petak, 24. lipnja 2016.

Proljetni favoriti


Ispratili smo proljeće i konačno dočekali pravo ljetno vrijeme. :) Zbog toga vam danas donosim proljetne favorite.



Niveino mlijeko za tijelo, za suhu kožu je zapravo i zimski favorit. Obožavam ovo mlijeko, jako je bogato i baš divno nahrani kožu, ne moram vam ni reći da isto tak predivno i miriši. Imam ga još jako malo pa ga sad rotiram s drugim losionima.

Dove silk glow gel za tuširanje sam otkrila tek nedavno, ali zaljubila sam se pri prvom korištenju. Nikad nisam isprobala kremastiji i bogatiji gel za tuširanje. Božanstveno miriši i nakon njega dovoljan mi je lagan sloj losiona, a nekad čak niti to. :D



Mixa krema za oštećenu i suhu kožu mi je bila spas zimi, a i u proljeće. Upravo cijedim posljednje kapi, miris joj je predivan, nježan. Suhu kožu mi je držala pod kontrolom, uz hvaljenu Biobazinu o kojoj ste mogli čitati OVDJE postala mi je najdraža.

O Spoil with Oil aromakremi sad neću puno duljiti jer vas uskoro očekuje recenzija, ali s razlogom je u favoritima.



O Niveinom brijaču ste mogli čitati OVDJE pa isto tako neću duljiti jer dojmove možete pročitati na linku. :)



Kakva bi ja to bila lakoholičarka da ne izaberem barem nekoliko lakova.
Essenceov 24 indian summer ste mogli vidjeti OVDJE i OVDJE. Ciate Confetti ste mogli vidjeti OVDJEOVDJE dok ste Ciate Spinning teacup  mogli vidjeti samo na Facebooku OVDJE
Sva tri sam često nosila i bome ih dosta i potrošila.



Od parfema sam najčešće nosila ovaj Avonov, miriši slatkasto i cvjetno, po meni idealno za proljeće. Ovaj miris me instantno oraspoloži. :)



I naposlijetku jedno Avonovo rumenilo, koje imam već godinama. Nemojte me osuđivat, nije se pokvarilo, miris, tekstura i boja su mu ko prvog dana dok sam ga kupila. Da je promijenilo išta od toga, bacila bi ga. Meni je nijansa predivna, nisam sigurna imaju li više u ponudi, u svakom slučaju nijansa je russet. Predivna rozasto ciglasta nijansa, licu pruža svježinu i predivnu suptilnu boju.

Došli smo do kraja, ovo su bili moji favoriti. Imamo li kojeg zajedničkog, koji su vaši favoriti? :)

Green

Broj komentara: 12:

  1. Jako mi je lijepo ovo rumenilo. U zadnje vrijeme i ja sve češće posežem za takvim i za prljavorozim nijansama. Baš lijepo osvježe lice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Rumenilo ima predivnu nijansu... divna za proljetno-jesenski look :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da je divna nijansa, ali ja nju nosim i zimi i ljeti, kak mi dođe. :D

      Izbriši
  3. Nije mi dobro cim sam procitala ovo kremastiji i bogatiji hahah
    Nisam nista isprobala od navedenog, al mi je rumenilo predivno, sviđa mi se parfem i šljokasti lakić :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, ti bi ga odmah zavitlala u smeće. :D
      Standard, mi nikad ne koristimo iste stvari. :D

      Izbriši
  4. Sviđa mi se nijansa Avonovog rumenila jakoo! :DD A i lakovi također ovi sa šljokama je fin.. i lila je prelijepa nijansa *_*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, divno je, nije ni čudo da ti se sviđa. :D Da, da, svi lakići su krasni. :)

      Izbriši
  5. Lakici su ti jako lepi, posebno onaj jorgovan boje

    OdgovoriIzbriši
  6. Super favoriti, i ja jako volim Dove i Nivea gelove za tuširanje i mazalice. Meni se nažalost nije posebno svidjela britvica, u pregibima mi je bila prevelika i nekako nezgrapna. Lakovi su predivni, odličan izbor boja :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kad su Nivea i Dove najbolji. :D I meni ja za intimno područje nezgrapna, ali za sve ostalo mi je predobra. Hvala ti. :)

      Izbriši