petak, 14. listopada 2016.

Avon Planet Spa Perfectly Purifying Face mask - rewiev/recenzija

Hello lijepi moji,

danas vam donosim recenziju meni jedne od dražih Avonovih maski za lice, radi se o maski s mineralima mrtvog mora. Iz Avona kažu da upija višak površinske masnoće, minimizira pore te da čini kožu mekanom i glatkom. Radi li sve to saznajte dalje u postu. :)




Maska dolazi u količini od 75 ml i po cijeni od 75 kuna u aktualnom katalogu košta 35 kuna. Potrebno ju je potrošiti u roku od godine dana po otvaranju.
Maska dolazi u ambalaži specifičnoj za sve Avonove maske, meni je osobno oku vrlo privlačna. Ambalaža je mekana i nema problema s istiskivanjem proizvoda. Čep je čvrst i postojan, ne može se potrgati samo tako. Otvor maske je po meni taman širine i ne izlazi previše proizvoda van.




Miris maske je vrlo specifičan, miriši morski s natruhom algi, po meni miris je vrlo osvježavajući.
UPOTREBA: Nanijeti na očišćenu kožu. Ostaviti da djeluje 5-10 minuta, temeljito isprati. Koristiti 1-2 puta tjedno.
Tekstura maske je gusta i bogata te se lako razmazuje. Nakon što ju nanesete kroz nekoliko minuta će se početi sušiti te će početi lagano zatezati kožu, onda znate da djeluje. Što ju dulje držite na licu, ona će vas više stezati. Osjećaj nije niti malo neugodan, mene uvijek hvata smijeh dok ju imam na licu i dok mi se počne stezati oko usana. Ne znam iz kojeg razloga, ali to me tjera na smijeh, a činjenica da se ne smijem smijat me još bolje tjera na smijanje. :D


Koristim ju samo jednom tjedno jer imam određeni režim njege lica, kojeg se više manje pridržavam. Također preporučljivo ju je držati 5-10 minuta, ja sam buntovnik u duši pa ju držim 15. Šalu na stranu, isprobavanjem sam došla do zaključka da mi najbolje djeluje kroz tih dodatnih 5 minuta. Najčešće ju koristim samo na T zoni (ko na fotki gore), ali s vremena na vrijeme ju znam staviti na cijelo lice.
Na mojoj mješovitoj koži nikad nije stvorila probleme u vidu isušivanja kože, iritacija, prištića ili tome slično.

Koža mi je nakon korištenja pročišćena mekana i glatka. Površinski sloj pora je u potpunosti očišćen, dok one dublje pore nisu u potpunosti i to bi navela kao jedini nedostatak ove maske. Voljela bi da mi pročisti sve pore, a ne samo ove koje su pliće. Što se tiče sužavanja pora, ne bih rekla da tu djeluje, odnosno djeluje samo privremeno. Malčice ih stisne, ali na dulje staze ih ne sužava, što iskreno nisam niti očekivala.

Želim vas upozoriti na sljedeće fotke, tko je gadljiv nek ne gleda. Fotkala sam close up pore jer sam vam željela pokazati kak ova maska djeluje. Gornja fotka je prije maske, a donja nakon maske (kolaž fotki). Pošto se na nedorađenim fotkama (prvi kolaž) ne vidi prevelika razlika, igrala sam se kontrastima da vam pokažem razliku u čistoći pora.



Fotke koje su dolje su malo obrađene kontrastima, naravno da mi inače koža ne izgleda plavo/zeleno. Poanta je da vidite razliku u porama, uživo se bolje vidi razlika u čistoći.

Što se tiče upijanja sebuma, na mojoj koži ga u potpunosti upije, naravno odmah po korištenju, kroz dan se zamastim, ali vrlo malo. Naravno, to je kratkotrajno djelovanje te se sebum vraća u normalu već sljedeći dan. U početku sam mislila da će mi ova maska biti preagresivna te da će mi lice ostati crveno i iziritirano, ali naprotiv, koža mi je sjajna nakon korištenja i kao da malo živne. Baš se dobro osjećam nakon korištenja. Ne znam kak vi, ali ja neke proizvode toliko volim da mi je nakon korištenja osjećaj full...ovdje bi napisala još nekaj, ali ću biti pristojna jer je ipak ovo recenzija, a ne moja Manic Monday post. :D
Nakon ove maske osjećam se pročišćeno i razbuđeno, a kod mene vam je situacija clear home (u ovom slučaju face)-clear mind. :)

Dolje na fotki možete vidjeti sastojke, ako koji ne vidite pročitati, pitajte u komentarima. :)



Za kraj bih vam nabacila još jedan savjet, za koji sigurno svi znate, ali nije za zgorega ponoviti. Dakle, ovakve maske vam je najbolje koristiti nakon kupke ili tuširanja, u to vrijeme su vam pore zbog topline otvorene pa onda proizvod može bolje i dublje prodrijeti do njih, a samim time ih bolje pročisti. Keep that in mind. :)

Jeste isprobale ovu masku ili štogod iz ove linije, dojmovi? Koje još pročišćujuće maske imate za preporučiti?

Green

Broj komentara: 6:

  1. Mislim da ovu nisam imala, ali upravo mi je stigao piling iz iste linije. Super recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se tvoja recenzija, pogotovo što si stavila slike kože da nam što vjernije prikažeš kako maska djeluje. Kako imam mješovitu do masnu kožu ovakve maske su moje omiljene iako ovu još nisam probala. Volim koristiti Baleinu masku za lice sa blatom Mrtvog mora, dosta je agresivna, ali i učinkovita, vrlo dobro očisti pore. Žao mi je što ne postoji full size pakiranje nego samo mala "jastučić" pakiranja od 2x 8ml. Avonova crna mineralna maska mi je isto super i nju redovno kupujem. Karmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Karmen. :))
      Meni je ova super jer nije agresivna, a opet pročisti, nekako se bojim ovih agresivnih, imam dojam da će me previše isušiti...

      Izbriši
  3. Ja sam isprobala onu Avonovu clear skin pore penetrating. :D Čini mi se da imaju skroz isti učinak. Kad ovu potrošiš probaj pore penetrating, mislim da je jeftinija. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam imala ovu masku i nije mi apsolutno ništa radila na licu, baš sam se razočarala :/ Ali zato mi je odlična ona crna maska, ta je ćudo :D

    OdgovoriIzbriši