ponedjeljak, 13. lipnja 2016.

MMS: Inspired by a song: Smoke on the water


Pozdrav svima, evo me s još jednom usklađenom manikurom, ovaj put smo inspirirane pjesmom i moram vam reći da sam već vidla neke radove kolegica i baš mi je zanimljivo vidjet kak svaka ima nešto drugo na noktima. Ne znam kak vi, ali ja volim vidjeti kaj ljude pokreće i inspirira.


Za ovu temu sam imala nekoliko ideja, pošto sam ja rocekrica u duši, iako zapravo slušam gotovo sve, rock mi je bio prvi žanr muzike u kojem sam se pronašla. Sad slušam sve od hip-hopa, klasične glazbe, punka, metala, rocka, popa, dance glazbe, ma sve, nije mi više ni izvođač bitan, bitno mi je da me muzika pokrene.

Uglavnom, kaj htjedoh reći, ne znam više ni sama. :D Prva ideja mi je bila radit nešto na noktima u stilu Queena, odnosno Freddieja, ali pošto nisam vješta u free handu, odustala sam od toga, ipak bi se kralju trebala posvetiti kraljevska manikura, zatim sam mislila odraditi na Eminemovu "Not Afraid" neku crno-sivu skittle manikuru, ali mi se crno trenutno ne nosi pa mi je Deep Purple pao na pamet. Mislim da su svi barem jednom u životu čuli pjesmu "Smoke on the water", ako i niste čuli pjesmu, sigurno znate gitarski rif, za koji kažu da je jedan od najpoznatijih na svijetu. Ako niste čuli ovu pjesmu, trk na youtube. :)



Za ovu manikuru sam koristila: Catrice 540 Am I Blue or Green, koji mi je poslužio kao bazna boja. Baš volim ovaj lak i već ste ga mogli vidjeti na blogu. Zatim sam water marble tehnikom raspršivanja na srednji i prstenjak stavila O.P.I. Suzi takes the weel i Essence 32 the black cat. Bitno da sam rekla da me water marble neće vidjeti neko vrijeme, ali ova tehnika s raspršivanjem mi se baš sviđa, još da mi crni lak nije pregust, bilo bi bolje, ali kaj je, tu je.




Osobno mi se sviđa kak je manikura ispala i nemojte mi reći da ne vidite dim na vodi. :P







Bacite oko na linkove dolje. :)

Kak vam se čini moja manikura?

Green

24 komentara:

  1. Ja bi ovo furala! Podsjecaju me na onaj mramor, kamen, sta je vec! :D <3
    Stvarno je tesko izabrati samo jednu pjesmu i pretvoriti ju u manikuru. Inace ovo mi je mozda najbolji mms zadatak do sad, saznajemo i o tebi nesto osobnije. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ti i je u biti tehnika mramoriranja pa te zato i podsjeća, možda jednom odradim i to, ali u bijeloj i hladno sivoj varijanti. :) Slažem se, a i ne možeš sve pjesme doslovno protumačit, ova se može pa sam zato nju i uzela. :) Fala. :** <3

      Izbriši
  2. Predivna je <3 i to moja omiljena boja <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličnooo! Ugl. i ja sam neka rokerica u duši, pjesmu sam čula u mnogo izvedbi, uključujući i izvedbu od dragog, koji dva puta godišnje dobije nadahnuće priključiti električnu gitaru na pojačalo i prezentirati svo svoje "znanje". Nakon cca. dva sata dobijem blagi živčani slom, a on zabranu sviranja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala ti. :) Hahah, a jadan, ubijaš mu umjetničko izražavanje. :D

      Izbriši
  4. Ociglendan je smoke on the water.. :D super

    OdgovoriIzbriši
  5. odlicno, i mene podsjeca na mramor :)

    OdgovoriIzbriši
  6. I meni je Smoke on the Water bio na umu, ali bih ja dodala i plamteća nebesa. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za moj ukus bi to bilo prešareno, zato ni nema plamtećih nebesa. :)

      Izbriši
  7. alaaa, manikura je odlična..točnije prekrasna je..tvoj izbor pjesme je totalno po mom guštu i smatram da si ovaj tjedan napravila def najljepšu :) love it :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična ideja i interpretacija :D
    Iskreno, ja nemam pojma kaj bi radila na ovu temu, tj. ideja imam puno samo ne znam kak bi to izvela :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala ti. :D Pretpostavljam da bi ti neku metal pjesmu nabacila pa shodno tome i neki dark nokti. :D

      Izbriši
  9. Odlična ideja, jako mi se sviđaju nokti :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Predobro ti je ispalo! I vidi se dim :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Super manikura! Jako mi se sviđa verzija u boji, ja već dugo planiram napraviti crno bijelu varijantu :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Iva. :) Ako napraviš manikuru, obavezno nam ju pokaži. :)

      Izbriši
  12. Odlično je ispalo, meni se baš sviđa. Inače, dok sam smišljala manikir ova pesma mi je najduže bila u glavi. :D

    OdgovoriIzbriši