nedjelja, 19. lipnja 2016.

MMS: Inspired by a movie: Harry Potter


Zdravo svima, još jedna usklađena manikura na blogu, inspirirane smo filmovima. :) Nisam neki filmofil i odgledam možda desetak filmova godišnje, nekako su mi knjige draže. Harry Potter mi je bio ko klinki prvi film koji sam gledala u kinu, a znate kak se djeca vole poistovjećivat s likovima e pa i ja sam se i odmah sam se zaljubila u taj cijeli svijet magije i ne jednom sam zamišljala da je to stvarno, bilo bi lijepo da je. :D

Radila sam scenu iz Zatočenika Azkabana, pravi fanovi će znati o kojoj sceni se radi. Dementori napadaju Harryja i njegovog kuma Siriusa, gotovo isišu život iz njih sve dok Harry iz "budućnosti" ne dozove svog Patronusa i spasi cijelu stvar.




Puno prije ovog zadatka, znala sam da ću raditi Harry Potter manikuru, bez obzira kaj nisam vješta u crtanju, htjela sam isprobati. Sigurna sam da postoje pločice za pečatiranje s HP motivima, ali pošto ja imam samo cvjetne pločice, nije mi ni preostalo nikaj drugo do free handa, čak sam i zadovoljna kak mi je Harry ispao, nisam zadovoljna ovom svjetlosti ilitiga magijom i patronusom, ali kaj je tu je, u svakom slučaju puno truda je otišlo tu. Isto tako ni na papiru nisam vješta u crtanju pa nije ni čudo za nokte. :D

Dolje možete vidjeti Harryja, usta su mu otvorena jer izvikuje "Expecto Patronum", pitala me frendica zašto mi nije na palcu Harry pa zatim magični natpis, ako se to i same pitate, razlog je taj jer mi ne bi sve stalo na kažiprst, zbog toga manikura nejde po redu.




Patronus mi je recimo to tako poseban, hehe.



Dolje možete vidjeti dementore, ako ih ne vidite, očito nemate dovoljno mašte i ja vam sad moram pisat objašnjenje. Znači bijela podloga je tu radi magične svjetlosti koja dolazi s ovom čarolijom, dementori su crni, to znate i sami, prvi dementor je već napola nestao, ostade mu samo glava i mali dio tijela. Pri kraju nokta je drugi dementor, kojem samo što čarolija nije isprašila rit. :D Vidite glavu i ogavno tijelo. Ovaj nokt sam radila uz pomoću water marble tehnike raspršivanja, vidjet ćete u videu dolje. :)



Ovo kaj je na srednjaku to je snop svjetlosti iz štapića.







Video izrade ove manikure možete vidjeti OVDJE



Sve u svemu zadovoljna sam manikurom, da je moglo bolje, moglo je, ali nemam dovoljno prakse pa je tako.
Bacite pogled na linkove da vidite kaj su i druge cure napravile. :)

Da morate nositi neku filmsku manikuru, koja bi to bila, baš me zanima? Dajte mašti na volju. :D

Green

21 komentar:

  1. Manikir je ludilo, Hari je odlično ispao. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ahahaha jesi me nasmijala :) :D
    OK palac i patronusa bi skužila bez objašnjenja, ali za srednjak i malića mi je trebalo objašnjenje!
    Sve u svem, fora :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, ova dva nokta koje ne bi skužila su ti plod moje prebujne mašte. :D Fala ti. :)

      Izbriši
  3. Sviđa mi se....moje omiljene knjige <3 a treći mi je i omiljeni dio <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Glej ti Harija, sve sa cvikama.. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, naravno, bez cvika ne bi vidio gdje mora štapić usmjerit. ;) :D

      Izbriši
  5. Odlično! Harry je baš simpa :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam čitala knjige, nisam gledala filmove, ali bi mi odmah bilo jasno čime si bila inspirisana, što znači da si veoma dobro izvela ovaj manikir.

    OdgovoriIzbriši
  7. odlicna manikura :D crtanje nije uopste lose :D sigurna sam da je zanimljivije i teze nego pecatiranje tako da svaka cast za trud :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :D Svakako je teže od pečatiranja, ali pečatiranje je ljepše. :)

      Izbriši
  8. Iskreno, ja sam ogromni filmofil ali Harry-a Pottera uopce ne volim. Nekako, nisam bas ja za svijet magije, ali avanturisticki filmovi i krimici mogu bez problema odgledati i po 10 puta! Kiss za tebe Green <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam nebrojeno puta gledala HP filmove i mislim da ću tak i dalje. :D

      Izbriši