subota, 1. listopada 2016.

Aura Final MATTE 702 Midnight Kiss - recenzija


Pozdrav svima, došlo je konačno vrijeme da vam pokažem ljepotana kojeg sam dobila od Aure. Kao što vidite radi se o mat ružu naziva 702 Midnight Kiss*.



Dok kupujete ruž pazite na to je li folija na sredini ruža potrgana jer to znači da je već otvaran. Po meni je odlično zapakiran i uvijek možete znati je li netko prije vas otvarao. Na ambalaži možete pronaći sve informacije. Ruž dolazi u mat ambalaži, ne brinite, ne prlja se lako. Dok otvorite čep, plastika je sjajna kao i prsten na sredini ruža, ostatak je matiran. Ambalaža je čvrsta te se čep dosta čvrsto drži pa vas ne treba biti strah da će otvoriti u torbici. Na donjoj strani ruža se nalazi naljepnica s nazivom nijanse.


Cijena ovog ruža je otprilike 45 kuna i za tu cijenu ćete dobiti 4,5 grama ruža. Uz ovu nijansu postoji još 12 nijansi, raspon je od nude, pink, crvenih do ciglastih.



Iz Aure navode kako je ovo mat kremasti ruž za usne. Ovaj ruž nije u potpunosti mat, on je semi mat, ali je zato kremast i lagano se nanosi na usne. Osobno mi se sviđa mekana tekstura jer ne volim ruževe koji se moraju jako pritiskati da bi se nanjeli.

Ruž će vam malo isušiti usne i ističe suhe dijelove pa vam usne moraju biti u odličnoj formi za ovaj ruž. Ako želite izbjeći isušivanje, ispod njega stavite malo balzama za usne. Moje usne ni inače nisu zahtjevne pa na njih stavim malo balzama, pričekam da se upije, a ostatak utapkam prstom te nakon toga nanesem ruž. Prije nanošenja ruža iscrtam usne kistom i nakon toga nanosim ruž direktno iz ambalaže, za potpuno prekrivanje potrebna su dva sloja ruža. Za jedan ovakav ruž, uopće nije težak na usnama i nakon nekog vremena i zaboravite da ga imate.



Jedna od dražih karakteristika ovog ruža mi je njegov miris, predivno miriši po vaniliji, nažalost taj se miris ne zadržava na usnama. Na usnama ruž će potrajati cca 5 sati, ali samo uz pića jer jelo ne preživi. Nakon jela ostaje samo na vanjskim rubovima usana, a s unutarnjeg se potpuno izbriše, voljela bi da ipak nakon jela ravnomjernije nestane, ovako to izgleda jako neuredno i treba ga odmah popravljati. Inače s usana nestaje ravnomjerno.

Ne uvlači se u borice, niti se prelijeva preko ruba usana, također se ne preslikava na zube, a i dok pijete na čaši ostaje tek lagani trag.



Kao što možete vidjeti ruž u ambalaži izgleda crveno, doduše ne standardna crvena već se vidi neki rozi podton. Zbog toga je ovaj ruž pravi kameleon jer se prilagođava podtonu kože i dok na nekima izgleda crvenkasto, na meni izgleda fuksijasto, vidjet ćete na fotkama dolje.


Swatch je nanesen u dva sloja.


Vidite kakva je nijansa na usnama, totalno različita nego ona u ambalaži, kunem vam se da su ovo realne fotke. Na meni najviše dolazi do izražaja taj fuksija dio nijanse.


Ovdje možete vidjeti kako izgleda na kolegici Aniti s bloga A Lady, kod nje dolazi do izražaja crvenkasti ton, dok je kod mene fuksijasti. Čini mi se da je Anita žutog podtona, dok sam ja rozi podton.



Ovisno kojeg ste podtona tako će vam i nijansa doći do izražaja. Po meni vrijedi isprobati ovaj ruž, do sad nisam imala ovakvog kameleona u kolekciji. :)



Jeste li isprobale koji ruž iz ove linije?

Green

*PR proizvod

Broj komentara: 12:

  1. Gle stvarno- kod Anite bas djeluje crveno!
    Ali svakako je lijep ruz tj nijansa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, kod nje baš dolazi do izražaja, a kod mene druga priča. :D

      Izbriši
    2. Ali i tebi lijepo stoji. :)
      Bas mi je cool taj ruz :D

      Izbriši
    3. Hvala ti. :)
      Da, fora je, ako ga isprobaš, javi dojmove. :D

      Izbriši
  2. lijepa nijansa, neka ružičasto-crvena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. :) Ne znaš pod koju boju bi ju svrstao, prava mješavina boja. :D

      Izbriši
  3. Ne bih rekla da je isti ruz u ambalazi i na slici da nisi napisala,mislila sam crveno i pravo se iznenadih,a jos vise na usporedbi kod vas dvije....mimikrirajuci ruz :-D
    Najzanimljiviji mi taj miris vanilije,a mozd i dobro sto nestane,da ne oblizem usne ha ha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj i ja sam se iznenadila, ali ugodno, baš mi je super nijansa. :)
      Haha, slažem se, odmah bi pojela pola ruža. :D

      Izbriši
  4. Zaista pravi kameleon! Kod mene je onako malinasta, ali više vuče na crvenu. Kod tebe fuksija, fuksija! :D
    U svakom slučaju predobar ruž! <3
    Znaš o meni više nego ja! :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Totalna fuksija, ludilo. :DD
      Haha, znaš me, znam te. :D <3

      Izbriši
  5. Ruž je pravi kameleon, i sama ih imam nekoliko u kolekciji (ne Aurinih)..nekad se znam toliko iznenaditi kada vidim kako ruž izgleda u pakiranju i kako kad ga nanesem. Nekad me to naljuti, a nekad toliko oduševi...ovisno o tome da li sam željela jednaku nijansu u pakiranju i na usnama...moram priznati da ovaj ruž daje uistinu prekrasnu fuksijastu nijansu i odlično ti stoji <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno tak je i meni, nekad se baš naljutim dok zapnem za neku nijansu, a onda na usnama nije ko u ambalaži, ali ovaj me baš ugodno iznenadio jer jako volim ovakve nijanse na sebi. :D
      Hvala ti. :) <3

      Izbriši