petak, 28. listopada 2016.

Spoil With Oil uljni serum za njegu lica - recenzija

Bok društvo,

za početak vikenda vam donosim jednu recenziju koja mi već jako dugo vremena čeka na objavljivanje. Pošto sam bila bad blogger dosta dugo vremena, odlučila sam se malo skulirati i redovitije pisati. Ovim putem se želim zahvaliti Ivoni koja mi je pružila puno povjerenje da ću napisati ovu recenziju i nikad me nije "vukla za rukav" kad će objava recenzije. <3



Ko što možete vidjeti iz naslova, tipkam vam o uljnom serumu za njegu lica*. Ajmo prvo na neke tehnikalije, uvijek ih se volim riješiti na početku posta jer postoji mogućnost da na kraju neku i ispustim. :D

Ovaj serum dolazi u količini od 20 ml (80-150 kuna); 30 ml (100-200 kn). Ako se pitate zašto su cijene ovakve, to vam je zbog sastojaka koji se upotrebljavaju u serumu jer Ivona sastojke prilagođava tipu i stanju kože. Serum je potrebno potrošiti u roku 6 mjeseci.

Sastojci koji se mogu naći u serumu su: macerat smilja, ulje makadamije, argan ulje, ulje pšeničnih klica, avokado ulje, ricinusovo ulje, uljeg pasjeg (vučjeg) trna, prirodni E vitamin, eterična ulja smilje, bušin, palmarosa, sjeme mrkve, đumbir, lavanda.

Sastojke mog seruma možete vidjeti na fotki dolje.



Nabacit ću vam pokoju riječ o svakom, ove informacije sam našla u bespućima interneta. :D

MACERAT SMILJA - regenerira kožu te ju hrani. Djeluje protiv bora te se također koristi kod tretiranja ožiljaka, nadražene i oštećene kože.

MACERAT GOTU KOLE - primjenjuje se kod oštećene kože (ožiljaka, celulita, strija) zbog činjenice da potiče regeneraciju kože.

RICINUSOVO ULJE - štiti kožu, daje joj vlagu te djeluje umirujuće.

PRIRODNI E VITMIN - snažan antioksidans.

ULJE PULPE PASJEG TRNA - djeluje protuupalno i baktericidno, povoljno djeluje kod upalnih kožnih bolesti (atopijski dermatitis, rozacea) te štiti kožu od vanjskih utjecaja.

ETERIČNA ULJA:

SMILJE - potiče cirkulaciju u koži, snažno ju regenerira i djeluje protiv bora.
SJEME MRKVE - koristi kod tretiranja dermatitisa, psorijaze, ekcema te također potiče regeneraciju kože.
LAVANDA - umiruje i zacjeljuje akne, opekotine, ekceme, svrbež.

Moj serum dolazi u količini od 20 ml i nalazi se u staklenoj i zatamnjenoj bočici. Osobno sam sucker na ovaj starinski, ljekarnički izgled bočice, baš volim imati ovakve bočice na komodi (ko i fluid iz Biobazine Hydradiance linije). Vratimo se činjenici da se serum nalazi u staklenoj i zatamnjenoj bočici, takva ambalaža vam služi za očuvanje aktivnih sastojaka seruma.

Iako je rok trajanja 6 mjeseci, ja sam ovu bočicu uspjela isprašiti za nešto malo više od 2 mjeseca. Bit ću iskrena i reći da sam se kupala u ovom, stvarno svake noći sam s tolikom guštom mazala lice. Serum upotrebljavate na način da ga umasirate u vlažnu i čistu kožu. Nekad sam ga stavljala odmah nakon umivanja gelom za lice, a nekad sam ga stavljala na lice natopljeno tonikom. U oba slučaja mi je funkcionirao i odrađivao svoj posao. Na bočici piše da ga možete nakon 20 minuta pobrisati, odnosno pobrisati višak koji se nije upio u kožu. S vremena na vrijeme ga nisam brisala, nego sam ga ostavljala na licu preko noći jer se dosta sporo upija. Dok bi tako spavala s njim na licu, na jastuk sam stavljala ručnik, kako si ne bi slučajno zamastila jastučnicu.

U početku sam strahovala da će mi od ovog seruma lice biti strašno masno, zbog bogate teksture seruma. Isprva bi višak pokupila maramicom i nakon toga stavljala aromakremu. Dvojac mi je bio odličan u hidrataciji i njezi. Nije bilo nikakvih naznaka masnoj koži ujutro već mi je naprotiv bila vrlo mekna na dodir te glatka. Pa sam tako ohrabrena odlučila s vremena na vrijeme otići spavati s licem natopljenim ovim serumom. Ujutro bi opet bila ista stvar, lice mekano i hidratizirano bez masnog sjaja i bez masnog osjećaja na koži. Napomenula bi kako spavam na leđima i na boku, tako da zasigurno serum nisam mogla pobrisati s T zone. Priznajem, moguće je da sam pobrisala s donje čeljusti i dijela obraza. Ovo napominjem da ne bi ispalo kak se hvalim da mi lice ujutro nije bilo masno, a postoji mogućnost da sam ga pobrisala. Nisam, serum se kroz noć upio i nahranio moju kožu.


Nije mi se dogodilo da mi je ovaj serum stvorio prištiće ili da mi je začepio pore. Također primjetila sam da povoljno djeluje na fleke od akni, tj na friške fleke, na one koje imam dulje vremena nije djelovao. Znači friške flekice bi mi se prije umirile i pomalo blijedile dok sam koristila serum. Možda bi da sam ga koristila puno dulje od onih dva mjeseca čak i ove stare fleke počele blijediti, ali eto to ne mogu sa sigurnošću tvrditi.

Tekstura seruma je tekuća i gusta te vrlo bogata. Serum je prozirne blijedo žućkaste boje. Bočica ima otvor u kojem je namješten dozator, tako da serum izlazi van u kapima pa nema bojazni da će vam puno proizvoda izaći van. Dok bi na njega stvaljala aromakremu, koristila sam samo tri kapi, a dok sam ga koristila samostalno, stavljala sam šest kapi i to mi je bilo dovoljno da natopim cijelo lice, a dio koji bi mi ostao na dlanu bi razmazala na vrat.

Miris seruma je vrlo specifičan, za moja osjetila nije jak. Dosta dugo se zadržava na licu, kaj meni osobno baš odgovara. Ne znam točno kako bi ga opisala, miriši biljno te se osjeća blagi miris smilja.

Mojoj mješovitoj koži ovaj je serum u potpunosti odgovarao. Da sumiramo, hranio mi je kožu, povoljno djelovao na fleke koje su ostale od akni, sebum mi je držao na minimumu te održavao kožu mekanom, blistavom i zdravom. Smatram kako bi svaki tip kože mogao koristiti ovaj serum, uz njega bi masnokošci i oni s mješovitom kožom mogli koristit neku laganiju kremu, dok bi oni sa suhom kožom mogli kombinirati s nekom bogatom i hidratantnom kremom.

Sve u svemu, voljela sam koristiti ovaj serum i zasigurno ću si kupiti novi čim potrošim trenutni. Moram vam reći kako me Ivona (vlasnica SWO branda) razmazila svojima pripravcima te jedva čekam potrošiti drogerijske kremice i zalihe ostalih proizvoda tako da mogu ponoviti kupnju SWO proizvoda.

Jeste li isprobali ovaj proizvod ili koji drugi od Spoil With Oil kozmetike? :)


Ostale recenzije Spoil With Oil proizvoda možete naći dolje:
SWO balzam za usne
SWO aromakrema za lice

Ivoninu facebook stranicu možete naći klikom OVDJE.

Green

*proizvod je dobiven na recenziju, što nije utjecalo na moje iskreno mišljenje

4 komentara:

  1. Uvijek volim čitati recenzije proizvoda s kojima si ti zadovoljna! :)
    I ja uvijek napišem čemu koje ulje služi jer dobro je znati. :D
    Ista stvar je i meni s Olivalovim uljem, ostavim ga preko noći, a sad jesam ga obrisala ili se upio to ne mogu tvrditi! :D
    Serum radi sve ono što je tebi i potrebno, nastavi ga kupovati. :D Paprike za serum!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je čuti, hehe. :D
      Ma vjerojatno se dio s obraza i čeljusti pobriše, al s t zone mi se def.ne pobriše, a ona i je kritična sa sebumom i gadostima...
      Hahha, samo ne znam di ću sad naći paprike. :/ :DD

      Izbriši
  2. Vec sam nekoliko recenzija o serumu citala,sve su pozitivne,zena zna sto radi,u planu mi je probavanje istog,cim potrosim otvorene proizvode koje sam nagomilala.Inace sam probala prirodnu kozmetiku jedne gospode i stvarno sam svime bila zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma naravno da zna, vidi se da ima iskustva i puno znanja, a također i certifikate pa ono...Ako budeš u prilici probati, javi dojmove. :)

      Izbriši