nedjelja, 12. studenoga 2017.

Totalno nepotrebna wish lista


Već sam vam jednom rekla kako mi je omiljeni hobi sastavljanje wish listi i evo me s jednom novom.
Iz samog naslova vidite da je totalno nepotrebna, kažem da je nepotrebna jer mi realno niti jedan od ovih proizvoda ne treba, ali ih želim i gledam već neko vrijeme, možda si koji od njih kupim, možda ne, nikad se ne zna. Znam samo da mi je bilo zabavno radit ovu listu. Ako vas zanima koje to stvari škicam, nastavite gledati/čitati. :)



Izvor


Prvi na redu je ovaj ljepotančić kojeg dragi Maybelline nije uveo k nama i baš sam ljuta radi toga. Radi se Super stay matte ink tekućem ružu u nijansi 45 escapist. Cijena mu je nekih 60ak kuna. Imam jedan iz ove kolekcije i oduševljena sam njime, tak da ću sigurno kupit još poneku nijansu, ako ne ovu, onda neku koja je dostupna kod nas. DOBILA



Izvor


Čim sam vidjela Anitin video s favoritima OVDJE u kojem je spominjala ovakav puder, znala sam da ga želim, ovo je puder za setiranje okoloočnog područja. Pošto na tom području imam sitne borice u koje mi se uvlači svaki korektor kojeg imam, mislim da je krajnje vrijeme da kupim nešto što će taj korektor držat na mjestu. Cijena 19,61 kuna. KUPILA


Izvor


Pixi kao brand mi je jako privlačan, do sad nisam imala prilike isprobati njihov proizvode. Njuškajući sam naišla na ovaj fixing mist i djeluje mi baš divno pa sam ga logično poželjela. Cijena mu je 98,04 kn.



Izvor


Znate li da je Benefit dostupan kod nas? Stigao nam je u Douglas parfumerije, jupi jej! :D Dugo vremena sam se divila njihovim proizvodima, ali su nažalost našem tržištu bili nedostupni, sad kad su nam konačno stigli, odlučila sam se za samo ove dvije krasote. Galifornia rumenilo i Hoola lite bronzer, cijena im je svakom 269 kunica. :Đ KUPILA RUMENILO, DOBILA BRONZER


Izvor


I za sam kraj, poželjela sam si dvije palete sjenila. :)


Izvor


Prva je Soph x Makeup Revolution paleta, nijanse su mi sve prekrasne, gledajući videe zaključila sam da su poprilično dobre kvalitete, a i imam manjak toplih crvenkastih i mauve nijansi. Ma zapravo da i nemam manjak, zaljubila sam se u paletu i želim ju. :D Cijena 11,20 funti. DOBILA
Izvor

Želim si još i ovu krasoticu koju je dizajnirala Carli u suradnji s BH cosmetics, paleta je prekrasna. Cijena 21,60 eura. DOBILA

I za sam kraj, nemam fotku, ali želim si novi Olivalov serum za hiperpigmentacije, cijena mu je 199,90 kuna. <3

Kak vam se čini ova moja wish lista? Ako ste propustili moje dosadašnje liste, možete ih naći klikom OVDJE, OVDJE, OVDJE.

Imate li vi neku totalno nepotrebnu wish listu, ako da, da čujem, kaj se nalazi na njoj?

Green 💋

Broj komentara: 7:

  1. Znači 5 od 7 stvari sam imala u glavi za kupnju.. Sad kad sam totalno fulala božićni poklon!
    Jedino nisam razmišljala o Pixi mistu i Carli paleti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel me buš sad pilala s tim poklonom? Znaš da volim svaki koji mi kupiš. :D <3

      Izbriši
  2. Super ti je lista :) Dosta toga imamo zajedničkoga. Sebi želim neki Rimmel ili Deborah puder jer dugo nisam kupovala ta dva brenda. Posebno sam si naznačila na listu Skintegra proizvode za suhu kozu, kada stignu :) I Essence ona nova sjajila one lude metalik nijanse su mi lude totalno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala :D Kod nas u dm-u više nema Deborah stalka, makli ga XD
      Joj da, fkt su lude nijanse, ja sam swatchala onu vrišteću rozu nijansu, ludilo od boje, jedino mi se ne sviđa što se baš ne osuši, al ne znam kak se ponašaju na usnama, to samo sudim preko swatcha na ruci. :)

      Izbriši
  3. Ovo zadnje - Olivalov serum za hiperpigmentacije :D I da barem jednom napravi recenziju netko tko ekšli ima hiperpigmentacije pa da vidim jel djeluje jer uvijek se recenzije takvih proizvoda svode na to... nisam dobila nove ožiljke od kopanja po aknama dok sam koristila ili ja nemam hiperpigmentacije, ali odličan je (PR :D) proizvod jer mojoj koži nije naškodio... uglavnom, kužiš. Na wish listi je, ali mi se ne baca 200 kn u vjetar.

    Soph x Makeup Revolution paleta <3 +1 na wishlistu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sigurno bude neko napisal recenziju, ali dok istestira proizvod kak treba, a ne nakon tjedan dana korištenja. XD Ja imam sitne hiperpigmentacije, tj flekice zaostale od akni pa ono, dobro bi mi došel, al opet ne daje mi se 200 kuna, dok barem ne pročitam nekolko pravih recenzija s fotkama prije i posle, znači isto mišljenje ko i ti. :)

      Izbriši
    2. Moje su pretpostavljam od hormona. Ispod očiju i u trudnoći su mi baš bile jako vidljive, a sad su manje, kao i prije trudnoće. Od sunca nisu jer zadnjih 10 godina bježim od njega ko vrag od tamjana i uvijek koristim barem nešto sa spf (kremu, puder, bb kremu... ili sve) :D
      niš, moramo onda čekati.

      Izbriši