utorak, 28. lipnja 2016.

MMS: Inspired by a book

Pozdrav svima od jednog knjiškog moljca. :D
Obožavam čitati, ali nemam mjeru niti granicu u čitanju. Nekad prođu mjeseci, a da ne pročitam apsolutno ništa, a onda mi dođe razdoblje dok gutam 5 knjiga tjedno. Iz naslova možete zaključiti da su nam manikure ovaj put inspirirane knjigom. Znala sam koju knjigu želim raditi, ali nisam znala kako ju interpretirati jer knjigu obožavam i da sam bilo kaj uradila na tu temu, ne bi bilo dovoljno dobro za ovu knjigu.



Bila sam inspirirana knjigom Tane French "Vjerno susjedstvo", ima li koga ovdje da ju je pročitao? Ja sam ju pročitala prije dvije godine i u meni je još uvijek njen utisak. Pročitala sam dosta knjiga, uglavom chick litova, pokoji krimić i onda dok tu brojku knjiga pomnožim sa dva put jer sam neke knjige čitala i više od dva put, dobije se čitavo brdo i ispadne da sam dobar dio života provela čitajući. Za mene su knjige bijeg u neki drugi svijet, svijet mašte i mogućnosti. Bijeg od vlastitih briga, strahova, neuspjeha, bijeg od sebe same i onaj tko ne čita, nikad to ne može shvatiti.

Smiješno mi je kad mi ljudi kažu da ne čitaju jer nemaju vremena, dok si pronađem neku knjigu koja me jako zanima, nađem si vremena. Isti ti ljudi odgledaju nekoliko filmova/serija dnevno pa onda ispadne da bi se ipak našlo vremena. Jednostavno recite, ne volim čitati, isto ko što ja ne volim gledati serije/filmove. Ljudi me čudno gledaju dok im kažem da me to ne zanima, a ja sam kul sa svime i ne gledam druge čudno dok kažu da "nemaju vremena" za knjige. Ali u mojoj je okolini to tako, čudak si kaj ne gledaš tv, meni je to sve skupa tužno i smiješno i ne znam više ni sama što. Naravno da svatko radi sa svojim slobodnim vremenom kaj hoće, al nemojte zaljubljeniku u knjige govorit da je čudan jer ne shvaćate sav taj svijet.



Morala sam vam se požaliti, hajde da se sad vratimo na knjigu. Dakle "Vjerno susjedstvo" je krimić sa socijalnim pitanjima. Inače ne volim razglabati o socijalnim pitanjima i na takvo kaj rađe guram glavu u pijesak i iskreno ne čitam takve knjige, ali ova knjiga je nešto posebno. Glavnom liku ubiju djevojku dok ju on čeka da pobjegnu skupa u bolji život. Čekajući je da se pojavi, čuje mukle i tupe zvukove, ali misli da je netko nestašan, ne pada mu na pamet da mu netko ubija djevojku. Ne spoilam vam puno jer se ovo nalazi odmah pri početku knjige i radnje. Napisala sam vam ovo jer sama pomisao da vam netko ubija voljenu/voljenog, a vi to sve slušate ne znajući o čemu se radi, u meni je probudila strah, gnjev, žaljenje, tugu i užas. Rijetko kaj mi izazove tolike osjećaje, makar su neugodni, ali su me potakli na razmišljanje.
Knjiga je takva da vas tjera da samo čitate dalje i dalje, dok ju ne progutate u jednom dahu poput mene.
Postoji još niz likova, svaki sa svojim problemima, likovi nisu nešto kompleksni pa ako ste po tom pitanju zahtjevni, možda vam se knjiga ne svidi. U ostalom, sviđanje je subjektivno i svatko ima neka druga očeivanja. Ako želite da vas nešto prodrma i da se malkice zapitate kaj radite sa svojim životom, uzmite "Vjerno susjedstvo" u ruke.



Dakle radnja se odvija u toj "socijalnoj" ulici, u jednoj kući živi po nekoliko obitelji. Kroz knjigu postoji pitanje ljubavi, posvećenosti, obitelji, alkoholizma, siromaštva i podijeljenih svjetova. Na svojim noktima sam nastojala pokazati te kuće, odnosno ulicu koju oni nazivaju "Vjerno susjedstvo". Nisam zadovoljna kako je ispalo, ali nisam htjela raditi neku drugu knjigu. Moji nokti su samo mali djelić ove knjige koju jako volim.




Za manikuru sam koristila: Moyra lak u nijansi 251 Sirius, Catrice LE C04 Greyhound to Nowhere i Farmasi 83. Kuće sam nacrtala uz pomoć kista, na svim noktima imam dva sloja Moyra holića, ali moram vam napomenuti da su ovi holići po pitanju trajnosti podbacili, izdrže dva dana, a nakon toga se izližu s vrhova noktiju. Meni su lijepi pa im to ne zamjeram puno.




Za kraj vas ostavljam s citatom iz knjige:

"Oslonio sam se dlanovima o Ha’penny Bridge gdje su ljudi nekoć plaćali pola novčića za prelazak preko Liffeya, podigao pogled prema Carinarnici, gledao promjenjivi ples pruga svjetlosti i postojano, mračno valjanje rijeke pod snijegom koji pada, moleći Boga da, na ovaj ili onaj način i prije nego što postane prekasno, svi mi pronađemo put natrag kući."


Kako vam se čini moja manikura? Koju knjigu biste vi nosili na noktima?

Pogledajte ostale usklađene manikure, linkovi su dolje. :)

Green

Broj komentara: 14:

  1. Lijepa ti je manikura, ali totalno si me zainteresirala za knjigu, tako da ću je pročitati čim dođem do nje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Drago mi je da sam te zainteresirala, javi mi dojmove. :D

      Izbriši
  2. Sad si i mene zainteresovala za knjigu, stavljam je na listu za čitanje. Sam manikir fino izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična je knjiga, nadam se da će ti se dopasti. :) Hvala ti. :)

      Izbriši
  3. Moram i ja pogledati u ovoj mojoj slo knjižnici da li imaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno imaju, ako i ne, imaš na netu za pročitat. :)

      Izbriši
  4. Sviđa mi se nijansa lakića! :)
    Kad tebe neka knjiga tak oduševi, znači da je odlična. Morat ću škicnuti. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni isto. :D
      Vjeruj da je, toliko puno pročitam, a rijetko kaj me toliko oduševi, ako škicneš, javi kak ti se svidla. :D

      Izbriši
  5. Ovaj Moyra lak je <3
    Kaj se tiče knjige, nisam čitala. Općenito sam jako malo toga pročitala ak ne ubrajamo lektire, al ovo zvuči zanimljivo. Čim su u igri ubojstva, krv, nasilje i sl. meni je odma zanimljivo. Možda bi se trebala zabrinuti xD Inače volim gledati krimiće pa bi mi se vjerojatno i knjiga sviđala. Bum te se setila jednog dana dok dobim volju za čitanjem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, još da ga vidiš u živo kak je krasni. :D
      Ako voliš malo žešće stvari, onda ova knjiga nije za tebe, ako se buš primala čitanja, onda bolje triologiju od Dan Welsa i tome slično. :)

      Izbriši
  6. Jako lijep lak i odličan post. Znam da je ova rečenica klišej, ali stvarno tako mislim, i inače mi se jako sviđa tvoj stil pisanja. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga, jako puno mi znači ovaj komentar. :) <3

      Izbriši
  7. Vau, jako mi se sviđa ovaj post i naravno da si i mene zaintrigirala da podignem ovu knjigu u knjižnici. :) Moyra lak odlično izgleda, baš je dobra podloga za ove zgradice. Manikura je jednostavna, a efektna, good work! Karmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da sam vas tolike zainteresirala za knjigu, tko bi reko. :D Hvala ti Karmen. :)

      Izbriši