srijeda, 22. lipnja 2016.

Rođendanski new in


Hello svima, neki dan mi je bio rođendan pa sam odlučila s vama podijeliti fotke divota koje sam dobila. :)
Na gornjoj fotki možete vidjeti Aurine lakove koje sam dobila od kolegice A Lady. Anita zna da su mi Aurine stvari nedostupne, a i zna da mi je želja isprobati njihove lakove pa mi je ostvarila želju. <3

Na donjoj fotki je poklon od još jedne blogokolegice, Gordane s Goregous on a budget. <3 Ona nije znala da su mi Farmasi lakovi na wl, ali je pretpostavljala da nemam niti jedan pa mi ih je poslala, njihov miris me vraća u djetinjstvo jer su svi lakovi u to vrijeme imali taj miris. Također poslala mi je i ovog hot pink ljepotana od L'Oreala i ljubičanstvenog Essencea. Cure su mi još poslale i Nescafe, znaju da mi je to najdraži napitak, ali to sam popila pa nema na fotki. :D



Znam, puno previše lakova ovdje, ali nema mi pomoći. :D Ove Avonove ljepotane sam si sama naručila, bit će manikuraaaa...



Bacite oko na ovu kutijicu dolje. Oduševljena sam njome. <3



A u njoj su bile ove divote, eto mi još lakova!! :D Trebala bi se liječit, al nema tu pomoći. :D Ovu maskaricu za obrve sam već isprobala i baš lijepo začešlja moje neposlušne obrvetine. Veselim se ovom ulju za nokte, nikad do sad nisam koristila takvo kaj. Također me zanima i ovaj odstranjivač, izgleda prefora, nadam se da tak i djeluje.



Moje frendice znaju kaj je meni dovoljno za sreću, daj mi lak, daj mi Niveu i voljet ću te do kraja života! :D
Micelarka me posebno zanima, gel sam koristila još prije i bio mi odličan, a imala sam i Niveinu kremu za lice, sjećam se da je bila dobra, tak da, jedva čekam koristit sve.



Još malo Nivee.



Dobila sam i ovu slatku bočicu, pogledajte samo dezen na njoj, a boja tek. :)



Dobila sam i brijač, isprobala sam ga i dobar mi je, ali će čekati do zime jer sad koristim epilator. Ovaj brijač će mi biti odličan zimi za brzinsko brijanje, super mi je kaj se može koristiti i pod vodom.



Zelena majica na sovicu, apsolutno je predivna, love it. :)



Nemojte previše sliniti na ovu ljepoticu dolje! :D Već dugo vremena se nisam zaljubila u neku torbicu ko što sam se u ovu. Sama sam si ju birala, a poklon je od roditelja. <3 Na fotki ne izgleda ni 90% lijepo ko što je u živo, predivna je, vjerujte mi na riječ. :D



Dobila sam tako neke novce pa sam si i ove preslatke patike kupila, baš su odlične za proljetno/ljetno razdoblje. :)



Iiiiiiii, šećeri na kraju. :D Dragi i sestra s mužem su mi kupili srebrne prstene. Nisu se dogovarali ni ništa slično, nego je slučajno to tako ispalo, nije da se bunim, haha. :D
Ovog dolje decentnog ljepotana su mi kupili seka, njen muž i moj nećak. <3



A ovog predivnog ogromenjaka dolje mi je kupio moj Mr. Green. Pitala sam ga jel nije bilo većeg prstena u zlatarni. Mali lopov mi je ukrao jednog prstena iz ladice kaj mu je poslužio za mjeru i vratio ga na mjesto bez da sam ja to skužila. Inače ne može ništa zatajiti i uvijek mi izlane nekaj, ali ovo je čuvao ko zmija noge. Naravno divan mi je i baš sam bila iznenađena jer smo se dogovorili da će mi za poklon platiti narudžbetinu lakova, pečata i pločice, a kad tamo on mene iznenadio ovim. I ne, nije to zaručnički. :D



Stigli smo do kraja, sve kaj sam dobila mi je divno i koliko god mi je neugodno primati poklone, volim ih, a posebno volim dok se meni bitne osobe potrude izabrati i izraditi poklone. <3

Kaj vam se od svega ovoga najviše sviđa? I kakve poklone volite primati/darivati? :)

Green :**

Broj komentara: 15:

  1. Pravilo broj 1. Nemoj kupovat curi prsten ako nije zarucnicki hahah meni bi srce otkazalo! :P
    A bunila si mi se kako nema lakova, sad si doslovno sve nijanse dobila! <3
    Jako mi se svida torba i znam da su patike sigurno bijele zato da ih mozes kombinirat. :P
    Javi kakav je ovaj odstranjivac laka, duugo ga mjerkam.
    Da sumiram, imas divne prijatelje i obitelj vidi se da te dobro poznaju. :) divno mi je sve! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, ma nije kleknuo, tak da...rekla sam mu, jednog dana dok ćeš me prosit, ako ne klekneš, ja se ne udajem. :D Tak da sam bez brige, a i zna jadan da zaručnički mora bit posebnog oblika, haha, istreniran ti moj Mr. Green jer zna s kim ima posla. <3 :D
      Haha, jel vidiš, već sam htjela plakat jer mi nitko nije kupio lak, pošto mi svi govore da ih imam i previše, ko da to postoji. :D
      Jep, zato su bijele, znaš me. :) Znam da ih ima, oni koji su manje divni, očito više nisu vrijedni, hehe.

      Izbriši
  2. Jako lijepi pokloni!! Sad si stvarno opskrbljena!

    OdgovoriIzbriši
  3. Svi pokloni su ti predivni....Sretan ti rođendan ;)
    Al najviše mi se sviđa kutijica :D Kupi mi nešto od Pottera i ja najsretnija ;)
    Btw.Essence lakić imam u identičnoj nijansi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Haha, tak meni lakovi i Nivea i ja najsretnija. :D

      Izbriši
  4. Sretan rođendan !!!! Super pokloni :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Oho, pa ti si bila jako dobra tijekom cijele godine kada si dobila toliko ljepota :D Essence ljubičanstveni je predivan, znam jer ga imam i ne odvajam se od njega :D A što se tiče prstena od dragog, divan je i samo da znaš da je to bilo isprobavanje da vidi kako dišeš jer muški su zapravo velike kukavice i neće prositi dok nisu 100% sigurni :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da jesam, tko bi reko. :D Hehe, nisam uopće ni pomislila na kukavličuk. :D :D

      Izbriši
  6. pokloni su prekrasni, i drago mi je da ti se sve svdjelo (čak i neplanska iznenađenja :) )
    torba je predivna, a prsten je samo uvertira u ono što slijedi :P
    sada si opskrbljena lakićima za niz budućih nail tutorijala :)
    još jednom, sve naj naj <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, neplanska tek i jesu najslađa. :)
      Hahah pa nadam se da će uslijedit za koju godinu pa da konačno napravi poštenu ženu od mene, ahahaha ;) :D
      Fala ti. :**

      Izbriši
  7. Pokloni su predivni. Posebno mi se sviđa prstenje. I torba također.
    Ma svi su ti pokloni odlični. Znak pažnje i lijepa gesta,a tako u sreći čovjeka. ☺☺😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš to, ne treba poklon biti velik ili skup, bitna je namjera i trud te osobe. :))

      Izbriši
  8. Sve su ti stvarcice lepe, i torba i patike i lakici i nakit. I d Sretan rodjendan !

    OdgovoriIzbriši