srijeda, 8. lipnja 2016.

Avon četkica za čišćenje lica - recenzija

Lijepi moji, danas vam donosim jednu zanimljivu recenziju, slatkog pomagača, koji bi po meni trebala svaka žena isprobati, a ne bi bilo loše ni za muškarce.


Već dugo vremena imam i koristim ovu četkicu za čišćenje lica koju sam si naručila iz Avona. Kao što možete vidjeti četkica je baby plave boje jajastog oblika i izrađena je od termoplastičnog elastinomera. Sa stražnje strane ima izbočenje/pipak za koje se drži prilikom korištenja, ali također taj pipak služi i za ljepljenje na neku glatku površinu. Osobno ga ostavljam da se posuši na zraku i potom ga spremim u kutijicu i stavim u ladicu jer ne želim riskirati množenje bakterija jer svi znamo da je u kupaonici toplo i vlažno pa si uvijek zamišljam da bakterije samo lete prostorijom, znam, znam, opsjednuta sam, ali bolje da ja to spremim, mirnija sam. Dolje vam je uputa za korištenje.



S prednje strane ima mekane i vrlo savitljive zubce, a s donje strane su izbočenja u obliku bubuljica. Nisam točno sigurna čemu te bubuljice služe, jesu li ovdje kako bi lakše držali četkicu ili možda služe za masažu. Nisam ih isprobala za masažu, ako netko je, nek javi dojmove, mislim da je taj dio premali da bi pomogao utrljavati kremu. U svakom slučaju olakšava držanje četkice te vam neće iskliznuti iz ruke dok ju držite mokru i sklizavu od gela za umivanje.



Cijena ove četkice je 20 kuna, ali u trenutnom katalog možete ju kupiti za 14 kuna.
Po meni vrlo isplativa investicija. Dimenzije ove četkice su 6,3 * 5 cm.



Nigdje na omotu ne mogu pronaći podatke o roku trajnosti, nema ni preporuke koliki bi se vremenski period četkica trebala koristiti. Naveden je samo datum proizvodnje, moja četkica je proizvedena 01.06.2015. u Kini. Dok mi je stigla nije imala nikakav miris, da se ne zabrinete zbog ovog kaj je proizvedena u Kini, ne smrdi po kineskoj robi. :D
Pošto nije navedeno koliko se dugo četkica može koristiti, po mojoj nekoj slobodnoj procjeni, rekla bih 6 mjeseci, možda koji mjesec više/manje, ovisno koliko ju često koristite.
Vodila sam se onom, ako četkicu za zube mjenjamo svakih 3 mjeseca (iskreno se nadam da to svi radite), a koristimo je 2 put dnevno, a u ustima imamo puno više bakterija nego na licu, mirne duše ovu četkicu možemo koristiti 6 mjeseci. Iskreno za 20 kuna, ne bi trebao biti problem zamijeniti ju. Isto tako, dok ju zamijenite novom, stara vam može poslužiti za pranje kistova, doduše nisam to isprobala, ali imam dojam da bi baš bila od pomoći.



Osobno ju ne koristim svaki dan jer jednostavno ne osjećam potrebu za tim, ispočetka sam ju koristila jednom dnevno, svaki drugi dan, čisto da vidim učinak i mogu vam reći da su se sitni pomaci vidjeli, krema mi se brže upijala, ne bi puno sebuma lučila, koliko ga inače lučim, a i koža kao da mi je bila blistavija i svježija. U posljednje vrijeme mi je koža poludjela, puna sam prištića i poneke nesretne akne pa ju ne koristim toliko često koliko bih htjela, sad sam korištenje svela na dva puta tjedno, dok mi se malo svo ovo crvenilo ne smiri.



Četkica je vrlo nježna prema licu, da vas ne zabrine ovo moje spominjanje crvenila (crvenilo je prouzrokovano upalnim procesima). Koristim ju kružim pokretima i to samo u kombinaciji s gelovima za umivanje, nekako mi ne paše uz pjene za umivanje, a niti uz piling. S pjenom ju ne koristim zbog toga jer je pjena prelagana pa mi se nekako pogubi sa četkice i onda mi to ne odgovara. S pilingom ju nisam niti pokušavala koristiti, nekako imam dojam da bi mi to sve skupa bilo previše.



Zupci četkice rade laganu eksfolijaciju (uklanjaju mrtve stanice kože), ali ne toliku koliku radi piling. Pošto je četkica vrlo savitljiva možete bez problema čistiti i područje oko nosa. Po meni ova četkica je odlična stvar, blaža od pilinga, a opet puno učinkovitija od samog umivanja gelom i prstima. Nakon korištenja lice mi je čisto i osvježeno, pore su mi pročišćene, one manje su pročišćene u potpunosti, dok one dublje nisu, ali to zapravo ni ne očekujem od ovog proizvoda jer stvarno imam dubokih i velikih pora, gadna stvar. Predivan je osjećaj nakon korištenja ove četkice, lice mi je divno mekano i čisto, nije mi se dogodilo da mi je lice crveno i izritirano nakon korištenja. Moja koža je mješovita i nije osjetljiva, tako da ne znam reći kako bi osjetljiva koža reagirala na četkicu

Zaključno, četkica mi pomaže u čišćenju, koža mi je glatka i čista nakon korištenja, koža luči manje sebuma jer su pore pročišćenije te se zbog prokrvljenosti i čiste kože krema bolje upija te samim time i bolje djeluje. Ako iz svega ovog niste skužili, meni je četkica super i sigurno uskoro kupujem novu, a ova ide za pomoć u pranju kistova.



Jeste li isprobali ovu četkicu ili neku sličnu, kakvi su dojmovi? :)
Do tipkanja

Green :**

21 komentar:

  1. Imam bipinu verziju i odlična mi je! :)
    Nisam uopće razmišljala o roku trajanja, sad si me potakla. :D
    Stvarno je odlična uz gelove. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čini mi se da su u biti jednake. :D
      Vidiš, a mene je to baš mučilo kaj ne piše rok i onda sam sama došla do prihvatljivog roka. :)
      Slažem se, super stvar za male pare. :)

      Izbriši
  2. I ja imam takvu iz Bipe i super je :) Isto ju ne koristim baš svaki dan neg ono po potrebi :D A kaj se tiče roka trajanja, ja bum svoju koristila tak dugo dok se ovi zupci ne iskrive, mislim da prije toga nema potrebe kupovati novu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E baš to, kak osjetim potrebu :) Hehe, ja ipak ne ću tak dugo, mene brinu previše bakterije, možda preterivam, ali nemrem si pomoći. :D

      Izbriši
  3. Nisam ni znala da Avon ima te četkice. Pokušavala sam uloviti jednu u Bipi, ali bezuspješno, a onda mi se ukazala prilika da ulovim povoljno Magntione pa sam odustala od silikonske četkice :D Mislim da će ti dobro poslužiti za pranje kistova jer mi izgleda jako slično brush eggu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, imaju već neko vrijeme. :) Zasad mi je dobra spravica, dok ne skupim novce za nekaj bolje. :D

      Izbriši
  4. Imam staru Avonovu kojom čistim četkice i Bipinu za lice :) I obje odlično služe svrsi. Ako te brinu bakterijice, predlažem ti da četkicu prokuhaš u vodi, dok god to materijal dopušta, mislim da inače nema potrebe da je ne bi duže koristila :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super ideja, uopće mi prokuhavanje nije palo na pamet, isprobat ću pa ak bude sve ok ide i dalje u uporabu, a ako ne, bude dobra za kistove. :D

      Izbriši
  5. Naurcivala samje dva pt ai dva puta su me ispalili :D Deluje odlicno! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta, pokušaj još jednom, treća sreća. :D Stvarno je dobra spravica. :)

      Izbriši
  6. Odlična je četkica, evo ja "trošim" već drugu za redom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daj mi reci koliko si dugo prvu koristila? Mene baš brine taj rok trajanja. :D

      Izbriši
    2. Mislim neka dva, tri mjeseca, vidjet ćeš po njoj da promijeni boju i nekako se malo kao ukruti.

      Izbriši
  7. Upravo sam je narucila! Kod nas u BiH košta 3.5KM, simbolična svrha i mislim da ću odma kupiti dvije-jednu za lice, jednu za kistove! Najbolje će funkcionisati sa gelovima definitivno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ću i ja uskoro novu pa mi ova stara bude za kistove. :) Definitivno gelovi, piling ni pomisliti (barem u mom slučaju), a ko što sam rekla, pjena mi se svakud razbježi pa me zubci grebu...

      Izbriši
  8. Evo i ja svoju prvu "potrošila" i unaprijedila za čistača kistova...sad još samo da ne zaboravim naručiti drugu :)
    Fantastično pomagalo definitivno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, neka si je ti unaprijedila, tak ću i ja svoju. :D Fantastično, definitivno. :))

      Izbriši
  9. Ja sam svoju pinky četkicu nabavila u bipi... i divno mi osvježi/očisti lice... izgleda da ono što je četka za pranje zubića ova četkica je to za lice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očeigledno su onda ta i Bipina iste. :D Slažem se s tobom. :)

      Izbriši
  10. Odlicna je :)
    Ako tko zeli naarucujem iz Avona sada za vikend ako nekoga zanima neka mi se javim i dam broj moba :)
    Trenutna cijena u katalogu je 15, 90 kn .. I evo 4 kn poštarine za cijelu Hrvatsku .
    Ako ima zainteresiranih neka se jave :D

    OdgovoriIzbriši