim unutar linija :) također, postajem fan ljubičaste boje pa mi se ovaj mms jako sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Treba se znati snaći :DD Hvala ti. Opaa, još ćemo te mi navući i na crne, a ne samo nude noktiće. ;) :)

      Izbriši
  9. Obozavam orhideje, predivne suuu! :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Isprva sam mislila da si koristil trakice. o.O Odlično je ispalo. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. mrzim ljubičastu boju, a ovo su mi najbolji nokti koje si objavila do sad. Sama sebi ne vjerujem! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahhahah, čuda se događaju ili si možda samo gladna? :P :D

      Izbriši
  12. lol, bar si me nasmijala, premda iskreno i nisi imala razloga za nezadovoljstvo jer meni manikura super izgleda... da nisi spomenula mali prst ne bih ga ni primjetila... a na orhideji sam ljubomorna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, puno ti fala, dok to kaže profić, moraju ti krila barem malo narasti. :D Ehehhe, a da tek vidiš ostale orhidejice, svakakvih krasnih ima. ;)

      Izbriši
  13. O pa odlično ti je ovo ispalo, i to još bez trakica/selotejpa :D A nije ni ova orhideja loša, makar je cveće zadnje kaj ja primetim :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala ti! :)) Ma nije loša, no :D ehehehhe, ma ja sam ti bedak za cveće, al mi ga je lepo videti pa ono... :D

      Izbriši
  14. Morala sam više puta čitati :) jače od mene...svidja mi se oblik noktiju i naravno kako si uradila.. ja samo čekam da i moji narastu :( uglavnom sve pohvale :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, fala ti puno. :D Ma narast će oni brzo, meni je mali na desnoj ruci puknul, al brzo raste i napreduje. :)

      Izbriši